MK2 GTI16V by tauka, czyli od 1.3 CL do GTI :)
Moderator: G0 Karcio
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
No tak. Też mam niedosyt.VwMarcin pisze:.tylko (moim zdaniem) prosi się o uziemienie
Tylko ja go kolego używam na codzień. A przy takiej glebie jak jest i oponach to przy dwóch osobach w aucie na delikatnej koleinie obcieram sankami, nie mówiac juz o dokładce, która to na byle dziurce na ziemi siedzi. Także jest lekki dylemat.
tauka pisze:No tak. Też mam niedosyt.VwMarcin pisze:.tylko (moim zdaniem) prosi się o uziemienie
Tylko ja go kolego używam na codzień. A przy takiej glebie jak jest i oponach to przy dwóch osobach w aucie na delikatnej koleinie obcieram sankami, nie mówiac juz o dokładce, która to na byle dziurce na ziemi siedzi. Także jest lekki dylemat.
Nierzucam słow na wiatr da sie jeździć normalnie na codzień i spokojnie pomykać sam jeżdże od kilku latek z -90/-80 a od kilku miesięcy (wspomniany niedosyt ) na ok -100/-80 (od zawsze zima/lato bez rególacji wysokości bo mam KIT-rególacja mi zbędna )całyczas przy 195/45/14 i według mnie to takie optimum na ulice-nietrzeba sobie zbytnio głowy zawracać stanem nawierzchni i normalnie można szybko pojeździć-poza koleinami bo tak jak piszesz sanki/miska mocno trze choć ja osobiście w koleiny pchać się niemoge absolutnie-jeżdże po tych wybrzyszeniach
Pisze to bo przy większej glebie a konkretnie zmniejszeniu przestrzeni-nadkole-opona golf zyskałby bardzo-co niezmienia faktu że jest oczywiście bardzo ładny ale może być jeszcze lepiej bo autko ma potencjał.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 09:21 przez VwMarcin, łącznie zmieniany 1 raz.
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Też o tym cały czas myślę. i jak myśle znaczy że będzie, tylko kwestia czasu. teraz sianko idzie na SWAP, więc może wiosna lato będę myślał o jakimś gwincie, a to tez trza mieć ze 2.5k na to. A naweno coś się stanie z ty,i szparami w nadkolach.VwMarcin pisze:isze to bo przy większej glebie a konkretnie zmniejszeniu przestrzeni-nadkole-opona golf zyskałby bardzo-co niezmienia faktu że jest oczywiście bardzo ładny ale może być jeszcze lepiej
Dziękuję za opinie
tauka pisze:Też o tym cały czas myślę. i jak myśle znaczy że będzie, tylko kwestia czasu. teraz sianko idzie na SWAP, więc może wiosna lato będę myślał o jakimś gwincie, a to tez trza mieć ze 2.5k na to. A naweno coś się stanie z ty,i szparami w nadkolach.VwMarcin pisze:isze to bo przy większej glebie a konkretnie zmniejszeniu przestrzeni-nadkole-opona golf zyskałby bardzo-co niezmienia faktu że jest oczywiście bardzo ładny ale może być jeszcze lepiej
Dziękuję za opinie
Powodzenia przy swapie
Pozdrawiam
- Mac_Abra
- Użytkownik
- Posty: 306
- Rejestracja: ndz mar 04, 2007 16:12
- Lokalizacja: Otwock - WOT
- Kontakt:
Nie popadajmy tylko w przesadyzm! Nie żebym się czepiał, ale akurat uważam, że za niskie zawieszenie też może wyglądać kiepsko, podobnie jak zbyt wysokie... A do jazdy na codzień, zwłasza w mojej okolicy nie wyobrażam sobie gleby typu -90/-80, jakbym cokolwiek kombinował to pewnie -40 max, a chyba póki co i tak będzie seria.
Poza tym obniżenia - i zwłaszcza również usztywnienia - nie są bez wpływu na karoserię i jeżdżąc po naszych drogach nie dość, że przypłacamy to komfortem jazdy i zdrowiem (ząb na ząb nie trafia) to jeszcze nam się buda może rozlecieć Wg. mnie nie warto płacić tej ceny za te cm (za to zainwestuję w dkoładkę ). Ale każdy ma swoje zdanie, poprostu trzeba we wszystkim zachować zdrowy umiar. Niestety nie mieszkamy w Nieczech
Wg. mnie Tauce akurat nieczego nie brakuje jeśłi chodzi o wysokość : ]
Poza tym obniżenia - i zwłaszcza również usztywnienia - nie są bez wpływu na karoserię i jeżdżąc po naszych drogach nie dość, że przypłacamy to komfortem jazdy i zdrowiem (ząb na ząb nie trafia) to jeszcze nam się buda może rozlecieć Wg. mnie nie warto płacić tej ceny za te cm (za to zainwestuję w dkoładkę ). Ale każdy ma swoje zdanie, poprostu trzeba we wszystkim zachować zdrowy umiar. Niestety nie mieszkamy w Nieczech
Wg. mnie Tauce akurat nieczego nie brakuje jeśłi chodzi o wysokość : ]
przez U Pozdrawiam!VwMarcin pisze:rególacji
Operejszyn Golf II 1.3 NZ -> 3F "GT" in progresss
- Jeżu
- VW Baron
- Posty: 3396
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
- Silnik: 2H
tauka, mógł byś zapodac 15 stki na profilku 45 nadkola by napewno szczelnie wypełniło przy tej glebie i bym go nie obniżał jest oki pozdro powodzneia w swapie
Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Kwestia priorytetów i podejścia bo należy sobie zadać pytanie do czego nam auto potrzebne i co chcemy osiągnąć.Mac_Abra pisze:Nie popadajmy tylko w przesadyzm! Nie żebym się czepiał, ale akurat uważam, że za niskie zawieszenie też może wyglądać kiepsko, podobnie jak zbyt wysokie... A do jazdy na codzień, zwłasza w mojej okolicy nie wyobrażam sobie gleby typu -90/-80, jakbym cokolwiek kombinował to pewnie -40 max, a chyba póki co i tak będzie seria.
Poza tym obniżenia - i zwłaszcza również usztywnienia - nie są bez wpływu na karoserię i jeżdżąc po naszych drogach nie dość, że przypłacamy to komfortem jazdy i zdrowiem (ząb na ząb nie trafia) to jeszcze nam się buda może rozlecieć Wg. mnie nie warto płacić tej ceny za te cm (za to zainwestuję w dkoładkę ). Ale każdy ma swoje zdanie, poprostu trzeba we wszystkim zachować zdrowy umiar. Niestety nie mieszkamy w Nieczech
Wg. mnie Tauce akurat nieczego nie brakuje jeśłi chodzi o wysokość : ]
przez U Pozdrawiam!VwMarcin pisze:rególacji
Wysokość auta jest tylko konsekwencją. Osobiście na b.niskim zawieszeniu mam drugie auto z czego pierwze miałem 2 lata z czego 1,5 roku na mega glebie a golfa mam 6 lat z czego 5,5 roku na -80/-60, po pewnym czasie -90/-80, od pół roku -100/-80 i gdyby drogi były troche lepsze zszedłbym na -120/-100 ale że jeżdze na codzień to niedarady choć do tej pory zrobiłem już ok 200tys na sporej glebie i niemam żadnych niemiłych wspomnień a radość z jazdy zostanie na zawsze :green_fuck: tak jak pisałem wcześniej to kwestia priorytetów. Prowadzenie auta z dobrym niskim zawiasem jest nieporównywalnie pewniejsze.
Ps. ja rególuje przez Ó -jest mi wygodniej hehe
Pozdrawiam
Pomysł z większym kołem do auta Tauk'i jest moim zdaniem też ciekawy bo można zniwelować różnice między kołem a nadkolem zachowując ten sam prześwit.Jeżu pisze:tauka, mógł byś zapodac 15 stki na profilku 45 nadkola by napewno szczelnie wypełniło przy tej glebie i bym go nie obniżał jest oki pozdro powodzneia w swapie
Autko nadal byłoby bardzo dobre.
Pozdrawiam
- Jeżu
- VW Baron
- Posty: 3396
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
- Silnik: 2H
perwol, być morze tak wyglada ale przyznaj na 15 by lepiej wygladał na niskim profilku i fele w chromie.
Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
za darmo bym nie wziął... kupa na maxa w chromie. Miałem w polerce całe swoją drogąJeżu pisze:fele w chromie.
kicha. Cały urok jest w małej feldze. A druga sprawa, że stałby wyżej, bo teraz mam 14" na profilu 40Jeżu pisze:mógł byś zapodac 15 stki na profilku 45 nadkola
No niby tak, ale jednak te szpary są z deczka za duże. Zwłaszcza z tyłu. Przód tak z 1 cm w dół i było by w miarę ok, ale tył to ze 3 cm musze opuścić. Moja zawiecha na to pozwala, jednak się wtedy robi za miekki i mi na byle dziurce trze.Mac_Abra pisze:Wg. mnie Tauce akurat nieczego nie brakuje jeśłi chodzi o wysokość : ]
morze na pewno tak nie wygląda swoją drogą, bo jest bardziej zielone i mokre. Zainstaluj sobie Firefoxa niech ci błędy poprawia, bo cały czas piszesz morze zamiast możeJeżu pisze:być morze tak wyglada
Ostatnio zmieniony ndz lis 16, 2008 05:27 przez tauka, łącznie zmieniany 1 raz.
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
a ranty w blotnikach masz jeszcze?tauka pisze:jednak się wtedy robi za miekki i mi na byle dziurce trze.
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
zmień gumy na 45 i odrazu będzie lepiej.ale i tak gwint musi być bo auto na małym kole musi leżeć .tauka pisze:bo teraz mam 14" na profilu 40
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Golfik ma swój urok, piękny kolor i do tego czerwone paski z GTI
Były mk3 variant - viewtopic.php?f=88&t=216289" onclick="window.open(this.href);return false;
Były mk3 GTI - viewtopic.php?f=88&t=368287" onclick="window.open(this.href);return false;
Obecny Sharan VR6 - viewtopic.php?f=169&t=454244" onclick="window.open(this.href);return false;
Były mk3 GTI - viewtopic.php?f=88&t=368287" onclick="window.open(this.href);return false;
Obecny Sharan VR6 - viewtopic.php?f=169&t=454244" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości