Uszkodzona misa olejowa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
michal_$
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 03, 2007 17:52
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Uszkodzona misa olejowa

Post autor: michal_$ » sob lis 15, 2008 18:24

Witam. Gdy kupilem samochód misa była już spawana w okolicach śruby spustowej. Ostatnio w trasie (chyba na przejeździe kolejowym :/ ) przywaliłem misą o coś ostrego, widać na zdjęciu, że aż ścieło starą spoine . Na postoju narazie z niej nie kapie ale przy jeździe troche się poci. Na zdjęciu przetarłem ją szmatą ale widać w którym miejscu jest nieszczelna. Poradźcie mi czy ją znowu spawać czy szukać używki ? Jaki byłby koszt spawania ? Z góry dzieki .

Obrazek

Obrazek


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136332/]Mój golf[/url]
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » sob lis 15, 2008 18:28

Spaw 30-50zł a wymiana lepiej nie putaj bo na śrotach powariowali z cenami + uszczelniacz 36zł+ robocizna .
Zabezpieczyć się moża zakładając osłonę silnika ale w wersji metalowej koszt 500-600zł no i zmienić styl jazdy bo MKIV jest niski w prześwicie



Awatar użytkownika
yosef99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 00:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: yosef99 » sob lis 15, 2008 18:44

moim zdaniem miskę można jeszcze pospawać, nie ma tutaj wysokich ciśnień więc taki spaw spokojnie wytrzyma (do następnego spotkania z glebą :grin: ), no chyba że dorwiesz gdzieś używkę w atrakcyjnej cenie :chytry:



Awatar użytkownika
michal_$
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 03, 2007 17:52
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: michal_$ » sob lis 15, 2008 19:08

Jaka cena używki byłaby atrakcyjna ? Pszczyna o jakim uszczelniaczu mówisz ? I jeszcze jedno na czym najlepiej położyć miske (uszczelka+ ..?).


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136332/]Mój golf[/url]
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)

Mirek39m
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: pt lip 25, 2008 08:15
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: Mirek39m » ndz lis 16, 2008 08:05

na połączeniu miski i bloku silnika niema uszczelki tylko się daje mase uszczelniającą


Mirek

Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » ndz lis 16, 2008 10:06

Witam!
Miałem podobne problemy (z tym że mój ma zawias jeszcze -30), za pierwszym razem wyrwałem niezłą dziurę w misce... kupiłem wtedy zamiennik HansPries za 80 zł (za wymianę nie płaciłem kumpel mi zmienił), drugi dzwonek był już łagodniejszy ale miskę niestety szlag trafił i znowu 80 zeta od wakacji na razie mam spokój bo trochę bardziej uważam na dużych nierównościach. Na twoim miejscu na razie bym to spawnął ale poszukaj czegoś na wszelki wypadek...


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz lis 16, 2008 11:47

To może cię przerazić
Obrazek



Mirek39m
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: pt lip 25, 2008 08:15
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: Mirek39m » ndz lis 16, 2008 12:33

koszt miski w aso to 501 zł ja wymieniałem miske chciałem podrube ale w sklepie żądali 500 oczywiście za aluminiową wię kupiłem w aso.


Mirek

Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » ndz lis 16, 2008 13:26

W IC faktycznie są takie ceny ale wystarczy poszukać u jakiegoś prywaciarza tak jak ja i kupić w całkiem przyzwoitej cenie. IC też przerabiałem ale oni faktycznie mają ceny akurat misek z kosmosu


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

Awatar użytkownika
Tomek- E-g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 19:13
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Tomek- E-g » ndz lis 16, 2008 14:06

to masz szczescie ...to tylko przetarcie...ja jak przywaliłem to mogłem 3 palce włozyc taka dziura była i tu juz nie było mowy o spawaniu. koszt miski 250zł nowka + wymiana chyba 100...jak gdzis znajde foto to wrzuce


BYŁO : corrado 2.9 VR6 - lupo 1.4 16V - mk3 2.8 VR6 - bora 1.9 TDI - mk4 GTI 1.8T
JEST : mk4 1.9 TDI ( ASZ )

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Post autor: gluszcz » ndz lis 16, 2008 21:42

spawać jeszcze raz....co do osłon pod miske to mrov około 600zł alu 3mm,osłone ori od skody z wersji na bezdroża koszta powyżej 1000zł/waga tutaj jest duża osłony/lub ori plastik która wiadomo nie uchroni miski jak zawadzisz jeszcze raz ,no chyba że jakis custom z warsztatu lub samemu dłubać ,w upały uważać na temp. oleju podczas -ostrej jazdy- bo lubi sie podnosić przy zastosowaniu osłon,chocpowiem szczerze że jak dobrze zawadzisz to nic nie pomoże :green_fuck:



Awatar użytkownika
michal_$
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 03, 2007 17:52
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: michal_$ » wt lis 18, 2008 13:22

Zamierzam sam zdemontować i zawieść do spawania a potem ją założyć. Jak sie nazywa ten uszczelniacz ( w sklepie zapytac o uszczelniacz pod mise olejowa ? ) i jak jest z dokrecaniem ? Najpierw dokrecam środkowe potem skrajne, wystarczy na "oko" solidnie przykręcić czy potrzeba klucza dynamometrycznego ?


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136332/]Mój golf[/url]
Alpine CDA-9851R
PowerBass S-6C - Axton C508
PowerBass S10 Closed - Carpower 2/250
Jakoś gra :)

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt lis 18, 2008 17:21

masz w moim poście na samym dole 29.74zł a śruby na wyczucie obyś gwintu nie zerwał
na upartego odłącz aku i zepnij razen klemy wówczas możesz spawać
Ja bym to ostro kontówką potraktował na to łatkę walną i wokół tego spaw
Ostatnio zmieniony wt lis 18, 2008 17:24 przez pszczyna, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
yosef99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 00:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: yosef99 » wt lis 18, 2008 17:33

pszczyna pisze:masz w moim poście na samym dole 29.74zł a śruby na wyczucie obyś gwintu nie zerwał
na upartego odłącz aku i zepnij razen klemy wówczas możesz spawać
Ja bym to ostro kontówką potraktował na to łatkę walną i wokół tego spaw
ja nie proponuje spawania bez odkręcania, to jest miska olejowa i olej może się zapalić :chytry:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 227 gości