Montaż komputera FIS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
komputer FIS
Witam. Mam prośbę. Powiedz mi czy po wymianie licznika 1J0 920 801E na 1J0 920 822C w Twoim Golfie wszystko chodziło dobrze - zegary, komputer i kontrolki, szczególnie kontrolka ABS czy nie świeciła się cały czas po uruchomieniu silnika?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 12 Lis 2008 22:51 ]
czajaa22, Witam. Mam prośbę. Mógłbyś mi napisać czy po wymianie licznika 1J0 920 801E na 1J0 920 822C w Twoim Golfie wszystko działało dobrze, w tym kontrolka ABS? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
Damian.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 12 Lis 2008 22:51 ]
czajaa22, Witam. Mam prośbę. Mógłbyś mi napisać czy po wymianie licznika 1J0 920 801E na 1J0 920 822C w Twoim Golfie wszystko działało dobrze, w tym kontrolka ABS? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
Damian.
taki mały OT choć związany z tematem:
wszyscy chcą mieć zegary z FIS, jedni zapłacili więcej inni mniej, nikt nie napisał o tym jak dbać o taki wyświetlacz, zimia się zbliża i z rana, na wyświetlaczu wszystko jest w "zwolnionym" tempie. Latem też trzeba uważać bo jak postoi na słońcu to wyświetlacz może się wylać. Widziałem u kumpla FIS z 2 uszkodzonymi linijkami - słabo to wygląda a naprawa pewnie jest droga
wszyscy chcą mieć zegary z FIS, jedni zapłacili więcej inni mniej, nikt nie napisał o tym jak dbać o taki wyświetlacz, zimia się zbliża i z rana, na wyświetlaczu wszystko jest w "zwolnionym" tempie. Latem też trzeba uważać bo jak postoi na słońcu to wyświetlacz może się wylać. Widziałem u kumpla FIS z 2 uszkodzonymi linijkami - słabo to wygląda a naprawa pewnie jest droga
[b]148KM/326Nm[/b]
- ThoMass
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
- Lokalizacja: Koszalin
- Auto: VW GOLF VI VARIANT 1.6
- Silnik: CAYC
- Kontakt:
hryniew pisze:Słuchajcie mam jeszcze jedno pytanko - chcę podpiąć w końcu czujnik temperatury zewnętrznej a nie mam instalacji. Wyciągnąłem na razie kabelek z wtyczki do zegarów do komory silnika. Teraz przeciągnę go do zderzaka i tu pojawia się pytanie - skąd wziąć masę? Czy jest jakiś pewny punkt w okolicy fabrycznego montażu czujnika? Czy wracać do kabiny i tam podpiąć na masę pod zegarami? A może prosto do akku wrócić? Wiem, że pytanie jest dość głupie ale chciałbym sobie przygotować wiązkę itp i nie chcę przedobrzyć z długościami kabli.
Witam
Ja rowniez przymierzam sie do wymiany zegarkow i potrzebowal bym kupic ten czujnik temperatury zew. Moze ktos zna nr. tego czujnika z etki, zeby nie wcisneli mi czegos innego. I jak to mniej wiecej cenowo wyglada.
A propo ciagniecia kabla od czujnika do licznika to ktoredy najlepiej, moze jakies foto ktos posiada.
Dzieki za wszelkie odpowiedzi.
Pozdro
Ja tam kupiłem w sklepie elektronicznym zwykły termistor NTC 1k za 1,5zł i działa jak należy, temperaturę komputerek wskazuje poprawnie.cinek2004 pisze:numer czujnika 1J0919379A - cena 62zl
Ja właśnie pociągnąłem kabelek podczas instalacji tempomatu tak jak cinek2004 pisał tym drugim sposobem - przez puszkę pod podszybiem.ThoMass pisze:A propo ciagniecia kabla od czujnika do licznika to ktoredy najlepiej, moze jakies foto ktos posiada.
Ostatnio zmieniony pt lis 14, 2008 18:02 przez seti, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam
seti
seti
ThoMass, tu masz za 29 zeta oryginał http://www.allegro.pl/item483085197_czu ... t_itp.html
[b]148KM/326Nm[/b]
Fakt termistory mają różne charakterystyki (różny współczynnik B), widocznie mi się trafił taki ze zbliżoną charakterystyką do tego co jest w oryginale. Generalnie u mnie pokazuje temperaturę nawet dokładnie, kiedyś patrzyłem na zwykły termometr i pokazywał ok. 5 stopni i komputerek też pokazywał około 5 stopni. Ostatnio jechałem kiedyś przez most, na którym był wskaźnik temperatury i też wskazania były zbliżone: na moście 8,2 stopnia a w samochodzie 8-8,5 stopnia. Ciekawe jak będzie w zimie przy ujemnych temperaturach.Olito pisze:A mi ten termistor pokazuje 7 stopni jak na dworze są 3.
pozdrawiam
seti
seti
cinek2004 pisze:Mozna pelen fis ale bez cana to nawet 1/2 ciężko znaleźć.
Ja już coraz bardziej się przekonuje ,że znalezienie zegarów z FIS'em bez CAN graniczy z cudem A jak już są to za takie pieniądze że głowa boli Ci którym się udało takie zegary kupić to prawdziwi szczęściarze.
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 186 gości