Zmiana dawki startowej dla zimnego silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Faktycznie. Nie zauwazylem ze ten czujnik jest odwrotnie i piny sie pozamienialy.damcio151 pisze:pin 1 i 3 to obwód do ECU
Tego nie zkumałem. A tak na marginesie to czemu dostaje ta dwumasa w tylek przy rozruchu? Chodzi oto ze najpierw silnik sie wkreca troszke na obroty a potem zwalnia do jalowych? Na ile jet to grozne bo mi sie wydaje, ze raczej nie jest to takie straszne.damcio151 pisze:więc idąc tym tropem równie dobrze możesz przekodować sterownik na automat ...
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
chodzi o to, że ciepły silnik nie dostaje paliwa dopóki nie osiągnie powyżej 250 obr ... więcej tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1665628
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 22:31
- Lokalizacja: Śląsk
Taka temp. masz na zimno po nocy?? U mnie jest 30st jak nawet autko postoi 5 h po jeździe. Po nocy w garażu mam ok 12 st. Jak za duża różnica to czujnik temp. do wymianyDAMiANO_Ibi pisze:Hey! Co to za temperatura w kanale 05 jest wyświetlana podczas zmiany dawki rozruchowej? Miałem tam ok 40*C. Autko zimne i na dworze też zimno.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 22:31
- Lokalizacja: Śląsk
Autko stało na dworze po pracy ok 2h. Dwa miesiące temu jak podłączyłem VAGa to wyskoczył błąd czujnika temperatury, więc go wymieniłem i teraz niby jest OK. Jutro sprawdzę jaka będzie temperatura po nocy. Może ktoś podpowie gdzie można sprawdzić w VAGu czujnik temperatury jaką pokazuje wartość i porównać go z wskazaniem na zegarze.Taka temp. masz na zimno po nocy?? U mnie jest 30st jak nawet autko postoi 5 h po jeździe. Po nocy w garażu mam ok 12 st. Jak za duża różnica to czujnik temp. do wymiany
Ostatnio zmieniony sob paź 25, 2008 22:22 przez DAMiANO_Ibi, łącznie zmieniany 2 razy.
Wejdz w grupe 007 rano nie odpalając auta tam bedzie temp. wody, zasysanego powietrza i paliwa, wszytskie maja byc temp. zbliżone i podobne do temp. otoczenia- odchyły do 5st dopuszczalne. Jak wejdziesz w instrumenty tam w blokach bedzie ile jest na zegarach potem porównaj to z grupa 007 w logach- ale to dopiero po nagrzaniu.DAMiANO_Ibi pisze:Autko stało na dworze po pracy ok 2h. Dwa miesiące temu jak podłączyłem VAGa to wyskoczył błąd czujnika temperatury, więc go wymieniłem i teraz niby jest OK. Jutro sprawdzę jaka będzie temperatura po nocy. Może ktoś podpowie gdzie można sprawdzić w VAGu czujnik temperatury jaką pokazuje wartość i porównać go z wskazaniem na zegarze.Taka temp. masz na zimno po nocy?? U mnie jest 30st jak nawet autko postoi 5 h po jeździe. Po nocy w garażu mam ok 12 st. Jak za duża różnica to czujnik temp. do wymiany
[ Dodano: Czw 13 Lis, 2008 ]
Co Ci da wydłużenie czasu grzania świec jak one działają dopiero poniżej 5 stCmacem pisze:a wktorym kanale da sie wydluzyc czas grzania swiec?
sebastuss pisze:witam ............
chcialbym sie dowiedziec jak sie zmienia mapy startowe wkoncu to ludzie robia ewentualnie ocenie czy sam dam rade czy bede musial sie udac do tunera
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw lip 23, 2009 20:33 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
- kompot
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
- Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
- Kontakt:
Mam podobny problem do kilku tutaj opisanych.
Po chlodniejszej nocy ciezko zapala.
Zapala w pierwszej probie, ale chwile na rozruszniku, juz ma zapalic, znow rozrusznik i zapala. Pozniej wszystko gra. Przejade 5 km, postawie na 4 godziny na chlodzie, wracam i zapala od reki. W kazdym innym przypadku rowniez zapala swietnie.
Adaptacja kanal 5-> nic nie moge zmieniac.
32768 mam w kanale 2, max wartosc 32775
000BS druga wartosc 38.
Po chlodniejszej nocy ciezko zapala.
Zapala w pierwszej probie, ale chwile na rozruszniku, juz ma zapalic, znow rozrusznik i zapala. Pozniej wszystko gra. Przejade 5 km, postawie na 4 godziny na chlodzie, wracam i zapala od reki. W kazdym innym przypadku rowniez zapala swietnie.
Adaptacja kanal 5-> nic nie moge zmieniac.
32768 mam w kanale 2, max wartosc 32775
000BS druga wartosc 38.
zeby zmienic musisz mieć pełna wersję vaga - taki napis na zielono jak w linku http://www.ross-tech.com/vag-com/tour-o ... llyreg.png wtedy zmienisz i moze sz podciagnac kat wtrysku na optymalnykompot pisze:Mam podobny problem do kilku tutaj opisanych.
Po chlodniejszej nocy ciezko zapala.
Zapala w pierwszej probie, ale chwile na rozruszniku, juz ma zapalic, znow rozrusznik i zapala. Pozniej wszystko gra. Przejade 5 km, postawie na 4 godziny na chlodzie, wracam i zapala od reki. W kazdym innym przypadku rowniez zapala swietnie.
Adaptacja kanal 5-> nic nie moge zmieniac.
32768 mam w kanale 2, max wartosc 32775
000BS druga wartosc 38.
- kompot
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
- Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
- Kontakt:
Dobra, nie wpisalem loginu...
Zrobilem probe z 33000. Nie widze zbytnio roznicy.
Nie zrobilem drugiej proby, bo w moim przypadku jakiekolwiek odpalenie na 5 sekund tudziez przjechanie 5 km i zostawienie auta na kilka godzin daje w rezultacie bdb odpalanie.
Czy drugie pole w 000BS powinno sie zmieniac? U mnie caly czas te 38.
W TDI timing os X to temp paliwa? Mialem wartosc 72 zdaje sie. Silniki zimny.
Zrobilem probe z 33000. Nie widze zbytnio roznicy.
Nie zrobilem drugiej proby, bo w moim przypadku jakiekolwiek odpalenie na 5 sekund tudziez przjechanie 5 km i zostawienie auta na kilka godzin daje w rezultacie bdb odpalanie.
Czy drugie pole w 000BS powinno sie zmieniac? U mnie caly czas te 38.
W TDI timing os X to temp paliwa? Mialem wartosc 72 zdaje sie. Silniki zimny.
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 16:04 przez kompot, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
Przeczytałem cały ten temat bo mam podobny problem: Bora AHF, na zimnym silniku zapalała ale nie zbyt dobrze, na ciepłym zapalała. Podłączyłem VAga i widniał błąd czujnkina temp., ale przy wymianie zauważyłem, że został przecięty kabel od czujnika temp.
Podłączyłem i skasowałem błędy - po czym zimny silnik zapalił, rozgrzałem i Coolant temp. była stabilna ok 80st.C. Wyłączyłem żeby zapalić ponownie - udało sięto tylko po dodaniu gazu.
W tym temacie głównie opisujecie jak zmienić mape, mnie natomiast interesuje co należy wymienić, żeby zapalał tak jak należy.
Pozdrawiam
Wojciech
Przeczytałem cały ten temat bo mam podobny problem: Bora AHF, na zimnym silniku zapalała ale nie zbyt dobrze, na ciepłym zapalała. Podłączyłem VAga i widniał błąd czujnkina temp., ale przy wymianie zauważyłem, że został przecięty kabel od czujnika temp.
Podłączyłem i skasowałem błędy - po czym zimny silnik zapalił, rozgrzałem i Coolant temp. była stabilna ok 80st.C. Wyłączyłem żeby zapalić ponownie - udało sięto tylko po dodaniu gazu.
W tym temacie głównie opisujecie jak zmienić mape, mnie natomiast interesuje co należy wymienić, żeby zapalał tak jak należy.
Pozdrawiam
Wojciech
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości