Post
autor: mri21 » pt lis 14, 2008 14:13
eldorado84
Jeśli chodzi o mercedesy do 20000zł to nie robią one na mnie wrażenia pod względem wyglądu wewnętrznego i zewnętrznego. Miałem przyjemność użytkować przez 2 miesiące C klase z 1994r. 2,8 V6 ponad 190KM komfort jazdy rzeczywiście ogromny zarówno pod względem komfortu jak i osiągów jednak to nie to czego szukałem ...
MAPET reprezentujesz uparcie swoje stanowisko nie przyjmując moich argumentów, dla których chcę pójść w drugą stronę lub nie czytasz ze zrozumieniem. Twarde i niskie zawieszenie jest niezbędne do szybkiej i agresywnej jazdy oraz atrakcyjniejszego wyglądu auta stąd wielu decycyduje się na taki zawieszenie. Ja jak widać reprezentuję inne potrzeby (zwerifikowane po fakcie zakupu auta) i chcę pójść w drugą stronę. Przy moim stylu jeżdżenia i stanie ulic, którymi głównie się poruszam po Wrocławiu takie zawieszenie nie jest dla mnie niezbędne. Przede wszystkim doskwiera mi ból pleców, a drugi fakt to to, że nie bawi mnie zwalnianie na każdym lekkim dołku, uskoku, torowisku, nierównej kostce brukowej etc. W pytaniu na forum poszukuję rozwiązania, a nie krytyki ...
Kuman
Pewne jest, że niemam serii bo jak zakładałem letnie koła zwróciłem uwagę, że są jakiejś sportowej firmy amotyzatory chyba KONI. Nie jestem pewien firmy ale gdzieś w papierach mam fakture za nie z przed 3 lat tylko nie mogę znaleść. Jutro się okażę bo przez rozwaloną oponę muszę zmienić koła na zimowe i rozpocząć batalię o odszkodowanie.
Zmierzyłem dzisiaj odległości:
- przód od ziemi do błotnika 64cm
- tył od ziemi do błotnika 62-63cm
- przód od środka osi (otworu centrującego) 38cm
- tył od środka osi (otworu centrującego) 35cm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pt lis 14, 2008 14:27 przez
mri21, łącznie zmieniany 1 raz.