MK2 1990r przód czujnik lewy ABS - gdzie kupić

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Olejnik grzegor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 21:46
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

MK2 1990r przód czujnik lewy ABS - gdzie kupić

Post autor: Olejnik grzegor » śr lis 23, 2005 15:30

Nie odpisałem jeszcze nr czujnika ale już wiem że będą problemy z zakupem
W sklepach robią duże oczy jak powiem do jakiego modelu samochodu potrzebuję czujnik
Proszę o pomoc może jakiś zamiennik
Po wymontowaniu czujnika będę wiedział więcej tzn nr.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lis 23, 2005 19:39

Tu sprawdzales? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=71967524 jesli nie od MK3 to moze od Scirocco podejdzie? Tylko nie sugeruj sie numerami na aukcji. Musialbys wymontowac i zobaczyc czy to to samo, lub podeslij fote do goscia. Tak czy siak szukaj na allegro, lub w dziale Sprzedam.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Dawid 19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 16:28

Post autor: Dawid 19 » śr lis 23, 2005 20:23

Witam!
Miałem oststnio podobny problem,padł mi czujnik ABS przód przy golfie II i .......jak kolega pisze wielkie zdziwienie w sklepach!A jeżeli chodzi o czujnik to napewno nie od trójki,czujnik ten jest jednolity(chodzi mi o to iż stanowi całość z przewodem ok.60cm i jest łączony na ''kielichu''.Szukałem z miesiąc niestety bezowocnie i postanowiłem wymontować i rozebrać go.Jak się okazało przerwany był przewód wewnątrz czujnika i jakoś udało mi się naprawić uszkodzony przewód(zlutować) i działa.Oczywiście jest to doraźny sposób i też się cały czas rozglądam na giełdach za tym czujnikiem(rarytas).Łatwo sprawdzić czy jest sprawny ,wystarczy sprwdzić czy ma przejście(nie pamiętam dokładnie jaki ma mieć opór).Ze wstępnego rozpoznania wydaje mi się iż może podpasować czujnik od paska z roczników 89-93.Powodzenia w szukaniu!
Pozdrawiam!



Olejnik grzegor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 21:46
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Olejnik grzegor » czw lis 24, 2005 13:29

Dziękuję za pomoc
Po niedzieli będę coś robił w Jastrzębiu -4 st zimno
Życzę miłego dnia



maciex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw wrz 01, 2005 12:11
Lokalizacja: SŁUPSK
Kontakt:

Post autor: maciex » czw lis 24, 2005 15:39

Witam. Posiadam jeszcze2 czujniki na przód lecz razem z czopami ponieważ te czujniki ciężko się zdejmuje. Mam je od Golfa II, sprzedaje rożne czesci do II na allegro, jeżeli jest ktoś zainteresowany to podaje nr GG 8173413



Olejnik grzegor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 21:46
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Olejnik grzegor » pt lis 25, 2005 16:55

Koledzy naprawiłem "czujnik"?
Jestem z zawodu elektrykiem z długoletnim stażem pracy coś na temat czujników wiem
Pomiar we wtyczce ( 1,2 kom ) nie świadczy wcale że czujnik jest walnięty, tak było w moim przypadku.
Pierwszym objawem było że ABS nie działa, jakiś czas temu wymieniałem amortyzatory z przodu i w tedy ???????? żle zamocowałem przewód od czujnika
Od was dowiedziałem się jak sprawdzić który czujnik jest walnięty więc znalazłem lewy przód nr na kablu tylko taki znalazłem X 5410
Jak zajżałem na ten czujnik to zdziwienie kabel żle zamocowany obcierał o gumę przegubu i się przetarł, połączyłem go na szybko ale ABS nie działał
CD Dalej

[ Dodano: Pią Lis 25, 2005 16:09 ]
Więc obciołem resztkę kabla przetartego kabel wziołem do domu położyłem na grzejniku żeby się zrobił miękki
I zaczołem go mierzyć na ciągłość żył i co się okazało ??????
Obydwie żyły miały przerwę ukręcił się kabel 1 cm od gumki mocującej czujnik na amortyzatorze żeby to znalężć musiałem przewód zagrzac i w miejscu uszkodzenia się naciągął Jak go naprawić zaznaczam że czujnika nie szło wykręcic
Do naprawy trzeba miec: płyn do odtłuszczenia!!!!! gumę samowulkanizującą, taśma skoth wszystko izolacyjne nie przewodzące lutownica cyna kalafonia najlepiej jak by pomógł ktoś z predyspozycjami do takich robót. Zaznaczam że guma nie łączy się z zewnętrzną powłoką ( igielit?) CD

[ Dodano: Pią Lis 25, 2005 16:32 ]
Oczywiście trzeba lutować przewód wewnętrzny owinąć gumą zachdząc na izolację gumową na tym przewodzie gumy się zwulkanizują tzn połączą potem taśmą 2razy ekran przylutować z jednej strony potemowijając wokół do drugiego ekranu
owinąć gumą 2 razy zachodząc na izolację zewnętrzną na gumę izolacja
3 razy zachodząc na izolację zewnętrzną wykonać pomiar na wtyczce około 1,2 kom
BARDZO WARZNE JEST PRZED WYKONANIEM ŁĄCZENIA : ODTŁUŚĆIĆ IZOLACJE WSZYSTKIE I SPRAWDZIĆ OPORNOŚĆ CZUJNIKA CZY JEST DOBRY.
Wiem że to jest naprawa dorażna ale na zimę ABS będzie dziąłał a na wiosne coś się zrobi
Mam przejechane 194 000 km 1990r 1,6 benz + gaz i dalej tnie powietrze



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 337 gości