dziwne objawy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
dziwne objawy
Witam. Dzisiaj po pracy odpalam golfika podjeżdzam po dziewczyne jakieś 20 metrów i w momencie kiedy puściłem noge z gazu to obroty nie spadły do wolnych obrotów tylko przez jakieś 2 sekundy się zawiesiły i utrzymywały wysoko. Dopiero po jakichś 2 sekundach powoli opadły. W czym tkwi problem??? Mój golf to MKIII 1.4 ABD
stabilizator biegu jałowego (silniczek krorkowy ) jest odpowiedzialny za stabilizację obrotów (bieg jałowy) zwłaszcza kiedy oobroty schodzą z wysokich na niskie
proponuję przeczyścić go poszukaj na forum ""z czym to się je ""
czy te objawy występują w kazdych warunkach temeperaturowych silnika ??
proponuję przeczyścić go poszukaj na forum ""z czym to się je ""
czy te objawy występują w kazdych warunkach temeperaturowych silnika ??
Ostatnio zmieniony pt lis 14, 2008 19:44 przez dziejo, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
tradycyjnie proponuję zastosować resecik odłączając klemę na jakis czasrobert14-83 pisze:Dodam także że na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje( tak jakby miał za niskie obroty)
odpalić i musi pochodzić tak do czasu az włączy się wentylator chłod pamiętając przy tym aby nie włączać odbiorników i nie naciskać na pedał gazu
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
zrobiłem resecik kompa ale nic nie pomogło. podczas adaptacji zauważyłem że zaworek taki niebieski po lewej stronie za bezpiecznikiem zaczął cykać a tak się nie robiło do tej pory. Nie wiem co to za zawór ale wężyki od niego idą do przepustnicy a drugie chyba do baku. Czy przyczyną nierównych obrotów może być ten zawór???
Mam jeszcze jedno pytanie czy w moim mkIII 1.4 ABD jest pompa paliwa 1 bar 1,2 bar czy może 3 bar???
Mam jeszcze jedno pytanie czy w moim mkIII 1.4 ABD jest pompa paliwa 1 bar 1,2 bar czy może 3 bar???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 257 gości