Poranne piszczenie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pt lis 14, 2008 00:49

Ja równiez witam kolege z lublina :), jesli chodzi o mechaników to znam kilku Tomków ale zaden nie mieszka w matczynie.
Natomiast jesli chodzi o ten tłumik to jego zadaniem jest niwelowanie drgan przenoszących sie z wału na pasek altka , alternator i cały osprzęt który to koło napędza. Oprucz wkurzającego piszczenia napewno mozesz mies zwiększone drgania na napinaczu paska ale widziałem takze przypadki ze koło pasowe ukręcało sie na gumie która łączy obie części koła.



ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: ilio » pt lis 14, 2008 08:31

jaszczur pisze:Bucus, koło pasowe zalatwi sprawę,miałem identyczny problem

to nie jest wina koła ani rolki ani paska ani napinacza
nie pomaga nawet kółko alternatora ze sprzęgłem

problem lezy w poborze prądu

rano pierwsze chwile zapalania auta - pobór prąd około 300 A
pierwsze chwile jazdy autem 90 A i spada

to alternator hamuje pasek i dlatego pasek piszczy


jesli mi nie wierzyce zapalcie auto normalnie i zaraz wyciągnijscie przekaźnik mały biały w prawym rogu



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt lis 14, 2008 09:58

ilio pisze:problem lezy w poborze prądu

rano pierwsze chwile zapalania auta - pobór prąd około 300 A
pierwsze chwile jazdy autem 90 A i spada

to alternator hamuje pasek i dlatego pasek piszczy
to skad masz takie ogromne pobory???, ze az tak alternator obciaza, to i przy okazji aku juz słaby ze alternator az tak go potrzebuje doładowac.



Awatar użytkownika
Bucus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz paź 31, 2004 15:54
Lokalizacja: Koszalin / Nowe Bielice
Kontakt:

Post autor: Bucus » pt lis 14, 2008 11:00

ilio, ale jak to naprawić?
rozumiem że duży pobór, ale jak go zredukować (lub zrobić żeby nie piszczało przy tym poborze)?

I druga sprawa jak wyjąłem ten przekaźnik, to trochę ucichło ale nie całkiem, to chyba nie to.
Ostatnio zmieniony pt lis 14, 2008 13:17 przez Bucus, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje VENTO

Spotkania grupy CMTeam.pl, każdy piątek, godz 21.30 parking podziemny FORUM - Zapraszamy

Obrazek

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pt lis 14, 2008 23:24

To jest jasna sprawa ze im wiekszy pobór prądu tym wiekszy opór stawia altek i jesli wam coś na pasku wielorowkowym popiskuje to w czasie tego większego poboru bedzie bardziej piszczeć , ale nic nie poradzicie w kwesti zmniejszenia poboru prądu, jak włączycie odbiorniki to pobór musi być a piszczenia ma nie być , krótka piłka z mojej strony w tej sprawie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 157 gości