jaka turbina ma najmniejszego laga

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

jaka turbina ma najmniejszego laga

Post autor: JABcok20 » czw lis 13, 2008 10:48

jaka turbina z najmniejszym lagiem. chodzi mi o turbine ktora bedzie sie jak najszybciej wzbudzala w 1.6td. wystarczy zeby pompowala 0,6 bara ale musi sie wzbudzac i osiagac potrzebne cisnienie jak najszybciej , od najnizszych obrotow



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » czw lis 13, 2008 14:51

moim zdaniem najmniejsza biorac pod uwage mase i bezwladnosc



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw lis 13, 2008 18:29

k14 chyba najmniejsza :bajer:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » czw lis 13, 2008 18:40

Najmniejsza jest k-03


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
MaxsteRR
Czarna chmura
Czarna chmura
Posty: 396
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 22:21
Lokalizacja: FZ

Post autor: MaxsteRR » czw lis 13, 2008 21:18

vwolfi pisze:Najmniejsza jest k-03
Dokładnie :helm:
Dobra K03 podobno zaczyna pompować juz od 1300 obrotów :hmm:


Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw lis 13, 2008 22:27

a na czym ci naj bardziej zależy na momencie obrotowym, mocy czy poprostu chcesz żeby silnik Ci się sprawował jak duża jednostka wolnossąca?
Jeśli chcesz mieć to wszystko to polecam KP39 którą mam nawiasem mówiąc na sprzedaż.
Jesli u ciebie łapa mocująca silnik jest tuż przy pasku rozrządu to droga otwarta

pare fotek turbinki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d53 ... 1283e.html


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d3e ... 941db.html


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/195 ... ea6a4.html
Ostatnio zmieniony czw lis 13, 2008 22:57 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » czw lis 13, 2008 23:36

od czego jest to turbo? jaki vw widze ze na pewno nie mk2 ani
od ilu pompuje i w jakim silniku siedzialo. jaka cena

[ Dodano: Czw Lis 13, 2008 22:38 ]
i ma pompowac od najnizszych obrotow.czyli ok 1500 do 2000
i k03 na pewno pompuje od tych 1500



arwam

Post autor: arwam » pt lis 14, 2008 00:14

VNT będzie Ci pompować od naj niższych obrotów naweti biegu jałowego jeśli ją tak ustawisz a pochodzi ona z 1.9 tdi 105ps z VW T5 bardzo podobna do turbiny z ARL'a



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pt lis 14, 2008 10:31

tylko ze ta turbina ma waste sterowane z kolektora dolotowego czy moze sie myle?
to musi byc turbina ze sterowaniem z kolektora.
mam intercooler dosc duzy i przewody. k14 ciagnie mi tak od okolo 3000tys. czy ta turbina zacznie ciagnac wczesniej?



arwam

Post autor: arwam » pt lis 14, 2008 20:39

U mnie zanim zaszczepiłem AAZ'a miałem 1.6 TD JR który nawiasem mówiąc jeździł znacznie szybciej to GT2052V przy maksymalnie zamkniętych kierownicach ładowało już od 1200rpm na 5 biegu już ponad 0,8bara a KP39 jest znacznie mniejsza niż GT2052V,
Wirnik ma znacznie mniejszą masę co dodatkowo skraca czas reakcji

[ Dodano: 14 Lis 2008 20:10 ]
JABcok20 pisze:tylko ze ta turbina ma waste sterowane z kolektora dolotowego czy moze sie myle?
to musi byc turbina ze sterowaniem z kolektora.
mam intercooler dosc duzy i przewody. k14 ciagnie mi tak od okolo 3000tys. czy ta turbina zacznie ciagnac wczesniej?

Przerabia się gruszkę i już masz sterowanie z kolektora
Jeśli byś się zdecydował na nią to Ci mogę ją przerobić tak że zakładasz ją i martwisz się tylko o to jak doprowadzić smarowanie podłączyć powrót oleju i podłączyć układu wydechowego słowem bułka z masłem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości