Licznik od MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Dioda83
- Gadatliwa bestia
- Posty: 702
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Super sprawa 16 D przyda sie, ja juz mam nawet ramke od Mk III tak na wszelki wypadek ale moze obejdzie sie bez niej1 6 D pisze:http://www.soltec.net/~jpotter/dumpy.htm
Tutaj niżej są zdjęcia spasowanego licznika.
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Ramka od mk3 będzie Ci raczej nie potrzebna - wystarczy odpowiednio uformować ramkę od mk2Dioda83 pisze:Super sprawa 16 D Very Happy przyda sie, ja juz mam nawet ramke od Mk III tak na wszelki wypadek ale moze obejdzie sie bez niej Very Happy
Pozdrówka
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Raczej nie jest ciężko go podłączyć, jednak trzeba troszkę posiedzieć i pomęczyć się z kabelkami i lutownicą Najważniejsze aby mieć dokładny opis wszystkich pinów kicznika z mk2 i mk3. A wymieniać trzeba impulsator w skrzyni, bo w mk3 licznik nie wskazuje prędkości za pomocą linki a dzięki impulsom elektrycznym z impulsatora. No i jeszcze trzeba sprytnie wpasować zegary w deskę mk2moment pisze:czy ciężko podłączyć taki licznik( lepiej dać elektrykowi czy może samemu się pobawić) i czy przy okazji oprócz licznika nie trzeba czegoś wymieniać?pozdro
PozdróVWka
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
- Dioda83
- Gadatliwa bestia
- Posty: 702
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
Potwierdzam a opis pinów znajdziesz w PORADACH na stronie, no i jeszcze jedno trzeba troche cierpliwości i trche drygu w majsterkowaniuB_O_N_K pisze:Raczej nie jest ciężko go podłączyć, jednak trzeba troszkę posiedzieć i pomęczyć się z kabelkami i lutownicą Najważniejsze aby mieć dokładny opis wszystkich pinów kicznika z mk2 i mk3. A wymieniać trzeba impulsator w skrzyni, bo w mk3 licznik nie wskazuje prędkości za pomocą linki a dzięki impulsom elektrycznym z impulsatora. No i jeszcze trzeba sprytnie wpasować zegary w deskę mk2
PozdróVWka
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Jeśli zegary od mk3 będą bez MFA to wtedy na jednym wyświetlaczu będzie wyświetlany przebieg a na drugim godzina. Przy wymianie zegarów będziesz musiał jeszcze kupić impulsator do skrzyni any prędkościomierz Ci działał. Co do obrotomierza to przypuszczam że wystarczy tylko odpowiednie kable w kostce przełożyć i będzie oki.
PozdróVWka
[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 3:54 pm ]
Tutaj masz od czego który pin jest w Twoich zegarach (na jedną kostkę):
1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.
3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel
4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone)
5. Masa - jak w pinie 3
6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)
7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wyjscie (brak jesli jest linka)
8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara
9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara
10.Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel)
11.+12V - zacisk 30 - plus z akumulatora.
12.+12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel.
13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiajacy sie po przekreceniu stacyjki w pozycje wlacz.
14. pusty
15.Do przelacznika wskazan MFA (jesli auto jest w niego wypozazone)
16.Lampka kontrolna ladowania alternatora - zacisk d+ altetnatora lub pin 61 w panelu sterowania.
17.Czujnik temperatury oleju (jesli auto jest w niego wyposazone)
18.Wskaznik hamulca recznego lub pasow bezpieczenstwa (o ile auto jest w nie wyposazone)
19.Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod sygnalowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
20.Wskaznik nagrzania swiec zarowych (tylko w przypadku diesla)
21.Wskaznik poziomu paliwa w baku
22.Kierunkowskaz lewy
23.Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej
24.Kierunkowskaz prawy
25.Kontrolka swiatel drogowych (dlugich)
26.Wskaznik spalania sredniego (jesli auto jest w niego wyposazone)
27.Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wejscie (brak jesli jest linka)
28.pusty
[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 4:07 pm ]
Dodam tylko że wykaz pinów znalazłem w poradach i nie ja jestem jego autorem, tak więc nie mogę zapewnić w 100% że wszystko się zgadza.
PozdróVWka
[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 3:54 pm ]
Tutaj masz od czego który pin jest w Twoich zegarach (na jedną kostkę):
1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.
3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel
4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone)
5. Masa - jak w pinie 3
6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)
7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wyjscie (brak jesli jest linka)
8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara
9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara
10.Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel)
11.+12V - zacisk 30 - plus z akumulatora.
12.+12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel.
13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiajacy sie po przekreceniu stacyjki w pozycje wlacz.
14. pusty
15.Do przelacznika wskazan MFA (jesli auto jest w niego wypozazone)
16.Lampka kontrolna ladowania alternatora - zacisk d+ altetnatora lub pin 61 w panelu sterowania.
17.Czujnik temperatury oleju (jesli auto jest w niego wyposazone)
18.Wskaznik hamulca recznego lub pasow bezpieczenstwa (o ile auto jest w nie wyposazone)
19.Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod sygnalowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
20.Wskaznik nagrzania swiec zarowych (tylko w przypadku diesla)
21.Wskaznik poziomu paliwa w baku
22.Kierunkowskaz lewy
23.Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej
24.Kierunkowskaz prawy
25.Kontrolka swiatel drogowych (dlugich)
26.Wskaznik spalania sredniego (jesli auto jest w niego wyposazone)
27.Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wejscie (brak jesli jest linka)
28.pusty
[ Dodano: Pon Lis 28, 2005 4:07 pm ]
Dodam tylko że wykaz pinów znalazłem w poradach i nie ja jestem jego autorem, tak więc nie mogę zapewnić w 100% że wszystko się zgadza.
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
- Dioda83
- Gadatliwa bestia
- Posty: 702
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
mam impulsator z Passata czy bedzie pasował do Mk II??
[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 23:42 ]
Kurde cos jest nie tak :/ .................Podłączyłem zegary od Mk III do siebie i jest problem otoz po przekręceniu stacyjki włącza sie prawy kierunek w zegarach i cos piszczy obawiam sie ze konieczna bedzie ingerencja w kostke wtykowa
[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 13:44 ]
No mam juz impulsator od Mk III wiec tylko czekac na poprawe pogody i ocieplenie a wtedy ruszam do prac hehe
[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 23:42 ]
Kurde cos jest nie tak :/ .................Podłączyłem zegary od Mk III do siebie i jest problem otoz po przekręceniu stacyjki włącza sie prawy kierunek w zegarach i cos piszczy obawiam sie ze konieczna bedzie ingerencja w kostke wtykowa
[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 13:44 ]
No mam juz impulsator od Mk III wiec tylko czekac na poprawe pogody i ocieplenie a wtedy ruszam do prac hehe
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Musisz odpowiednio kabelki w kostce poprzekładać i podłączyć pod to impulsatorDioda83 pisze:mam impulsator z Passata czy bedzie pasował do Mk II??
[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 23:42 ]
Kurde cos jest nie tak :/ .................Podłączyłem zegary od Mk III do siebie i jest problem otoz po przekręceniu stacyjki włącza sie prawy kierunek w zegarach i cos piszczy obawiam sie ze konieczna bedzie ingerencja w kostke wtykowa
[ Dodano: Sob Gru 10, 2005 13:44 ]
No mam juz impulsator od Mk III wiec tylko czekac na poprawe pogody i ocieplenie a wtedy ruszam do prac hehe
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 196 gości