Brak mocy po jeździe 200 km/h

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szarki87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob maja 17, 2008 11:04
Lokalizacja: Nasielsk

Brak mocy po jeździe 200 km/h

Post autor: szarki87 » śr lis 12, 2008 23:45

Witam wszystkich =) Ostatnio zauważyłem ze w moim Golfie TDI MK 4 98r. 130 KM przycisnę ile fabryka dała to jak już dojdzie do max... ( czyli 200 km/h na lepszym paliwie zamyka szafę =P ) i trzeba hamować ( ach te polskie drogi ) to jak ponownie próbuję przyśpieszyć to brak autu mocy... po prostu ja mu w pedał a no tak strasznie mułowato się rozpędza i strasznie głośno tłumik chodzi. A jak go zgaszę postoi ze 3 - 4 minuty i odpalę to już wszystko jest ok
- Co może być tego przyczyną ?
- Czy to coś poważnego ?
- Jak to naprawić i jakie są koszty takiej naprawy ?

Z góry dziękuję za pomoc =)



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Brak mocy po jeździe 200 km/h

Post autor: PinkFloyd » śr lis 12, 2008 23:53

szarki87 pisze:Witam wszystkich =) Ostatnio zauważyłem ze w moim Golfie TDI MK 4 98r. 130 KM przycisnę ile fabryka dała to jak już dojdzie do max... ( czyli 200 km/h na lepszym paliwie zamyka szafę =P ) i trzeba hamować ( ach te polskie drogi ) to jak ponownie próbuję przyśpieszyć to brak autu mocy... po prostu ja mu w pedał a no tak strasznie mułowato się rozpędza i strasznie głośno tłumik chodzi. A jak go zgaszę postoi ze 3 - 4 minuty i odpalę to już wszystko jest ok
- Co może być tego przyczyną ?
- Czy to coś poważnego ?
- Jak to naprawić i jakie są koszty takiej naprawy ?




Z góry dziękuję za pomoc =)
Jezeli moc w TDI powraca po zgaszeniu auta to typowy notlauf
zrób log dynamiczne vagiem grup 003, 008, 011 i bedzie jasne

Przyczyny-
zapieczone kierowniczki turbiny
zawór N75
przewody podcisnienia
zepsuty zawór turbiny
Ale to wyjdzie na logach

Wpisz w szukaj słowo notlauf i masz wiele opisów o co chodzi



Awatar użytkownika
szarki87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob maja 17, 2008 11:04
Lokalizacja: Nasielsk

Post autor: szarki87 » czw lis 13, 2008 00:13

Jakie mogą być koszty naprawy takich usterek ?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw lis 13, 2008 00:16

szarki87 pisze:Jakie mogą być koszty naprawy takich usterek ?
Zależy czyszczenie kierowniczek turbiny od 300zł do 800zł w zależnosći czy to wymiany zawór turbiny i czy tez uszczelnienia, zawór N75 ok 120zł, przewody - symboliczna kwota



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 401 gości