Mały problem z gaźnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Krizz

Mały problem z gaźnikiem

Post autor: Krizz » pn gru 13, 2004 23:35

Witam wszystkich!!! :pub: Mam proźbe o jakieś wskazówki!!! Mam golfa mk2 1.6 na gaźniku pirburga2e!!! I coś szwankuje strasznie zawiesza się na obrotach przy wżuceniu na luz zamiast spadać zatrzymują się na 3 tys:(!!! Jak ktoś wie czym to może byc spowodowane lub jak to wyregulowac to prosze o pomoc!!!!


POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH i Z GÓRY DZIEKI!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony śr maja 16, 2007 14:09 przez Krizz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt gru 14, 2004 00:09

miałem to samo..
było cos tam z gaźnikiem przepustnicą i jeszzcze coś
ogólnie zapłąciłem 60zł i mam super teraz :)


Obrazek

Ari

Post autor: Ari » wt gru 14, 2004 00:24

Musisz zagladnac na zachowanie przepustnicy przy ruszaniu pedalem gazu,pewnie sie gdzies zawiesza bo raczej watpie zeby wolne sie tak przestawily.

jesli cos jeszcze to Panowie dopowiedza;)



Krizz

Post autor: Krizz » wt gru 14, 2004 19:41

Cze!!! Tam zboku jest takie użądzenie działające na podciścnienie z takim cyckiem i jak jego się wciścnie to spadają te obroty :grrr: i jakiś mechanik mi powiedział że to jest to zepsyte!!! Czy to możliwe??


ps: Sorki za nie fachowe określenia!!!



zed

Post autor: zed » czw gru 23, 2004 22:54

To pewnie silnik odpowiedzialny za niskie obroty powinien byc z prawej strony gaznika otwiera przepustnice zamiast ja zamykac i dlatego ma takie wysokie obroty wart sprawdzic pozdro :pub:



SlawekM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob gru 18, 2004 19:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: SlawekM » sob gru 25, 2004 00:21

to nie silnik - tylko siłownik podciśnieniem
sterowany - na początek trzebaby sprawdzić wszystkie przewody podciśnieniowe



Krizz

Post autor: Krizz » ndz sty 02, 2005 23:10

Dziękóweczka wszystkim za porady!!!! Gaźnik odałem do regeneracji gośc powiedział mi że bedzie ok!!! :pub: Mam jeszcze małe pytanko i proźbe!!Czy wie ktoś lub ma jakaś fote jak mają być te wszystkie przewody podciśnieniowe podpiente bo Gość wyciągnoł i nie pamieta :grrr: !!!! Jeszcze raz dziękówka!!!



Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » ndz sty 02, 2005 23:30



www.vwsquad.prv.pl

Krizz

Post autor: Krizz » wt sty 04, 2005 00:36

Dziękóweczka za schemacik!!! Tylko ja mam Pirburg 2e I z tego zchematu zabardzo nie rozumie :hmm: Może coś łatwiejszego!!! Lub własnymi słowami :grin: Bo ja nie zabardzo w tym temacie!!! POZDROWIENIA dla Każdek POSIADACZA VW :pub:



abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » wt sty 04, 2005 01:07

Musisz nam powiedzieć jakiego masz Pierburga, bo 2E to mało.
W serii 2E występuja: 2E2,2E3 i 2EE ,a jaki jest u Ciebie?



skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » wt sty 04, 2005 01:17

Ja juz oszalalem z tym gownainym gaznikiem :kac: Szukalem i szukalem ale konkretnej odpowiedzi nie znalazlem :crazy: Chodzi o to ze na nagrzanym silniku auto ma za wysokie obroty(jakby chodzil na ssaniu-pomimo ze pracuje na gazie).Odpala zimny silnik, troche sie rozgrzewa wszystko cacy dochodzi do optymalnej temperatury i pupa znowu wysokie obroty.Co jest do cholery....



Krizz

Post autor: Krizz » śr sty 05, 2005 21:03

No ok ale jak to Ma się dowiedzieć jaki czy 2e2 itp: na gaźniku jest napisane PIRBURG 2E i tyle :grrr: A co do gaźnika samego ja odałem do regeneracj!!! I PODOBNO BEDZIE ok :grin: MÓJ kumpel też tak miał gośc mu zrobił i jest ok!!! TYLKO ja mam problem z tymi podcisnieniami bo nie wiem jak one maja iść!!!!



Krizz

Post autor: Krizz » śr sty 05, 2005 21:10

OK JUŻ WIM jaki t GAźnik jest to pirburg 2e2 wiec jak ktoś wie jak to podłaczyć to prosze o pomoc :grin: !!! I jeszcze raz :pub: dziekówkeczka!!!!



Awatar użytkownika
Bezy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:26
Lokalizacja: woj. pomorskie
Kontakt:

Post autor: Bezy » czw sty 06, 2005 11:18

Hej!
Miałem to objawy które opisałes. Mechanik pokiwał głowa i powiedział "Rozwalona przepustnica. Dużo roboty...".
A po dokładnym "wymacaniu" gaźnika i węzyków do niego okazało sie ze jeden z nich (z tyłu , za gażnikiem) był przetarty i uatywało podciśnienie....
Było kijowe dojście, troche sie poparzyłem - ale wężyk wymieniłem i w tym aspekcie jest juz git.
A ciekawe ile zapłaciłbym za naprawe, jakich niesamowitych opowieści bym słuchał na temat tej awarii i kosztów części, robocizny... :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 298 gości