aaz nie chce odpalic!!!pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Balugass
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
- Lokalizacja: giżycko/olsztyn
- Kontakt:
aaz nie chce odpalic!!!pomocy
witam!!!
koledzy mam taki problem.Dzis chcialem pojechac po moja dziewczyne do pracy a tu zonk golfik kreci ale nie chce zagadac:(bylo niby wszystko ok kontrolka od swiec zgasla po takim czasie jak zawsze.myslalem na poczatku ze to elektrozawor na pompie ale cyka tak jak powinien .paliwko jest.wydaje mi sie ze to chyba przekaznik swiec bo po przekreceniu kluczyka (kontrolka sie pali)jak dotykalem palcem swiecy to byla zimna (a wydaje mi sie ze powinna sie zagrzac)i tu moje pytanie : przekaznik znajduje sie tam gdzie bezpieczniki ale nie wiem ktory to czy moze mi napisac jakie ma nr??a i podobno jest tez gdzies bezpiecznik od swiec ale jak patrzylem w bezpiecznikach to raczej go tam nie ma:/gdybym mial troche przewodu to probowal bym odpalic go na krotko i wtedy bym wiedzial czy swiece grzeja ale juz wszystko zamkniete
koledzy mam taki problem.Dzis chcialem pojechac po moja dziewczyne do pracy a tu zonk golfik kreci ale nie chce zagadac:(bylo niby wszystko ok kontrolka od swiec zgasla po takim czasie jak zawsze.myslalem na poczatku ze to elektrozawor na pompie ale cyka tak jak powinien .paliwko jest.wydaje mi sie ze to chyba przekaznik swiec bo po przekreceniu kluczyka (kontrolka sie pali)jak dotykalem palcem swiecy to byla zimna (a wydaje mi sie ze powinna sie zagrzac)i tu moje pytanie : przekaznik znajduje sie tam gdzie bezpieczniki ale nie wiem ktory to czy moze mi napisac jakie ma nr??a i podobno jest tez gdzies bezpiecznik od swiec ale jak patrzylem w bezpiecznikach to raczej go tam nie ma:/gdybym mial troche przewodu to probowal bym odpalic go na krotko i wtedy bym wiedzial czy swiece grzeja ale juz wszystko zamkniete
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
- Lokalizacja: SK
- Auto: mk4 variant
- Silnik: axr
1. w AAZ, świece grzeją jak świeci Ci żółta kontrolka, ale nie przestają grzać po jej zgaśnięciu. Poczekaj jeszcze po zgaśnięciu (bez muzyki i hałasu) i usłyszysz po 5-15sek cyknięcie przekaźnika- wtedy spróbuj zapalić.
2. Pali "na pycha"
2. Pali "na pycha"
mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI
- Balugass
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
- Lokalizacja: giżycko/olsztyn
- Kontakt:
dzis sprawdzalem przekaznik prad dochodzi na świece zarowe, elektrozawor tez chodzi i prad do niego dochodzi, filtr paliwa zmieniony.ale widzialem ze wczesniej przed zmiana babelki powietrza od niego ida wiec moze pompa sie zapowietrzyla??jak krece rozrusznikiem to wogole nie puszcza dymku wiec tak jakby paliwa nie dostawal juz sam nie wiem....
[ Dodano: 13 Lis 2008 18:01 ]
a i nie wiecie czy jak podgrzewa sie swiece zarowe to ta listwa ktora łaczy swiece powinna sie nagrzac prawda ??a tu jes zimna ...ale z kolei dostaje prad bo sprawdzalem wiec powinna sie nagrzac....mile widziany spec od aaz-eta z olsztyna zeby oblukal
[ Dodano: 13 Lis 2008 18:10 ]
a i jeszcze jak podgrzac swiece na krotko??tylko (+) trzeba pociadnac do pierwszej swiecy prawda??
[ Dodano: 13 Lis 2008 18:01 ]
a i nie wiecie czy jak podgrzewa sie swiece zarowe to ta listwa ktora łaczy swiece powinna sie nagrzac prawda ??a tu jes zimna ...ale z kolei dostaje prad bo sprawdzalem wiec powinna sie nagrzac....mile widziany spec od aaz-eta z olsztyna zeby oblukal
[ Dodano: 13 Lis 2008 18:10 ]
a i jeszcze jak podgrzac swiece na krotko??tylko (+) trzeba pociadnac do pierwszej swiecy prawda??
-
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: sob sie 09, 2008 00:16
- Lokalizacja: Kłosowo, Trójmiasto
Tak, trzeba doprowadzić +12V do tej miedzianej szyny, tylko trzeba uważać bo łatwo o zwarcie. I lepiej żeby przewód był gruby bo tam płynie coś ponad 50A i kabel może się nieco "podgrzać".Balugass pisze:a i jeszcze jak podgrzac swiece na krotko??tylko (+) trzeba pociadnac do pierwszej swiecy prawda??
Tez miałem taki przypadek ze sie pompa sie rozszczelniła i paliwo z całego układu wracało do zbiornika. W moim przypadku nie obyło sie bez pompiarza i wydatku 400zł (wymontowanie pompy,naprawa i zamontowanie ). Ale poki co to posprawdzaj wszystkie połączenie przewodów paliwowych,bo jesli pompa jest do roboty to powinieneś zauważyć jakiś nawet niewielki wyciek zn. bedzie sie ślinić gdzies.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 187 gości