Za pomysłem kolegi Damcio odpiąłem wtyczkę od impulsatora, przejechałem ok. 20 km i jak szarpało tak szarpie dalej

Czyli raczej zabrudzenie nastawnika pompy odpada...
Czy to może być padnięty wtrysk sterujący?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jeszcze raz kolego jabyś mógł mi to wytłumaczyćjaszczur pisze:klekocix, miałem to samo i wyszedł mi błąd g149,wyczyściłem ponownie nastawnik,a okazała sie wtyczka ta z której przewód idzie na n109
Podpinałem auto wczoraj, zanim odpiąłem wtyczkę impulsatora i wyszło że brak błędówjaszczur pisze:auto mi szarpało na wolnych i w czasie jazdy w końcu nie odpalił po podpięciu wyszedł ten błąd to jest nic innego jak potencjometr rsv w nastawniku,wiec sugerowałem sie tym i zaś nastawnik rozebrałem okazało sie że wsio ok,wina we wtyczce była,ja na twoim miejscu bym go podpiął kontrolnie i nastawnik ew przeczyścił
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości