Jak to wreszcie jest z tym AGR-em
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak to wreszcie jest z tym AGR-em
Koledzy takie ,krótkie pytanko do znawców tematu.
Jak to wreszcie jest z tym silnikiem AGR w MKIV 90 .Przekopałem to forum i czytałem tyle postów,że mam taki mętlik w głowie .Niektórzy piszą ,że AGR ma zmienną geometrię w Turbo... nawet ktoś dał wycinki z gazet i tam pisali o zmiennej geometrii,jeszcze ktoś inny napisał ,że AGR ma zwykłe Turbo bez zmiennej geometrii itp.To samo tyczy się sprzęgła itp maneli w tym modelu silnika.
Proszę więc znawców tematu o wypowiedzi,a nie spekulacje.Pytam bo chciałbym wyczyścić Turbo ,dolot i inne klamoty w moim Variacie
Pozdrawiam serdecznie All VW FANS
Jak to wreszcie jest z tym silnikiem AGR w MKIV 90 .Przekopałem to forum i czytałem tyle postów,że mam taki mętlik w głowie .Niektórzy piszą ,że AGR ma zmienną geometrię w Turbo... nawet ktoś dał wycinki z gazet i tam pisali o zmiennej geometrii,jeszcze ktoś inny napisał ,że AGR ma zwykłe Turbo bez zmiennej geometrii itp.To samo tyczy się sprzęgła itp maneli w tym modelu silnika.
Proszę więc znawców tematu o wypowiedzi,a nie spekulacje.Pytam bo chciałbym wyczyścić Turbo ,dolot i inne klamoty w moim Variacie
Pozdrawiam serdecznie All VW FANS
do sterowania zaworem wastegate.enjoy pisze:skoro nie ma VNT... to po co miałaby tam być sztanga??Pyton50 pisze:Sprawdzic tylko czy luzno chodzi sztanga i wszystko na ten temat.
[ Dodano: 13 Lis 2008 13:14 ]
i uprzedzając Twoje kolejne pytanie wklejam to :
http://www.technikajazdy.info/quiz-moto ... wastegate/
chyba że tak, dobrze wiedziećSztomel pisze:do sterowania zaworem wastegate.
[ Dodano: 13 Lis 2008 13:16 ]
co to jest westegate wiem.. tyle że nie wiedziałem właśnie jak dokładnie jest sterowanySztomel pisze:i uprzedzając Twoje kolejne pytanie wklejam to :
http://www.technikajazdy....jest-wastegate/
Ostatnio zmieniony czw lis 13, 2008 14:16 przez EnJoy, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja mam AGRa - turbina zwykła, bez zmiennej gom. sterowana inaczej niz turbiny ze zmienna geom - jak bedziesz zmieniał turbo na takie z vnt to sterowanie trzeba przerobić
co do sprzęgła - u mnie po 85tyś na mocnym sofcie jest git(auta ma ok 200k km) do tego dochodzi jednomasowe koło
co do sprzęgła - u mnie po 85tyś na mocnym sofcie jest git(auta ma ok 200k km) do tego dochodzi jednomasowe koło
Ostatnio zmieniony pt lis 14, 2008 16:18 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości