Szarpanie w okolicach 1800-2500 rpm

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

VolksWariat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob paź 20, 2007 12:58
Lokalizacja: Lubelskie

Szarpanie w okolicach 1800-2500 rpm

Post autor: VolksWariat » wt paź 28, 2008 13:58

Już od dłuższego czasu borykam się z pewnym problemem. Jakiś czas temu pojawiły się szarpnięcia. W zakresie 1800-2500 zwłaszcza jak zaczynam lekko przyspieszać. Czasem bywało ze było jedno szarpniecie na 800km ale ostatnio zaczęło się to nasilać wiec zdecydowałem ze gdzieś z tym pojadę. Pojechałem do "znajomego" mechanika. Po podpięciu komputera i przejażdżce (chcieliśmy sprowokować to szarpniecie-wygląda to tak jakby na moment odcięło dawkę paliwa) wywaliło błąd który skierował mechanika do sterowania turbiny (N75). Wyczyścił EGR wymienił zawór (N75) na nowy. I to samo...

Reszta wskazań z komputera wzorcowo... Pompki - norma, turbo tez "dmucha" jak powinno. Poza tym nie ma żadnych innych objawów. Tylko to szarpnie raz albo kilka razy pod rząd a potem znowu normalnie czyli dobrze. Powoli mechanior zaczyna rozkładać ręce. Co to może być?? Jakieś sugestie?? Może ktoś z Was już się z czymś taki zetknął??
Pzdr
Ostatnio zmieniony wt paź 28, 2008 13:59 przez VolksWariat, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt paź 28, 2008 14:34

moze to co u mnie było, brudny nastawnik, odepnij wtyczkę od impulsatora na skrzyni i zobacz czy szarpie.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt paź 28, 2008 14:43

piter_s pisze:moze to co u mnie było, brudny nastawnik, odepnij wtyczkę od impulsatora na skrzyni i zobacz czy szarpie.
to PD jest :panna:
logi 003 008 011 dynamiczne, statyczne 004 013 023
sprawdź też, czy ECU widzi prędkość



VolksWariat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob paź 20, 2007 12:58
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: VolksWariat » wt paź 28, 2008 15:03

Ok dogadam się z mechaniorem i pewnie koło soboty będę wiedział. Tylko on to robi jakimś takim urządzeniem dziwny,. Nie moduł OBD i laptop tylko taka malutka kasa fiskalna...



dero
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:30
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: dero » wt paź 28, 2008 19:55

Borykam sie z podobnymi problemami zobacz moje posty na forum kolega z forum ma byc w serwisie VW i cos sie dowiedziec wiec sledz temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=191130

a jak kolega sie odezwie to napisze ci co ustalił



VolksWariat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob paź 20, 2007 12:58
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: VolksWariat » wt paź 28, 2008 21:22

Czytałem temat. Niestety nie pomaga mi to... Bo u mnie to nie jest problem kwestii że drży tylko ze raz szarpnie raz nie.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr paź 29, 2008 10:35

damcio151 pisze:to PD jest :panna:
hehehe :crazy:



VolksWariat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob paź 20, 2007 12:58
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: VolksWariat » sob lis 08, 2008 10:35

Wiec tak... Byłem u mechanika na szybko. Nie było czasu żeby dokładnie zlogować komputer ale wszystkie wskazania statycznie powiedział że są w "zajebistej" normie. Wierze mu bo facet jest kompetentny. Ale została wymieniona na szybko przepływka na nową (na próbę) dzisiaj będzie trochę jeżdżone więc okaże się czy pomogło czy nie.

[ Dodano: 08 Lis 2008 17:02 ]
Niestety wymiana przepływki nic nie dała. Jest dalej to samo...



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob lis 08, 2008 18:43

Zaslep EGR i zobacz


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Arielll
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: śr paź 29, 2008 22:10
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Arielll » sob lis 08, 2008 18:56

A moim laickim bo laickim zdaniem sprawdz czy masz szczelnosc na dolocie, lekkie obluzowania na wezach moga to spowodowac, wiem z autopsji. Weze zakonczone metalowo gumowymi stykami wyrabiaja sie i tam moze ssac na lewo.
Masz zwiekszone spalanie i kopci czasem lekko ?



grzegorz5419
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 14:07
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: grzegorz5419 » sob lis 08, 2008 19:04

ja mialem podobnie i wymieniłem przepływomierz powietrza i wszystko ok .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości