Problem z odpalaniem po dłuzszym postoju ponad 2 doby,

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Problem z odpalaniem po dłuzszym postoju ponad 2 doby,

Post autor: fasd » pt lis 07, 2008 16:21

Jak wyzej napisalem takie sa efekty a teraz napisze kiedy to sie dzieje i w jaki sposob, prosze o pomoc punkciki czekaja :P:P

a wiec tak moj goferek ma silnik o oznaczeniu RP
- ma gaz
- po dłuzszym postoju rozladowuje sie akumulator i niechce odpalić
- dzisiaj jak podlączylem go w pracy pod starter rozrusznik kręcił normalnie, lecz nadal niechcial odpalić po ktoryms zakreceniu rozrusznikiem jak by chcial juz odpalic ale nadal nic, jeszcze parokrotne proby i odpalił, ale niechodzil równo musialem dodawac gazu zeby chodzil, podczas juz samej jazdy przerywal( terkotal, no niewiem jak dokladnie to opisac) w kazdym badz po przejechaniu ok 10 km wszystko niby chodzilo ale dalej tak impulsowo przyspieszal:/ dzialo to sie na PB jak i na LPG ? jaka moze byc przyczyna tego wszystkiego? zapchane a moze zapowietrzone przewody paliwa?uszkodzona pompa ? czy co normalnie juz rozkladam ręce :/ drodzy forumowicze pomozcie


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Wiśniowy18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Wiśniowy18 » pt lis 07, 2008 16:25

Co do rozładowywania się akumulatora to może już czas na jego wymianę ? Sprawdz pobór prądu amperomierzem jak wyłączysz wszystkie odbiorniki energii w aucie bo być może masz gdzieś małe zwarcie i po prostu ci rozładowuje akumulator. Co do tego odpalania i przerywania to na początek sprawdzić świece i przewody WN

Pozdr
Wiśniowy18


Mam golfa "3", a jak kolega pożyczy to "4"

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » pt lis 07, 2008 16:27

więc tak aku jest nowy ma moze pol roku chyba nawet nie jest nowy, dwa swiece i kable WN tez nie sa stare bo roczne kable BERU a swiece NGK :/ wiec to raczej nie to :/


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » pt lis 07, 2008 17:14

niewiem cos mi sie walnęlo z tymi swiecami :P wszystkie swiece wymienilem :?


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » pt lis 07, 2008 17:23

jak sprawdzić z tymi iskierkami ?


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pt lis 07, 2008 22:47

Wykręcić, podpiąć pod kabel WN, przyłożyć do obudowy silnika i zakręcić rozrusznikiem.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » sob lis 08, 2008 00:01

aha :) ok dzieki napewno sprawdze co moze jeszcze byc tego przyczyna? moze cewka czy cos zawilgotniala czy jak po dłuzszym postoju?bo teraz do godz 22 normalnie odpala a niemoglem odpalić ok 13 :/ i niby teraz chodzi jak żyleta ale pewnie rano znowu bedzie cięzko odpalał co to kurna moze byc?


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Wiśniowy18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob lis 01, 2008 17:26
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Wiśniowy18 » sob lis 08, 2008 15:26

Może jednak te przewody WN szwankują i te twoje problemy z odpalaniem o 13 i 22 mogą zależeć od wilgotności. Możesz spryskać delikatnie wodą przewody i po ciemku na zapalonym silniku sprawdz czy przeskakują takie malutkie iskierki po przewodach :helm:


Mam golfa "3", a jak kolega pożyczy to "4"

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: fasd » sob lis 08, 2008 16:52

juz wczoraj to robiłem nic nie bylo :/ wiem juz gdzie prawdopodobnie ucieka mi prad jest to obwod zapalniczki i radia :/ zobaczymy na noc wyciągne bezpiecznik i zobaczymy jakie beda tego efekty :)


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » sob lis 08, 2008 22:12

fasd, chyba mamy podobne problemy zobacz moj temat


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 487 gości