nie odpala na zimno
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie odpala na zimno
Witam! Od nieawna jestem włascicielem golfa IV, rano kiedy próbuje go odpalic to tak jakby nie chciał zaskoczyc przy tym z rury kupa szarego dymu i smrodu. Znajomi straszą że może to byc silnik, nie trzyma cisnienia lub siwece, jeszcze inni twierdzą ze to czujnik temperatury. Czy ktoś poradzi fachowo? Jest o diesel 1,9 TDI 110 koni na liczniku ma 149 tys.
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn lis 22, 2004 00:16
- Lokalizacja: Wawa
odp
Jedna rada, ktora zawsze proponuje kazdemu z dieslem, ktory ma problemy z odpalaniem. Swiece czy nie, jedz na pomiar cisnien i wszystko bedziesz wiedzial. Jesli nie masz kopresji, to mozesz nawet ognisko rozpalic pod micha i nic nie da.
Jedziesz na kompresje, badanie okolo 60-80 w warszawie kosztuje. Po tym wiesz wszystko. Jesli cisnienia w normie, to sprawdzenie swiec czy grzeja. Nieraz sie zdarza ze nawet nowe swieczki potrafia byc wadliwe po jednym uzyciu. Mozesz miec np cos z elektryka i moze je przepalic.
Tak jak mowie podstawa w dieslu to kompresja, jesli jest kompresja to wtedy myslimy dalej.
Pojedz na badanie i daj znac co i jak. Bedziemy dalej kombinowac.
Jedziesz na kompresje, badanie okolo 60-80 w warszawie kosztuje. Po tym wiesz wszystko. Jesli cisnienia w normie, to sprawdzenie swiec czy grzeja. Nieraz sie zdarza ze nawet nowe swieczki potrafia byc wadliwe po jednym uzyciu. Mozesz miec np cos z elektryka i moze je przepalic.
Tak jak mowie podstawa w dieslu to kompresja, jesli jest kompresja to wtedy myslimy dalej.
Pojedz na badanie i daj znac co i jak. Bedziemy dalej kombinowac.
przebieg masz nieduży więc kompresja chyba ok.-nie napisałeś jak jeżdzi nagrzany.mola sugestia jest taka że przede wszystkim jedz na odczyt błędów i parametrów bieżących sterownika silnika-wtedy dowiesz się czy czujnik temp.jest ok,czy zapłon i dawka ok i inne tematy potrzebne do prawidłowej pracy silnika.
dokładnie...
Przypominam, że diagnostyka nie polega na sprawdzeniu błędów w sterowniku
Pierwszy do sprawdzenia kąt wtrysku, świece raczej wątpię, przy tych temperaturach powinien palić z dotyku nawet gdyby żadna nie grzała, jeśli wykluczony zostanie kąt i usterki elektroniki - do sprawdzenia układ paliwowy.
Przypominam, że diagnostyka nie polega na sprawdzeniu błędów w sterowniku
Pierwszy do sprawdzenia kąt wtrysku, świece raczej wątpię, przy tych temperaturach powinien palić z dotyku nawet gdyby żadna nie grzała, jeśli wykluczony zostanie kąt i usterki elektroniki - do sprawdzenia układ paliwowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 117 gości