mk2 silnik 1.6 PN rok 1989 problem

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cris_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 21:15
Lokalizacja: Włocławek > Czerniewice
Kontakt:

Post autor: cris_mk2 » sob wrz 06, 2008 08:08

Witam. też mam ten problem w moim mk2. silnik PN i też ten gaźnik 2ee;/. silnik nie równo pracuje na biegu jałowym... i gdy jadę np. na 5 biegu wciskam sprzęgło lub wyrzucam na luz silnik sie dławi i czasami nawet gaśnie... Byłem u jednego mechanika powiedział ze nie podejmie sie naprawy tego gaźnika, pytałem sie nauczyciele w szkole co o tym sądzi powiedział ze podejrzewa potencjometr. Co o tym sądzicie


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198044]VW Golf MKII[/url]
[color=red]Czerwone[/color] są najszybsze;p
(O°==VW==°O)

Awatar użytkownika
Mati_duzy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr paź 22, 2008 22:59
Lokalizacja: Z północnych gór :)
Kontakt:

Post autor: Mati_duzy » śr lis 05, 2008 23:41

Witam.
Ja osobiście się też z takim problemem spotkałem a mianowicie dwóch moich kumpli miało golfa 1.6 z pierburgiem 2ee i do 140km/h szedł elegancko a przy 140km/h jakby jakaś blokada. Ja miałem wcześniej golfera 1.6 na pierburgu 2e2 i... przy dobrych wiatrach szedł 180km/h ale to był już kres jego mocy a co ważne spalanie nie przekraczało 10.5l/ 100km. Słyszałem że w 2ee były jakoś blokowane elektronicznie i niby szło coś z tym zrobić. Np miałem kumpla co miał 2ee i gonił wszystkie rp-ki i śmigał 200km/h bez większych problemów tylko że u niego spalanie było troche większe bo 13l/100km ale coś za coś. Także ja myślę że coś idzie z tym zrobić ale trzeba znaleźć naprawde dobrego mechanika
Pozdro



Awatar użytkownika
GUPETTO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: czw lut 10, 2005 20:41
Lokalizacja: LUBLIN CITY
Kontakt:

Post autor: GUPETTO » czw lis 06, 2008 08:52

Gdzies na Sławinku w Lublinie jest goscio co sie dobrze zna i podejmuje sie roboty gaznikow tego typu.
Tak to ciezka sprawa jest z tym, ja sam sie modliłem by mi niepadł.
Kolezce w pracy cos tam z podcisnieniem tym sie wykrzaczyło,zapłacił 280zł za naprawe+ustawienie i mowi ze teraz to fruwa jak nigdy :grin:
Ostatnio zmieniony czw lis 06, 2008 08:54 przez GUPETTO, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cris_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 21:15
Lokalizacja: Włocławek > Czerniewice
Kontakt:

Post autor: cris_mk2 » czw lis 06, 2008 16:32

heh;/ mam PN na 2ee i 170km/h na czwórce i nie chce za ch..a przekroczyć:(


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198044]VW Golf MKII[/url]
[color=red]Czerwone[/color] są najszybsze;p
(O°==VW==°O)

Awatar użytkownika
mk1988
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 697
Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: mk1988 » czw lis 06, 2008 16:54

tez mam PN i na 5 biegu jedzie ledwie 140


byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627

Awatar użytkownika
cris_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 21:15
Lokalizacja: Włocławek > Czerniewice
Kontakt:

Post autor: cris_mk2 » pt lis 07, 2008 17:12

ja mam tylko benzynę nie wiem jak Ty i INNI...


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198044]VW Golf MKII[/url]
[color=red]Czerwone[/color] są najszybsze;p
(O°==VW==°O)

walet90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: walet90 » sob lis 08, 2008 01:45

Ja też mam 1.6 PN-ke i ostatnio coś zamulił, mianowicie wogle nie ma przyspieszenia i slabo jedzie. Stało się to po ostrzejszej jeździe (troszke świrowania na placu).



Awatar użytkownika
cris_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 21:15
Lokalizacja: Włocławek > Czerniewice
Kontakt:

Post autor: cris_mk2 » sob lis 08, 2008 11:18

walet90 pisze:Ja też mam 1.6 PN-ke i ostatnio coś zamulił, mianowicie wogle nie ma przyspieszenia i slabo jedzie. Stało się to po ostrzejszej jeździe (troszke świrowania na placu).
może silnik za bardzo dostał w pi**e i stracił kompreche;/ nie słyszysz różnicy w jego pracy?? mój np. nie ma odcięcia zapłonu, więc wole nie odpierdalać, a szczególnie po jednym incydencie;/


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198044]VW Golf MKII[/url]
[color=red]Czerwone[/color] są najszybsze;p
(O°==VW==°O)

walet90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: walet90 » sob lis 08, 2008 11:30

Różnicy wogle nie ma, na biegu jałowym dobrze chodzi na wysokich również. Tylko jest mułem. Ktoś ze znajomych mówił, że może gaźnik być zapchany.



Awatar użytkownika
cris_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 21:15
Lokalizacja: Włocławek > Czerniewice
Kontakt:

Post autor: cris_mk2 » sob lis 08, 2008 22:35

no mi tez o tym mówią, że może być zapchany;/ mi faluje na biegu jałowym i gdy hamuje to się dławi i czasami nawet gaśnie:(. a jak jedziesz np. na 2 i wpier**** gaz do podłogi to ciągnie od razu czy po jakimś czasie?? u mnie po czasie

[ Dodano: 08 Lis 2008 21:36 ]
no mi tez o tym mówią, że może być zapchany gaźnik i tłumiki;/ mi faluje na biegu jałowym i gdy hamuje to się dławi i czasami nawet gaśnie:(. a jak jedziesz np. na 2 i wpier**** gaz do podłogi to ciągnie od razu czy po jakimś czasie?? u mnie po czasie


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=198044]VW Golf MKII[/url]
[color=red]Czerwone[/color] są najszybsze;p
(O°==VW==°O)

Adis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 22:19
Lokalizacja: woj. Pomorskie

Post autor: Adis » śr lis 12, 2008 22:16

hmmm no to sie narobiło... Trzeba sie wsiąść na te nasze PN'ki bo naprawdę mulą a ja myślałem ze tylko moja tak muli ale nie jest źle bo najwięcej jechałem 150.... ale mało mało chce wiecej !! Piszcie czy jakaś porada zadziałała ... :goof:



walet90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: walet90 » śr lis 12, 2008 23:44

Jak chciałem przedwczoraj wybebeszyć kata a tu się okazuję, że już jest wybebeszony.



Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » czw lis 13, 2008 02:14

też do niedawna MIAŁEM PN-a pod maską... ale się zajechał... :-P nigdy nie lubiłem tego silnika. ani to oszczędne, ani dynamiczne nie było. a że planowałem i tak swapować na coś pokroju ABF-a, to ostatnio już w ogóle dawałem w piz.... silnikowi. a na sam koniec, jak zmieniałem front, to przypadkiem urwałem wężyk, który wchodzi od zbiorniczka wyrównawczego do chłodnicy, razem z tym kawałkiem plastikowej tulejki i że akurat nie miałem co z tym zrobić, to wkręciłem w przewód i w chłodnicę po jednym wkręcie do drewna i tak, zanim to naprawiłem, to prześmigałem dobrych kilkadziesiąt kilometrów... tylko ogrzewanie nie działało :P jednego wieczora w końcu się za to zabrałem i poskładałem do kupy przy pomocy delikatnej rzeźby, ale już chyba było za późno, bo po kilkunastu kilometrach zaczął dymić spod maski, waliło olejem i klekotał zaworami głośniej, niż stary, zajechany diesel. potem to już brzmiało jak przedśmiertne rzężenie... do domu zabrakło mi niecałego kilometra. A teraz stukam na ABF-a :) chociaż jak mi coś odbije, to postukam trochę dłużej i wsadzę VR6 :)


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
MarJuti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt maja 19, 2006 19:39
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: MarJuti » sob lis 15, 2008 00:07

moja PN-ka na felgach 16x9j gonila w maxie okolo 175 na prostej drodze.
jesli ktos jest chetny to mam wszystko z pod maski od tego modelu na sprzedaz za niewielkie pieniadze. wszelkie info na marjuti@o2.pl
przykladowo silnik ze skrzynia 200zl


[...]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości