Dzisiaj znajomek mechanik powiedzial mi rzecz nastepujaca:
Pompki maja rozne oznaczenia literowe, ktore musza sie zgadzac ze sterownikiem w komputerze autka. Mimo, ze wygladaja tak samo, pasuja w ta sama dziure, auto odpala i silniczek moze pieknie chodzic jak mu sie gazu doda, to na jalowych moze rzucac buda we wszytskie strony wlasnie dlatego, ze pompka nie jest zrobiona pod dany sterownik. albo odwrotnie - sterownik pod pompke.
Czy to prawda?? czy rzeczywiscie pompka np. od AJM'a moze nie pasowac do drugiego AJM'a jezeli maja rozne sterowniki i fabrzycznie byly montowane pomki o roznych oznaczeniach?
Jesli tak, to po co takie cyrki??
Pompowstryski dedykowane pod sterownik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 92
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 14:12
- Lokalizacja: Łódź/Mazury
Pompowstryski dedykowane pod sterownik
Edison nie zyje...Einstein nie zyje... i ja tez sie jakos slabo czuje
Żadne dziwne teorie , ma całkowitą rację !
Pompki o danym o znaczeniu pasują pod dany sterownik !
Jeżeli ktoś zmienia pompki na wydajniejsze (np AL'e z ARL/ASZ) musi zrobić
korektę softu u tunera i basta bo inaczej silnik będzie chodził jak młócarnia
Spowodowane jest to różną wydajnością pompek(tak w skrócie nie rozpisując się zbytnio .
Pompki o danym o znaczeniu pasują pod dany sterownik !
Jeżeli ktoś zmienia pompki na wydajniejsze (np AL'e z ARL/ASZ) musi zrobić
korektę softu u tunera i basta bo inaczej silnik będzie chodził jak młócarnia
Spowodowane jest to różną wydajnością pompek(tak w skrócie nie rozpisując się zbytnio .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 192 gości