czy moj silnik to sb po czym rozpoznać?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

czy moj silnik to sb po czym rozpoznać?

Post autor: JABcok20 » pt lis 07, 2008 23:43

witam. moj silnik ma wlot do komory dolotowej skierowaną w prawą stronę czy to oznacza że mam sb?
wtryski jeśli dobrze pamiętam mam 155bar. turbo k14
szukałem juz oznaczeń silnika na głowicy i bloku i nie mogłem znaleźć?
turbo nie ma chłodzenia wodą? ale czemu ten dolot jest skierowany w prawą strone?



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » sob lis 08, 2008 00:28

Kolego może jakieś foto silnika.


Nic już nie będzie takie same.

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » sob lis 08, 2008 00:37

JABcok20, ori SB miały ICka pod maska reszta to JR jezeli ma pompe z grzybkiem

ale foto to podstawa :bajer:

[ Dodano: 08 Lis 2008 00:09 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571&start=0

foty silnika



arwam

Post autor: arwam » sob lis 08, 2008 10:34

m.s pisze:JABcok20, ori SB miały ICka pod maska reszta to JR jezeli ma pompe z grzybkiem

ale foto to podstawa :bajer:

[ Dodano: 08 Lis 2008 00:09 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571&start=0

foty silnika
Tak tylko że JR miały turbiny albo GARETT T3 albo KKK K24



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 08, 2008 18:48

silnik w mk1. co było robione w nim i przerabiane nie wiem? pin mialem ala 1.9td i raczej oryginalny. wtryski 155barow.
Obrazek

[ Dodano: Sob Lis 08, 2008 17:49 ]
obudowa filtra powietrza rowniez nieoryginalna



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lis 08, 2008 19:10

JABcok20, twój silnik to nie jest SB,turbina jest pewnie zmieniona.Pompa też jakaś dziwna jest...



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 08, 2008 19:24

sprawdzalem na allegro i pompa chyba jest od 1.9 td. wygląda tak samo.
czy to dobrze?:)


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lis 08, 2008 19:38

JABcok20 pisze:pompa chyba jest od 1.9 td. wygląda tak samo.
Faktycznie,podobna.Interesuje mnie jedna rzecz:czy wężyk łączący pompę z kolektorem jest podpięty?Bo jeśli jest z tyłu kolektora to po prost jest on przekręcony i dlatego idzie w prawo :chytry:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob lis 08, 2008 19:39

oto zdjecie pompy.
po zamontowaniu boost pina postanowilem troche przy niej poregulowac i zmieniona dawka paliwa i obroty tym cięgnem z tyłu. samochod idzie ale jak podkrece troche jeszcze dawke paliwa to przy odpalaniu tak jakby nie miał mocy zakręcić silnikiem i odpalić ( za dużo ropy?)
zalewa sie czy co?? Obrazek

[ Dodano: Sob Lis 08, 2008 18:42 ]
dokładnie idzie od strony kolektora:) czyli moze przekręcony wlot do komory.
Ostatnio zmieniony sob lis 08, 2008 19:44 przez JABcok20, łącznie zmieniany 2 razy.



arwam

Post autor: arwam » sob lis 08, 2008 21:37

zrób fotkęturba bo na moje oko to chyba JR lub RA



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » ndz lis 09, 2008 00:29

porownujac z moim silnikiem masz inny obudowe filtra powietrza i sama rure prowadzaca do silnika



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz lis 09, 2008 10:55

pisałem filtr nieoryginalny.

i pytanko
kupić uszczelke pod głowice alu czy parciana ( szlif głowicy i ok. 1,3-1,4 bara)
i jakiej firmy pierscionki. myśle o goetze, ale mówią, że miekkie sa ( nie wiem co rozumieją przez to?)



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » ndz lis 09, 2008 11:04

JABcok20 pisze:szukałem juz oznaczeń silnika na głowicy i bloku i nie mogłem znaleźć?
wiesz gdzie szukać?

na głowicy nie ma oznaczeń silnika (modelu, rodzaju)

sprawdź jakie tam masz turbo :bajer:
JABcok20 pisze:kupić uszczelke pod głowice alu czy parciana
lepiej metalową z 1,9



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz lis 09, 2008 11:14

turbo k14 a oznaczeń szukałem z kanału i z góry rowniez. ma byc napisane jak byk modek czyli sb jr itp???


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości