Pompowstryski dedykowane pod sterownik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Pawko_1111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: sob lis 03, 2007 14:12
Lokalizacja: Łódź/Mazury

Pompowstryski dedykowane pod sterownik

Post autor: Pawko_1111 » pt lis 07, 2008 23:37

Dzisiaj znajomek mechanik powiedzial mi rzecz nastepujaca:

Pompki maja rozne oznaczenia literowe, ktore musza sie zgadzac ze sterownikiem w komputerze autka. Mimo, ze wygladaja tak samo, pasuja w ta sama dziure, auto odpala i silniczek moze pieknie chodzic jak mu sie gazu doda, to na jalowych moze rzucac buda we wszytskie strony wlasnie dlatego, ze pompka nie jest zrobiona pod dany sterownik. albo odwrotnie - sterownik pod pompke.

Czy to prawda?? czy rzeczywiscie pompka np. od AJM'a moze nie pasowac do drugiego AJM'a jezeli maja rozne sterowniki i fabrzycznie byly montowane pomki o roznych oznaczeniach?

Jesli tak, to po co takie cyrki??


Edison nie zyje...Einstein nie zyje... i ja tez sie jakos slabo czuje

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob lis 08, 2008 07:15

dziwne teorie ma ten Twoj znajomek jak dla mnie :/


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » sob lis 08, 2008 09:09

No bardzo dziwne.......... :crazy:
Moze to jakies teorie spiskowe ;)



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » sob lis 08, 2008 10:00

Żadne dziwne teorie , ma całkowitą rację !
Pompki o danym o znaczeniu pasują pod dany sterownik !
Jeżeli ktoś zmienia pompki na wydajniejsze (np AL'e z ARL/ASZ) musi zrobić
korektę softu u tunera i basta bo inaczej silnik będzie chodził jak młócarnia :)
Spowodowane jest to różną wydajnością pompek(tak w skrócie nie rozpisując się zbytnio :chytry: .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 200 gości