Jak ustawic zbierzność kół tylnej osi w MKII
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zbieżność ani geometria tylnej osi zasadniczo nie jest regulowana (przy napędzie na 1 oś, czyli w 99% golfów, co do synchro i cross&country nie wiem).
Jeśli jest niewłaściwa, świadczy to o uszkodzeniu lub zużyciu części.
Przede wszystkim: tuleje gumowe tylnej belki - zużyte, czopy piast - skrzywione, nieprawidłowo przykręcone, niedokręcone, tylna belka - skrzywione wahacze lub belka, nieprawidłowo przykręcone jarzma do nadwozia, zbyt duży luz łożysk tylnych piast.
Może to być również odkształcenie sprężyn ("ugniecione" - tył auta siedzi b. nisko), ale wtedy błąd jest mniejszy.
Jeśli jest niewłaściwa, świadczy to o uszkodzeniu lub zużyciu części.
Przede wszystkim: tuleje gumowe tylnej belki - zużyte, czopy piast - skrzywione, nieprawidłowo przykręcone, niedokręcone, tylna belka - skrzywione wahacze lub belka, nieprawidłowo przykręcone jarzma do nadwozia, zbyt duży luz łożysk tylnych piast.
Może to być również odkształcenie sprężyn ("ugniecione" - tył auta siedzi b. nisko), ale wtedy błąd jest mniejszy.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 448 gości