po przekładce ....

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: lordpop3 » śr lis 05, 2008 18:59

CSR_GTI,
aktualnie to mam bałagan ale jutro dorzucę fotki :)

[ Dodano: 06 Lis 2008 18:15 ]
niestety dzisiaj fotek nie wrzucę bo brak aparatu :) ale jest mały przełom :) w mojej sprawie . Silniczek odpala i wkręca się tylko ..... no właśnie jak ma podłączony na krótko wtryskiwacz rozruchowy ten po prawej z elektro zaworem :) nie wiem co mnie natknęło ale odkręciłem go dzisiaj od dolotu i przekręciłem kluczyć psikną tylko przez chwilkę i następnym razem już nie dawał znaków życia to go na krótko podłączyłem i silnik chodził :) tylko troszkę tak jakby "chlał" dużo paliwka :) i doszedłem do wniosku ze znajomym że to mogą robić aferę wtryskiwacze robocze także jutro wiozę je na przeczyszczenie do zakładu



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt lis 07, 2008 10:43

lordpop3 pisze:Silniczek odpala i wkręca się tylko ..... no właśnie jak ma podłączony na krótko wtryskiwacz rozruchowy ten po prawej z elektro zaworem :) nie wiem co mnie natknęło ale odkręciłem go dzisiaj od dolotu i przekręciłem kluczyć psikną tylko przez chwilkę i następnym razem już nie dawał znaków życia to go na krótko podłączyłem i silnik chodził :) tylko troszkę tak jakby "chlał" dużo paliwka :) i doszedłem do wniosku ze znajomym że to mogą robić aferę wtryskiwacze robocze także jutro wiozę je na przeczyszczenie do zakładu
aj panie gdzie masz regulator ciśnienia w końcu? Wtrysk rozruchowy działa wtedy kiedy kręci rozrusznik i na tym kończy sie jego działanie.


18K4F inside... RWD car :)

lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: lordpop3 » pt lis 07, 2008 10:51

/img/492012PB070082.JPG[/img] Obrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony pt lis 07, 2008 11:00 przez lordpop3, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt lis 07, 2008 11:01

A jak Ci powiem że to nie KR tylko PL i że masz regulator ciśnienia przy rozdzielaczu paliwa to będziesz zły?


18K4F inside... RWD car :)

lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: lordpop3 » pt lis 07, 2008 11:01

Obrazek

[ Dodano: 07 Lis 2008 10:03 ]
to zależy czy dużo kosztuje czy nie :) a że pl nie kr to jestem podłamany.....



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt lis 07, 2008 11:07

Masz w nim gaz? Na cholere ten mixer przed przepustnicą?


18K4F inside... RWD car :)

lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: lordpop3 » pt lis 07, 2008 11:13

kiedyś był ale teraz został mixer bo niemam orginalnego przejscia tej gumowej rury .... a co wy...bać go ?



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt lis 07, 2008 11:16

Czeka Cie więcej grzebania niż myślisz... na razie musisz doprowadzisz wszystko do stanu pierwotnego. Jest tak na chrzanione z tym dolotem i wszystkimi rurkami ze cieżko powiedzieć co mu jest.

[ Dodano: 07 Lis 2008 10:19 ]
Pewnie ze bez mixera i na orginalnym dolocie trzeba to dziadostwo uruchomić... Sonde lambda masz tam w nim?


18K4F inside... RWD car :)

lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: lordpop3 » pt lis 07, 2008 11:22

lambda jest , a co masz na myśli mówiąc na orginalnym dolocie ?



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt lis 07, 2008 11:39

lordpop3 pisze:mówiąc na orginalnym dolocie ?
żeby to miało ręce i nogi to raz.. a dwa żeby było jak najmniej miejsc gdzie bedzie mogł brać lewe powietrze...3: że teraz żaden mechanik sie nie podejmie działan przy nim.
Ten mixer jak zdejmiesz to powinno być jak założyć dolot.


18K4F inside... RWD car :)

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt lis 07, 2008 14:23

Hehe ale jazda :) Nie dość że PL, to jeszcze zagazowany na zwyklym mikserze. Ze 100 koni może miał jak na gazie jezdzil.

A kolega niech zdemie mikser i założy dolot jak należy (na przepustnicę i bez żadnej lewizny).

Jestem prawie całkowicie przekonany, że nawet po uruchomieniu tego wszystkiego nie będzie auto jechać jak należy i ciągle będą problemy:)

Powodzenia.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: lordpop3 » pt lis 07, 2008 15:33

kurcze troszkę mi ręce opadły bo kupowałem go z informacją że to jest 136km (http://moto.allegro.pl/item458085367_si ... oledo.html) no aż mi nogi się ugieły.... szkoda ale niema się co poddawać trzeba walczyć o to co jest bo troszkę siana poszło a dużo nie zostało w portfelu ..... Dzięki za pomoc ide wyrywać mixer...



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt lis 07, 2008 17:47

Nie łam sie :helm: powiem Ci tak: baza jest... po malu dojdziesz... ale 16v do tanich nie należą.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » pt lis 07, 2008 21:24

no faktycznie niezła zbieranina.. Ale tak dla pewności sprawdź numer na bloku o ile wogóle jest.. bo nie wiem czy to czasem nie będzie to 9A... tylko na osprzęcie PL-ki
numer masz patrząc z przodu pod kolektorem ssącym na bloku


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości