Kopci po przegazowaniu na czarno (turbina/wtryski?)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- krzysiek82
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kopci po przegazowaniu na czarno (turbina/wtryski?)
Witajcie
Mam następujący problem, auto po przegazowaniu kopci na czarno. Chodzą mi po głowie dwie myśli, turbo już nie działa i nie działało podczas zakupu więc ono może być przyczyną, zatarty wirnik spowoduje, że do silnika nie będzie dostarczana wystarczająca ilość powietrza. Myślę także, że to może wtryski. Co byście proponowali, żeby zrobić na początek? Pytam ponieważ nie dysponuje czasem za bardzo dlatego nie chce szukać i kombinować, jak stawiacie bardziej na wtryski to wykręcę sprawdzę czy leją, ale jeśli turbo blokuje to już wyjdzie wyższy koszt :/
Mam następujący problem, auto po przegazowaniu kopci na czarno. Chodzą mi po głowie dwie myśli, turbo już nie działa i nie działało podczas zakupu więc ono może być przyczyną, zatarty wirnik spowoduje, że do silnika nie będzie dostarczana wystarczająca ilość powietrza. Myślę także, że to może wtryski. Co byście proponowali, żeby zrobić na początek? Pytam ponieważ nie dysponuje czasem za bardzo dlatego nie chce szukać i kombinować, jak stawiacie bardziej na wtryski to wykręcę sprawdzę czy leją, ale jeśli turbo blokuje to już wyjdzie wyższy koszt :/
[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
- Kontakt:
jak zakopci przy przygazowaniu to normalne diesel musi puscic baka ale jezeli przy wyższych obrotach dalej kopci to raczej wtryski
Ostatnio zmieniony czw lis 06, 2008 22:57 przez anaba255, łącznie zmieniany 1 raz.
- PePeNiEbKo
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: ndz gru 03, 2006 04:17
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
A więc tak rozmawiałem z mechanikiem z Pabianic na temat kopcenia spalania itd, silniki te same.
Diesel będzie kopcił po przygazowaniu bo spaliny że tak powiem nie zdążą wyjsć z układu zanim dostaną nową dawkę , jeżeli chcesz zrobić test to robi tak że wrzucasz go na obroty stałe np. 2 tys obrotów , potem wrzucasz go na 2.5 i patrzysz jaki spaliny idą przez turbo.
Jeżeli przy 2 tys będziesz go trzymał i chwile 10 sec i będzie kopcił to leją wtryski .
Jeżeli auto robi 900 km na pełnym zbiorniku tak jak u mnie chodź nigdy nie wyjezdziłem go do końca bo no nie chciałem zapowietrzać a wiem ze wskazówka przekłamuje to mechanik mówił że to dobry wynik i nie trzeba wtrysków wymieniać więc że tak powiem po tym poznamy czy wtryski leją.
Trzeba sprawdzić kąt wtrysku powinno się go korygować po każdej wymianie paska bo onteż ma spore znaczenie , może być też tak że pompa po prostu nie domaga ale to byś poznał że jakieś powietrze łąpie albo coś.
Diesel będzie kopcił po przygazowaniu bo spaliny że tak powiem nie zdążą wyjsć z układu zanim dostaną nową dawkę , jeżeli chcesz zrobić test to robi tak że wrzucasz go na obroty stałe np. 2 tys obrotów , potem wrzucasz go na 2.5 i patrzysz jaki spaliny idą przez turbo.
Jeżeli przy 2 tys będziesz go trzymał i chwile 10 sec i będzie kopcił to leją wtryski .
Jeżeli auto robi 900 km na pełnym zbiorniku tak jak u mnie chodź nigdy nie wyjezdziłem go do końca bo no nie chciałem zapowietrzać a wiem ze wskazówka przekłamuje to mechanik mówił że to dobry wynik i nie trzeba wtrysków wymieniać więc że tak powiem po tym poznamy czy wtryski leją.
Trzeba sprawdzić kąt wtrysku powinno się go korygować po każdej wymianie paska bo onteż ma spore znaczenie , może być też tak że pompa po prostu nie domaga ale to byś poznał że jakieś powietrze łąpie albo coś.
Ostatnio zmieniony pt lis 07, 2008 12:54 przez grandi, łącznie zmieniany 2 razy.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Panowie,przeca wyraznie napisał że turbo nie działa,a Wy mu radzicie kąty wtrysku sprawdzać i inne duperele Najpierw nareperować a potem sprawdzać inne rzeczykrzysiek82 pisze:turbo już nie działa i nie działało podczas zakupu więc ono może być przyczyną, zatarty wirnik spowoduje, że do silnika nie będzie dostarczana wystarczająca ilość powietrza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości