Regulator napięcia w alternatorze ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojlig
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn cze 20, 2005 16:25
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Regulator napięcia w alternatorze ?

Post autor: wojlig » wt lis 22, 2005 18:04

Niestety na forum nie było wypowiedzi na ten temat, a mam drobny problem z zarzeniem sie( migajacym - ciezko dobrac odpiwednie slowo) oświetlenia samochodu gdy silnik pracuje na wolnych obrotach. Jezeli ktos zetknal sie z tym problemem i chcial cos napisac z gory dziekuje za odpowiedz. Znajomy twierdzi, ze to winny moze byc ow regulator napiecia w alternatorze, ale pewny na 100 % nie jest.


syncro

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » wt lis 22, 2005 18:05

Dokładnie, wystarczy kupic zamiennik, ok. 40 PLN , u mnie ponad rok działa..:):):)


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

rosiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 21:47
Lokalizacja: Krosno

Post autor: rosiek » wt lis 22, 2005 20:41

mam ten sam problem. zaciski spoko, nowy akumulator. pewnie regulator. zaczelo sie od wolnych obrotow, teraz caly czas tak robi. jedyny plus to zwracasz uwage :-) a minus policja widzi z daleka



djset

Post autor: djset » wt lis 22, 2005 22:13

to nie regulator.
szczotki! albo sa wytarte i jedna juz sie skonczyla lub moze sie jedna podwiesila i laduje ci tak naprawde tylko polowe... wykrec regulator ze szczotkami (sa chyba razem) i przedmuchaj je sprezonym powietrzem i moze bedzie ok.
powodzenia.



marcin503
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr sty 05, 2005 23:42
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: marcin503 » wt lis 22, 2005 22:24

moim zdaniem to regulator radze wymienic szybko bo ja ostatnio rozwaliłem akumulator ..... za duzy prad ładowania



djset

Post autor: djset » wt lis 22, 2005 22:34

na bank szczotki, ktore sa wraz z regulatorem. ale mozna obejsc sie bez kosztow. wystarczy przeczyszcic szczotki i zobaczyc czy wogole stykają sie przechwytując prąd z rotora... ale jak to nie to, to wtedy mozna zakupic komplet... ale czasami sie zaoszczedzi te 50zl, bo cos kolo tego bedzie to kosztowac, prawda?



gadom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:13
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: gadom » wt lis 22, 2005 22:44

Sprawdź szczotki. Jeżeli ich długość nieprzekracza 0,5 cm to je wymień (kosztują greosze). Radze jednak wymienić cały regulator. Ja za swój zapłaciłem 20PLN.



djset

Post autor: djset » wt lis 22, 2005 23:04

marcin503 pisze:moim zdaniem to regulator radze wymienic szybko bo ja ostatnio rozwaliłem akumulator ..... za duzy prad ładowania
gdyby byl za duzy prad ladowania to by nie mrugaly (pulsowaly) swiatla (a konkretnie napiecie) na niskich obrotach. na wysokich jest to niezauwazalne, ale na niskich szczegolnie widac pulsowanie, czyli tylko jedna półkula jest, a drugiej nie ma (czyli jedna szczotka nie łączy).
proste i juz bardziej prostsze byc nie moze. moja rada jest taka jak wyzje napisalem, a jak zrobisz i czy bedziesz mial niepotrzebne dodatkowe koszty to juz twoja sprawa.
pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 130 gości