SWAP 1.6TD 1v na 1.6D JP

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

SWAP 1.6TD 1v na 1.6D JP

Post autor: krzysiek82 » śr lis 05, 2008 14:05

Witajcie
Padła turbina, nie chce jej regenerować z uwagi na koszty, mam w zapasie cały silnik i myślę sobie, żeby nie bawić się w same podmiany kolektorów itp i miski olejowej tylko wymienić cały silnik. Wiem, że muszę sprawdzić czy mam skrzynie 4s, ale czy oprócz tego napotkam jakieś różnice? Z góry dzięki za info.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr lis 05, 2008 14:10

krzysiek82 pisze:ale czy oprócz tego napotkam jakieś różnice?
wyciagasz stary wkladasz nowy :bigok: wsio jest tak samo


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » śr lis 05, 2008 14:15

chłodnica w td i d ma różne rozmiary to chyba może mieć jakieś znaczenie, jak myślicie?


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lis 05, 2008 14:30

krzysiek82 pisze:chłodnica w td i d ma różne rozmiary
Jakbyś zmieniał w drugą stronę to tak,TD bardziej się grzeje.



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » śr lis 05, 2008 23:47

co do zmiany kolektorow to masz racje nie baw sie w to. 1V bez turbo to straszny mul, max 100 km/h jechal

co do samej podmianki silnika... ja trafilem turbo do 1V za 300zł, zdecydowanie mniej zabawy z wymiana turbo niz silnika, a i jazda calkiem inna. zastanow sie jeszcze



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lis 06, 2008 00:14

To nie regeneruj turbiny tylko kup drugą uzywaną
idzie znaleźć coś dobrego w dobrej cenie np za ok 300zł+ coś dostaniesz na pewno. czasem sie na forum pojawiają więc towar pewniejszy.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw lis 06, 2008 00:24

Nie no daj spokój, zbieraj kasę i kupuj używaną turbinę... JP to straszny muł, wiem z autopsji ;)

Nie wiem czy jeszcze był bym w stanie, ale mógłbym popytać po znajomych to i bym załatwił ci pełną regenerację turbiny po kosztach części.... ale to już na PW... ;)



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » czw lis 06, 2008 10:10

Dzięki koledzy za wypowiedzi, odnośnie montażu innej turbiny lub regenerowanej będę wiedział więcej w poniedziałek, narazie zrobię test kompresji silnika oraz sprawdzę wtryski, jak będzie ok to będę wiedział, że jest sens nadal bawić się z tym silnikiem. Odnośnie JP to udało mi się go rozbujać do 160km/h ale w 1V już tyle się nie udało :grin:
Ostatnio zmieniony czw lis 06, 2008 10:24 przez krzysiek82, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

_model_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
Silnik: DKRC
Kontakt:

Post autor: _model_ » czw lis 06, 2008 13:26

Jak miałem wcześniej MK2 właśnie z silnikiem JP + skrzynia 4 biegowa to 160km/h leciał.



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » czw lis 06, 2008 13:58

moj 1V tyle lata xD :P hehe porazka xD :P tylko oczywiscie patrzac na licznik a chyba przeklamuje o 10 km/h. Duzo taniej wyjdzie kupno ale skad miec pewnosc czy turbina nie bedzie na wykonczeniu czy cos w tym stylu? Da sie to jakos sprawdzic?


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw lis 06, 2008 16:43

Zapytam się dziś Hansa na spocie o Turbine a mój TD poleciał 170 km/h ale ja mam silnik zrobiony na cacy już


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kimon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pt lis 10, 2006 21:08
Lokalizacja: WZ // Łomianki

Post autor: kimon » czw lis 06, 2008 17:06

zamykaj oczy i przekladaj albo kup kolejna turbinke za ok 300-500zl i jedziesz dalej ..... jak wymienisz turbine to mniej sie narobisz


Masz problem z komputerem, szukasz Vag'a odezwij się cos poradzimy
auta aktualne:
Passat b3 1.9 TDI, Golf 2 1.6 TDi
posiadane: *Passat b4 1.9TDI*Passat b3 2.8 VR6*Passat b3 2.0 *Passat b2 1.6 D*Golf 2 1.6TD*

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw lis 06, 2008 17:40

Kimon a ty byś nie miał Turbiny?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » czw lis 06, 2008 22:19

Na necie sa tez zestawy do regeneracji za ok 200 zl.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości