regulacja miekkosci zawiechy przy gwincie

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

emilos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: wt paź 21, 2008 22:16
Lokalizacja: Sulechów k.Zielonej Góry

regulacja miekkosci zawiechy przy gwincie

Post autor: emilos » czw lis 06, 2008 00:22

Witam mam maly problem poniewaz zakupilem golfika utwardzonego ze jezdzi sie nim jak taczka. Stoi na gwintowanym zawieszeniu i tu pojawia sie pytanie... Jak to cholerstwo rozmiekczyc ?



Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » czw lis 06, 2008 08:05

najprościej to podnieś auto trochę do góry na tym gwincie


Obrazek

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » czw lis 06, 2008 09:22

Podniesienie auta na gwincie raczej go nie zmiękczy. Sprawdz może masz reg twardości.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw lis 06, 2008 10:21

najprościej to podnieś auto trochę do góry na tym gwincie
cooo?? przeciez to go utwardzi nie zmiekczy...

emilos, sprwdz czy masz regulacje twardosci pod maska beda wystawac z amorków albo pokretła albo takie jakies plaskie itp elementy ktore da sie krecic jak tego nie masz nic nie zmienisz...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

emilos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: wt paź 21, 2008 22:16
Lokalizacja: Sulechów k.Zielonej Góry

Post autor: emilos » czw lis 06, 2008 18:21

mam wlasnie takie pierscienie na czubkach amortyzatorow ale juz probowalem na podniesionym aucie je krecic i tylko 2 obroty moge zrobic a to nic nie daje



Awatar użytkownika
w0jta5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 13:01
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJE)
Kontakt:

Post autor: w0jta5 » czw lis 06, 2008 20:05

emilos pisze:mam wlasnie takie pierscienie na czubkach amortyzatorow ale juz probowalem na podniesionym aucie je krecic i tylko 2 obroty moge zrobic a to nic nie daje
Zrób fotke i pokaz jak wygląda ta regulacja :)


Obrazek

emilos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: wt paź 21, 2008 22:16
Lokalizacja: Sulechów k.Zielonej Góry

Post autor: emilos » sob lis 08, 2008 13:05

Obrazek



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob lis 08, 2008 15:01

emilos, pokręć tym dzyndzlem na tym gwincie.to jest regulacja twardości.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

emilos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: wt paź 21, 2008 22:16
Lokalizacja: Sulechów k.Zielonej Góry

Post autor: emilos » sob lis 08, 2008 15:24

krecilem na podniesionym aucie i moge zrobic tylko 2 obroty i nic to kompletnie nie daje



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob lis 08, 2008 16:45

emilos pisze:i nic to kompletnie nie daje
może gwint po regeneracji jest


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » ndz lis 09, 2008 09:20

musi cos dac,ale pewnie tego nie czujesz

mozesz kreci na opuszczonym aucie

jak krecisz to powinno przeskakiwac,wiadomo jak :D

wkrec do oporu i wykrec o dwa "zabki",powinna sie twardosc zmienic


pzdr
Ostatnio zmieniony ndz lis 09, 2008 09:22 przez KLASSIK, łącznie zmieniany 1 raz.


www.cultstyle.pl

emilos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: wt paź 21, 2008 22:16
Lokalizacja: Sulechów k.Zielonej Góry

Post autor: emilos » śr lis 12, 2008 18:45

a da cos to gdybym go podwyzszyl ?



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » śr lis 12, 2008 21:08

emilos pisze:a da cos to gdybym go podwyzszyl ?
Będzie większy beton :okej:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » ndz lis 16, 2008 08:49

Z foto widać ze masz regulacje twardosci. Ale po pierwsze trzeba zalapać "punkt" tzn kręcąć w lewo lub w prawo czujesz jak wskoczy,załapie. Wtedy jest regulacja i odpowiednio krecimy w lewo by zmiekczyc. Tzn jak wskoczy odmierzasz pol obrotu w lewo i lecisz do drugiego i tak samo jak wskoczy , odmierzasz pol obortu w lewo.

W uzywanych najczęsciej tak jest ze nie wskakuje bo ktos sobie krecil i przeregulował.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości