Zbyt czeste zalaczanie sie ssania w dieslu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zbyt czeste zalaczanie sie ssania w dieslu
witam poruszam sie golfem V z 2006r zauwazylem ze zbyt czesto zalacza mi sie ssanie co to moze byc jak to sprawdzic i jak z tym walcyc porsze o pomoc na forum albo na gg z gory dziekuje
Jakie ssanie ??????EGONOZW pisze:witam poruszam sie golfem V z 2006r zauwazylem ze zbyt czesto zalacza mi sie ssanie co to moze byc jak to sprawdzic i jak z tym walcyc porsze o pomoc na forum albo na gg z gory dziekuje
Możesz bardziej dokładnie opisac co sie dzieje z autem, precyzyjnie pokolei kiedy co jak w jakiej sytuacji w jakim momencie.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
W dieslu nigdy nie było ssania
w starych klekotch był tylko przyspieszacz kąta wtrysku- który skończył swoją historię na silniku TD w MK III w 97r.

Ostatnio zmieniony czw lis 06, 2008 00:15 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
ok juz pisze auto jakie posiadam powinno miec obroty w granicach 950 tak mi sie wydaje jezdze juz troche dieslami i jak rano sie wsiada to jak odpalam to ma 1000 rowno
to jest wtedz ok ale mi sie zalacza to czesciej tzn jak juz silnik ma 90 stopni
i auto postoi z 10 minut i sie to tez zalaczy chodz temperatura silnika nie spadla a ze to ssanie nie jest to nie wiedzialem ucze sie jeszcze o autach i to sie dzieje przy temp ktora panuje na zewnatrz okolo 12 stopni jaka mamy dzis i dziekuje wszstkim ktorzy mi pomogaja ja o poduszkach troche wiem wiec moge pomoc
to jest wtedz ok ale mi sie zalacza to czesciej tzn jak juz silnik ma 90 stopni
i auto postoi z 10 minut i sie to tez zalaczy chodz temperatura silnika nie spadla a ze to ssanie nie jest to nie wiedzialem ucze sie jeszcze o autach i to sie dzieje przy temp ktora panuje na zewnatrz okolo 12 stopni jaka mamy dzis i dziekuje wszstkim ktorzy mi pomogaja ja o poduszkach troche wiem wiec moge pomoc
więc wyjmij wtyczkę z czujnika temperatury silnika (czujnik znajduje się w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy silnika) i psiknij sprayem do złącz elektrycznych,
jeśli masz możliwość podpiąć VAGa to zobacz jakie błędy wyłapał sterownik silnika, jeśli problem nie ustąpi to należy wymienić czujnik na nowy (jest on podwójny i ten od wskazania temperatury na wskaźniku zegarów działa prawidłowo ale ten podający stgnał do sterownika silnika będzie miał przerwy w zasilaniu i stąd zachowanie silnika takie jakby był ciągle zimny - przynajmniej tak to widzi sterownik silnika).
[ Dodano: 05 Lis 2008 23:39 ]
jeszcze jedno aby upewnić się, że czujnik jest uwalony to przy pojawieniu się takich objawów na ciepłym silniku przed kolejnym rozruchem sprawdź czy od razu po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon dochodzi prąd na świece żarowe.
[ Dodano: 05 Lis 2008 23:42 ]
jeśli VAG nie wykaże żadnych błędów z czujnikiem temperatury to sprawdź jaką sterownik silnika wskazuje jego aktualną temperaturę na ciepłym silniku.
jeśli masz możliwość podpiąć VAGa to zobacz jakie błędy wyłapał sterownik silnika, jeśli problem nie ustąpi to należy wymienić czujnik na nowy (jest on podwójny i ten od wskazania temperatury na wskaźniku zegarów działa prawidłowo ale ten podający stgnał do sterownika silnika będzie miał przerwy w zasilaniu i stąd zachowanie silnika takie jakby był ciągle zimny - przynajmniej tak to widzi sterownik silnika).
[ Dodano: 05 Lis 2008 23:39 ]
jeszcze jedno aby upewnić się, że czujnik jest uwalony to przy pojawieniu się takich objawów na ciepłym silniku przed kolejnym rozruchem sprawdź czy od razu po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon dochodzi prąd na świece żarowe.
[ Dodano: 05 Lis 2008 23:42 ]
jeśli VAG nie wykaże żadnych błędów z czujnikiem temperatury to sprawdź jaką sterownik silnika wskazuje jego aktualną temperaturę na ciepłym silniku.
Chyba najprościej bedzie podłaczyć auto pod VAG i zajżeć do kanału 007 co sie dzieje z temperaturami
EGONOZW, jesli sam nie masz mozliwości zdiagnozowac auta to najprościej bedzie podjechac do uyssego ---> http://www.g-lab.pl/kontakt.html , masz go na miejscu więc nie widze problemu
EGONOZW, jesli sam nie masz mozliwości zdiagnozowac auta to najprościej bedzie podjechac do uyssego ---> http://www.g-lab.pl/kontakt.html , masz go na miejscu więc nie widze problemu
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości