Na allegro chodzą od 50 do 100 zł za stabilizator, są różnie wyposażone, że tak powiem, tzn widziałem ostatnio z łącznikami, gumami i śrubami za 100. Natomiast powiem szczerze, że jak kupisz sam stabilizator, to bez problemu kupisz nowe łączniki i uszczelki gumowo-metalowe (osobiście polecam ten wybór, bo masz większą pewność sprawności) i powinieneś zamknąć się w stówie, bez robocizny.
A wracając do mojego problemu - mam po prostu źle zamontowany stabilizator. Proste, nie?
Więc na moim przykładzie macie poradę - stabilizator za łącznikiem ma skręcać DO wahacza. A ponieważ porusza się razem z wahaczem (bo jest do niego przymocowany łącznikiem, który możecie obejrzeć trochę wyżej

) nie obciera o niego, tak jak u mnie obciera o drążki kierownicze. Jeszcze raz dzięki za pomoc
Leon_Wechtel, bez Twojej pomocy zajęło by mi to pewnie więcej czasu.
A właśnie,
Leon_Wechtel, Ty masz obniżonego Golfa, ale nie masz stabilizatora. Nie jeździ Ci się kiepsko po dziurach? Nie skręca Ci w kierunku dziury, jak po niej przejeżdżasz? (trochę to brzmi jak z erotyka..

)
PozdróVWka!
Everyone dies. Not everyone lives.