SWAP - info na temat wyboru silnikow w VW[UPDATE..sprzeglo]

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » ndz paź 05, 2008 15:51

Bardzo łatwy swapik



Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » pn paź 06, 2008 15:18

no to mioze teraz ja mam mk3 gti 2,0 8v i chce wsadzic 2,0 16v duzo roboty??? skrzynia podejdzie od mojego jesli tak to mam problem hydraulicznego sprzegla rozwiazany a jezeli nie to poprosil bym kogos kto taka operacje przeprowadzal aby sie odezwal do mnie bo chcial bym pogadac
i czy wystarczy jak kupie kapletny silnik + wiazke el. + kompa (a moze go nie trzeba)

tak ogolnie duzo zabawy z tym jest czy w miare proste ????
a moze ktos ma jakas foto porade badz cos albo foromowicza zna co wlasnie jest w trakcie przeprowadzania takiej operacji ???

z gory dziekuje


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » pn paź 06, 2008 18:49

czy wystarczy jak kupie kapletny silnik + wiazke el. + kompa Wystarczy besproblemowa wymiana żadnej rzezby komp musi byc. A co do skszyni to raczej tak musisz ją miec ale nie jestem pewny.



Awatar użytkownika
adrenalineboy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob lip 12, 2008 14:51
Lokalizacja: Ząbki
Kontakt:

Post autor: adrenalineboy » ndz paź 12, 2008 23:46

grabiec pisze:no to mioze teraz ja mam mk3 gti 2,0 8v i chce wsadzic 2,0 16v duzo roboty??? skrzynia podejdzie od mojego jesli tak to mam problem hydraulicznego sprzegla rozwiazany a jezeli nie to poprosil bym kogos kto taka operacje przeprowadzal aby sie odezwal do mnie bo chcial bym pogadac
i czy wystarczy jak kupie kapletny silnik + wiazke el. + kompa (a moze go nie trzeba)

tak ogolnie duzo zabawy z tym jest czy w miare proste ????
a moze ktos ma jakas foto porade badz cos albo foromowicza zna co wlasnie jest w trakcie przeprowadzania takiej operacji ???

z gory dziekuje
podpinam sie pod pytanie kolegi
jak tam ze skrzynia?
czy oprocz silnika+wiązka elektr +moze skrzynia cos jeszcze trzeba zmieniac?


Get Rich or Die Tryin....

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » pn paź 13, 2008 22:33

panowie tyle was jest na tym forom a nikt nie robil swapa z 2E na ABF ????? koledzy poradzcie zalezy na czasie poki kasa jest ???

please:] :]


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
dave_90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:11
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dave_90 » śr paź 15, 2008 20:10

Witam! Mam mały problem robię właśnie SWAPA z 1.8 ABS na 2.0 AGG, silniczek już kupiony, ale nie wiem jaki komputer mam kupić :( szukałem na forum ale nie znalazłem wg. jakich oznaczeń kupować kompa...


Moje Cabrio :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=161804

Awatar użytkownika
burbazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw sie 17, 2006 21:29
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: burbazi » czw paź 16, 2008 11:15

dave_90, według ETKI sterownik do silnika AGG to simos nr vw 037 906 025R


NIE ZAJMUJ LEWEGO PASA NADEREMNIE!!!
Obrazek

Awatar użytkownika
dave_90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:11
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dave_90 » pn paź 20, 2008 14:16

Dzięki kolego


Moje Cabrio :D
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=161804

luki109
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz paź 05, 2008 13:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luki109 » śr paź 29, 2008 01:23

Witam wszystkich.
Zastanawiam się nad włożeniem 2.3 v5 lub 1.8T ewentualnie 2.0 16v do Bory gdzie obecnie jest 2.0 8v. Czy to dużo roboty? Czy trzeba będzie ingerować w zawieszenie i układ hamulcowy? Jak to jest z komputerem?
Z góry wielkie dzięki.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
vwslawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: czw sie 23, 2007 23:32
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: vwslawek » śr paź 29, 2008 15:33

cyarnz mogł bys jeszcze raz opisac jak to wyglada w przypadku vr'ka w mk1 bo mam zamiar robic takies cos z tym ze bede miał rozbitka na czesci a nie sam silnik i wszystko juz tam bedzie bo w twoim opisie poginely fotki :bajer:


Mój nygus:
http://www.youtube.com/watch?v=3UyvHYt8 ... ure=colike
My Black Bitch ----->>: viewtopic.php?f=87&t=471613" onclick="window.open(this.href);return false;

nadir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 19:07
Lokalizacja: Lublin

Post autor: nadir » wt lis 04, 2008 09:54

Witam,
zmieniał moze ktos z Was silnik w mk1 z 1.1 na 1.3? mocowania są te same? jak z półosiami? wystarczy sam blok z osprzętem czy skrzynie tez trzeba zmienic?



pinokio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lis 08, 2007 21:28
Lokalizacja: wzgórza strzelińskie

Post autor: pinokio » czw lis 06, 2008 23:42

danielo pisze:tak.. skrzynia może zostać i półosie też wszystko jest oki tylko potrzeba ci to co napisałem
Kolego, w mk3 są dwie wiązki- ta od kompa i druga , prądowa (przekażniki zespołu chłodnicy, czujniki na chłodnicy).
Wystarczy silnik z okablowaniem i wiązka do kompa?
A co jeśli dawca (2.0) ma mfa, a biorca nie????
Możesz pomóc?



Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: gibon.vw » sob lis 08, 2008 12:32

ogromny plus za pomysł ale fotek u mnie jak nie było widać tak niema


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości