ktos konserwuje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

ktos konserwuje

Post autor: DmX_81 » wt lis 22, 2005 00:19

czy konserwujecie swoje autka na zime ?(podwozie) znalazlem post jak ktos pytal jak sie to robi i czym - ale nie bylo napisane czy np kazdy powinien, w jakim wypadku konserwowac - wiec jak - konserwujecie ?



Awatar użytkownika
Darklight
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn lis 21, 2005 23:49
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: Darklight » wt lis 22, 2005 00:21

ja swojego golfa dalem dzis na myjke reczna z woskowaniem.



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » wt lis 22, 2005 00:24

spoks:) ale mi raczej chodzi o smarowanie czyms podwozia ;) czarną mazią zeby zabezpieczyc np przed solą... czy warto , a jesli warto to czy wszyscy robia :P a jak nie robia to widac ze az tak bardzo nie warto lub takie lenie hehe ;) :food:



Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » wt lis 22, 2005 00:34

Chyba nie o taką konserwację chodzi Darklight. Przedewszystkim trzeba "zagumować" podwozie, błotniki od wewnątrz, profile zamknięte. Najpierw oczywiście trzeba dokładnie umyć podwozie, odtłuścić je, miejsca gdzie już jest jakiś rdzawy nalot oczyścić i ocynkiem zamalować a dopiero na koniec zagumować. Do profili zamkniętych jest oczywiście inny specyfik. Jeżeli już masz jakieś dziury albo głębsze ogniska korozji to jedź najpierw do blacharza, żeby Ci pospawał wszystko. Taka kompleksowa konserwacja kosztuje w Radomiu około 250zł. Nie jest to mały wydatek ale na pewno się zwróci. Lepiej wydać teraz 250 zł niż później pięć razy tyle na naprawy i dopiero wtedy konserwację.


Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » wt lis 22, 2005 00:38

bitexem, najpierw wsio umyc, zeskrobac rdze, pomalowac farba korozyjna albo anty :P, dac jej wyschnac, a potem podwozie, nadkola, co tylko chcesz to marzesz bitexem, im wiecej tym lepiej, najlepiej pedzlem bo rozne dziory mozna zakleic :P. profile wewnetrzne mozna obleciec fluidolem, w konsystencji podobny do oryginalnego zabezpieczenia, takie jak na blotnikach przednich od srodka... tylko smierdzi troche i trza dobrze wietrzyc...

w zeszlym rou blache robilem to zabezpieczone to jeszcze ajkos jest, a jak cos wyjdzie to po zimie sie pospawa, bo teraz w sniegu mi sie nie chce paprac :P



Awatar użytkownika
Kiler
Forum Master
Forum Master
Posty: 1240
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
Lokalizacja: SMI

Post autor: Kiler » wt lis 22, 2005 00:41

Wpisz "bitex" :hmm: w wyszukiwarce :food: to poczytasz o tym troszkę… :jezor: :jezor: :jezor: :okej: ...


Pozdr :pub: .


:bylo: :bajer:

Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » wt lis 22, 2005 00:44

no u mnie w miare ladnie od spodu wyglada - wiec radzicie zeby tak dlugo wygladalo - zeby sie za to zabrac jednak tak? jesli na warsztacie tyle - to moze samemu podzialam cos :bigok: nie znam jeszcze okreslenia - profile zamkniete - czyli co to znaczy przykladowo:) a nadkola tez smarowac? bo mam jakies oslonki pozakladane- wiec nie sa metalowe lecz jakies tworzywo - plastik czy cos takiego - czy mowicie zeby to odkrecic i wtedy malnac a potem nalozyc te oslonki



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » wt lis 22, 2005 01:26

Panowie.Z całym szacunkiem :chytry: .Po co te roboty ziemne na podwoziach vw [-( .Dużo już widziałem i robiłem i powiem Wam jedno: vw mają bardzodobrą blachę i jakieś zbędne konserwowanie tylko pogorszy sprawę a nie polepszy gdyż auto które jest w oryginale trzyma się bez naszej ingerencji.Tak to się robiło polskie autka a i tak szlak je trafiał.Naprawdę niema sensu .Owszem jak są gdzieś jakieś ogniska korozji to trzeba je zlikwidowac ,jak był strzał i jest słabo zrobione to też trzeba działać ale tam gdzie niebyło jeszcze pseudo fachowców to napewno oryginalne zabezpieczenie antykorozyjne jest najlepsze.Pozdrawiam.



vwqnio1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn lip 11, 2005 13:34
Lokalizacja: R-m
Kontakt:

Post autor: vwqnio1 » wt lis 22, 2005 04:32

Krembul pisze:Chyba nie o taką konserwację chodzi Darklight. Przedewszystkim trzeba "zagumować" podwozie, błotniki od wewnątrz, profile zamknięte. Najpierw oczywiście trzeba dokładnie umyć podwozie, odtłuścić je, miejsca gdzie już jest jakiś rdzawy nalot oczyścić i ocynkiem zamalować a dopiero na koniec zagumować. Do profili zamkniętych jest oczywiście inny specyfik. Jeżeli już masz jakieś dziury albo głębsze ogniska korozji to jedź najpierw do blacharza, żeby Ci pospawał wszystko. Taka kompleksowa konserwacja kosztuje w Radomiu około 250zł. Nie jest to mały wydatek ale na pewno się zwróci. Lepiej wydać teraz 250 zł niż później pięć razy tyle na naprawy i dopiero wtedy konserwację.
sie masz Ziomal :) powiedz gdzie mozna w Radomiu taką konserwe sobie strzelić?
i gdzie robią bez fuszerki? robiłes juz cosik takiego? i jak? ja mysle dad tym bo mam samochód pod chmurką a jak wjechałem w lecie na kanał to widziałem ze podwozie powoli gnije z góry dzieks



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » wt lis 22, 2005 08:28

Ja to tylko pozabezpieczam wahacz i różne łączenia. Wystarczy pomalować przepalonym olejem. Nic go nie rusza. A podwozie jak masz nienaruszone i oryginalny bitum jest to nic Ci nie da konserwacja bo już jest zabezpieczony.


Obrazek

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » wt lis 22, 2005 08:36

Tomasz Żaguń pisze:Panowie.Z całym szacunkiem :chytry: .Po co te roboty ziemne na podwoziach vw [-( .Dużo już widziałem i robiłem i powiem Wam jedno: vw mają bardzodobrą blachę i jakieś zbędne konserwowanie tylko pogorszy sprawę a nie polepszy gdyż auto które jest w oryginale trzyma się bez naszej ingerencji.Tak to się robiło polskie autka a i tak szlak je trafiał.Naprawdę niema sensu .Owszem jak są gdzieś jakieś ogniska korozji to trzeba je zlikwidowac ,jak był strzał i jest słabo zrobione to też trzeba działać ale tam gdzie niebyło jeszcze pseudo fachowców to napewno oryginalne zabezpieczenie antykorozyjne jest najlepsze.Pozdrawiam.
Zgadzam się z Kolegą w całości :okej:
Najlepiej oryginalnej konserwy nie ruszać -bo jak ktoś przeczyta o skrobaniu i do tego podejdzie z zacięciem to do gołej blachy poczyści i wtedy lipa -więcej szkody niż pożytku :jezor:
Jak odpada gdzieś konserwacja to oczywiście uzupełnić pędzlem najlepiej i ja potem jeszcze pryskam pistoletem cienką warstwą bitexu bo nie ma mocnych zawsze jakieś delikatne odpryski-rysy od kamyków czy innego badziewia się znajdą a tak to zawsze nie zaszkodzi.
pozdrawiam flat



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości