ja mam tak samo.. i dlatego nie wl. na wolnych tylko jak juz jade i potrzebuje troszke wiecej mocygesiu 25 pisze:Jak załanczam opornik na wolnych obrotach to silnikiem lekko szarpnie,czy jest to grozne
Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
gesiu 25 pisze:.Jeszcze teraz byłem w garażu,bo nie dawało mi to spokoju i podpiołem 430 ohm razem z przełącznikiem i jest gicio.Kontrolka nie mruga a smród jest przez to,że dzisiaj wywaliłem kata i pozostało trochę smaru na wydechu po brudnych paluchach i z tego się trochę kopci
u mnie jedynie obroty wzrastają, ale wszystko jest płynne, bez szarpnięć ... może macie coś z włącznikiemmaroTdi pisze:gesiu 25 napisał/a:
Jak załanczam opornik na wolnych obrotach to silnikiem lekko szarpnie,czy jest to grozne
ja mam tak samo.. i dlatego nie wl. na wolnych tylko jak juz jade i potrzebuje troszke wiecej mocy
ja mam 390 i tez troszke dymi ale nawet nowe fury na trasie widzialem ze dymia przy bucie Ja mam wlacznik wpiety pod pedałem i załącza mi sie po wcisnieciu pedalu do konca nie trzeba sie bawic w wlaczanie i wylaczanie dodatkowe pare koni zawsze pod butem . W serii scigalem sie z oplem kadetem 1,6 75KM i moim 1,9 90KM bez opornika idziemy łep w łep. Po załączeniu na starcie juz zostaje z tyłu
[ Dodano: Pon Lis 03, 2008 18:10 ]
a tak na marginesie to ciekawe jak jest to zrobine w tych magicznych Power-Boxach sprzedawanych na allegro ze po podpieciu obroty silnika na biegu jalowym nie wzrastaja. A te badziewiaki tez sa zrobione na bazie opornika
[ Dodano: Pon Lis 03, 2008 18:10 ]
a tak na marginesie to ciekawe jak jest to zrobine w tych magicznych Power-Boxach sprzedawanych na allegro ze po podpieciu obroty silnika na biegu jalowym nie wzrastaja. A te badziewiaki tez sa zrobione na bazie opornika
[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
zrobione jest tak że jest większy opornik np, 500ohm i wtedy możesz jeżdzić na stałe ale koni za to mniejKomas pisze:a tak na marginesie to ciekawe jak jest to zrobine w tych magicznych Power-Boxach sprzedawanych na allegro ze po podpieciu obroty silnika na biegu jalowym nie wzrastaja. A te badziewiaki tez sa zrobione na bazie opornika
_________________
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
to tak jak ja pisałem ze to samo co przestawienie nastawnika!!!.Adamm pisze:dodam tylko tyle ze sprawdzalem i dziala
ale...
podpialem u klienta (na jego wlasne zyczenie), dawka ustawiona nastawnikiem na 4 - 4,2 bez opornika
opornik zastosowany (dwa 220) czyli 440 ohm, po wlaczeniu dawka paliwa zwiekszyla sie ze wspomnianych 4 - 4,2 na 1 - 1,2 mg
(to samo bez opornika mozna uzyskac ustawiajac nastawnik w prawie skrajnej prawej pozycji)
jesli ktos ma dawke na nastawniku ok 3 - 3,6 to opornikiem 440 ohm zjedzie zapewne dawka do 0 co moze niekorzystnie wplywac na prace silnika
jednak chwilowe i niezbyt czeste korzystanie z tego rozwiazania powinno byc w miare bezpieczne
U mojego ojca w 1z zainstalowalem ten opornik kiedys i auto smiga do dzis. Jest na wlacznik. Moze to nie najzdrowsza forma podnoszenia mocy w tdi ale ten opornik naprawde daje duzy efekt za tak male pieniadze mk3 2.0 8v wciagnie bez problemow Scigalem sie tym nawet z jednym vr6 to byl zdziwiony ze ta 90tka tak zapieprza przez jakis pstryczek
Kolega dalej swoje.piter_s pisze:to tak jak ja pisałem ze to samo co przestawienie nastawnika!!!.
Wywołamy do tablicy Adamma niech się wytłumaczy z tego co napisał.
A ja jeszcze raz powtarzam: To że opornik na wolnych obrotach zwiększa dawkę o 3 mg nie znaczy że pod obciążeniem też jest to 3mg. Pod obciążeniem jest to znacznie więcej niż 3mg.
Niech ktoś w ramach doświadczenia zrobi taki test.
1. Najpierw zmierzy czas od 80-120 na 4 biegu na dawce 3-4mg (jaką tam będzie miał)
2. Włączy opornik i zmierzy to samo.
3. Ustawi na nastawniku taką dawkę na wolnych jak miał po włączeniu opornika i dokona pomiaru jeszcze raz.
4. Wrzuci wyniki tu na forum.
5, Może niedowiarki uwierzą, albo ja zwrócę honor.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:10
- Lokalizacja: Chorzów
Witam
Wczoraj założyłem opornik 400 ohm oczywiście z wyłącznikiem, Passacik dostał dużego kopa , obroty biegu jałowego nieznacznie wzrosły (wg obrotomierza) o ok. 50/min. Nieznaczny wzrost dymienia przy pedale gazu w podłodze. Koszty 5,10zł + ok. 2 godziny samodzielnej pracy z lutowaniem.
Wczoraj założyłem opornik 400 ohm oczywiście z wyłącznikiem, Passacik dostał dużego kopa , obroty biegu jałowego nieznacznie wzrosły (wg obrotomierza) o ok. 50/min. Nieznaczny wzrost dymienia przy pedale gazu w podłodze. Koszty 5,10zł + ok. 2 godziny samodzielnej pracy z lutowaniem.
Nigdy nie wdawaj się w dyskudję z idiotą
- najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu
- potem pokona doświadczeniem
- najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu
- potem pokona doświadczeniem
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
zeby obroty biegu jalowego nie wzrastaly to oprucz opornika mozna zamontowac diody , wszystko opisane na niemieckiej stroncetwardy pisze:Komas napisał/a:
a tak na marginesie to ciekawe jak jest to zrobine w tych magicznych Power-Boxach sprzedawanych na allegro ze po podpieciu obroty silnika na biegu jalowym nie wzrastaja. A te badziewiaki tez sa zrobione na bazie opornika
_________________
zrobione jest tak że jest większy opornik np, 500ohm i wtedy możesz jeżdzić na stałe ale koni za to mniej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 80 gości