Sprzęgło 190mm

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Sprzęgło 190mm

Post autor: raf1al » sob lis 01, 2008 01:10

czy taki wymiar będzie sie nadawał do 1.8RP, będzie to działało prawidłowo?
bo kurde zakupiłem taki komplet a teraz na forum czytam ze musi być 210mm:(
Ostatnio zmieniony sob lis 01, 2008 01:45 przez raf1al, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob lis 01, 2008 01:29

210 ? niesądze żebyś takie miał


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » sob lis 01, 2008 01:35

MAREK 74 pisze:210 ? niesądze żebyś takie miał
napisze jaśniej
obecnie mam automat który sie psuje pomału!
wiec kompletuje części pod normalna skrzynie, kupiłem na szrocie kompletne sprzęgło ale 190mm podobno od 1,8 (90KM)
w książce i na tym forum pisze ze powinno byc 210mm

wiec trochę mnie to zmartwiło ze mam złe :(

wiec pytam sie właśnie kogoś kto sie bardziej zna niż ja na tym :) czy 190mm stykanie do 1.8RP czy musi byc koniecznie 210mm

ewentualnie jakie będą skutki i konsekwencje jazdy na 190mm



nie mogliśmy właśnie tarczy 210mm dopasować do cienkiego wieloklina :) wiec juz sam nie wiem!!!
Ostatnio zmieniony sob lis 01, 2008 01:36 przez raf1al, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » pn lis 03, 2008 11:26

ja miałem podobnie w mk2 1.3, zakupiłem na allegro sprzęgło Sachs'a niby było napisane że do mojego silnika pasuje a jak rozebrałem to sie okazało że całkiem inny wymiar, że dziury na kole zamachowym nie pasuja do nowego docisku i musialem jeździc po shrotach i szukać innego, proponuję najpierw rozebrać i stare wziąć na wymiar do sklepu :grin:
Ostatnio zmieniony pn lis 03, 2008 11:30 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 1 raz.


Sebastian

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lis 03, 2008 11:39

raf1al, bez wdawania się szczegóły na których się nie znam, poza różnymi średnicami tarcz były jeszcze inne różnice wprowadzone w 1987 roku. Więc sprzęgło dobieraj jak już będziesz miał skrzynkę a nie wcześniej bo narobisz sobie kłopotu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » pn lis 03, 2008 17:33

Paweł Marek pisze:raf1al, bez wdawania się szczegóły na których się nie znam, poza różnymi średnicami tarcz były jeszcze inne różnice wprowadzone w 1987 roku. Więc sprzęgło dobieraj jak już będziesz miał skrzynkę a nie wcześniej bo narobisz sobie kłopotu
przegrzebałem całe forum i znalazłem potrzebne info :) wymieniłem na 210mm na cienki wałek pasujący do normalnej skrzyni od 1.8RP (chyba 4T lub 4S) której teraz szukam bo ma długie przełożenia!
usuwam automat (bo tu sie dowiedziałem o pewnej usterce która niestety moja skrzynia posada potwierdził gość w serwisie) wiec nie nie mam jak porównać sprzęgła :)
teraz tylko standardowa skrzynia na cienki wałek i będzie OK!!!!
tylko ze szukam z długimi przełożeniami!

a ze tak zapytam nie masz jakiejś skrzyni w dobrej kondycji?
Ostatnio zmieniony pn lis 03, 2008 17:35 przez raf1al, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 118 gości