po przekładce ....

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

po przekładce ....

Post autor: lordpop3 » sob lis 01, 2008 12:48

Witam , pewnego pięknego dnia....
postanowiłem przełożyć silniczek z 1.6 td na 1.8 16v kr w tym celu zakupiłem tak owy :)
przełożyłem wszystko tzn elektronike zawieszenie cały osprzęt i zaczeły się problemy .

zakupiłem silnik z całym przodem golfika mk2 (obciętym) po rozbitce , dostałem do niego tylko jedną pąpke paliwa (zewnęczną) z elementów z tyłu samochodu . jak przywiozłem go do siebie to odpalaliśmy go właśnie w samym przodzie ze słoika z paliwem połączonego tą pąpką
chodziło o sprawdzenie działania silnika (wyeliminować zatarcie silina). chodził :) ale max 5-10 sek i został przez nas zgaszony bo bez chłodnicy... i szkoda :)

przełożyłem sam (mój osobisty sukces) ten silniczek z osprzętem i elektroniką do swojej budy ...

i mam takie pytanie do was użytkowników 16v :) bo jak wiadomo tył mojego samochodu jest diesel-owski i niemam pąpki w baku , ani aku paliwa jak to rozwiązać najlepiej jakiś schemat by się przydał opisujący układ paliwowy w silniczku kr .

teraz na tym co mam odpala i chodzi ale nie wkręca się powyżej 4 tyś obrotów na postoju idzie do odcięcia ale jak się porusza to już nie ... niewiem co z tym fantem zrobić moim zdaniem to oprzez układ paliwa ...

ps.silniczek oczywiscie na kjetroniku...



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob lis 01, 2008 13:17

lordpop3 pisze:teraz na tym co mam odpala i chodzi ale nie wkręca się powyżej 4 tyś obrotów na postoju idzie do odcięcia ale jak się porusza to już nie ... niewiem co z tym fantem zrobić moim zdaniem to oprzez układ paliwa ...


Wg mnie to właśnie wina braku paliwa.. W baku musisz mieć pompkę, która poda Ci paliwo do tej głównej pompy pod autem... Poszukaj jakiejś używki Bosha i zamontuj...


Mój golf

Miłość ożyła....

lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: lordpop3 » sob lis 01, 2008 13:36

dzięki za odpowiedz
ruszę w poszukiwania w poniedziałek :) mam jeszcze takie pytanko co z tym aku paliwa bo czytałem gdzie niegdzie że powinno być niewiem nawet jak to wygląda i czy jest konieczne ...

ps.
macie jakiś patent na te cholerne metalowe końcóweczki wtryskiwaczy bo ciągle mi "oddzielają" się od wtryskiwacza musiałem już raz rozbierać dolot żeby takową wyciągnąć .jakoś się je przytwierdza ? bo dość śliska sprawa jak dostanie się takowa między zawory :)
Ostatnio zmieniony sob lis 01, 2008 13:40 przez lordpop3, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob lis 01, 2008 14:03

nie wiem co masz na myśli pisząc "aku paliwa" Ale pod autem powinieneś/musisz mieć takie coś:

czyli pompa, filtr paliwa i zbiorniczek pośredni


Obrazek


Mój golf

Miłość ożyła....

lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: lordpop3 » sob lis 01, 2008 14:22

oparłem się troszkę na innym schemacie widzisz każdy nazywa to inaczej :) (u mnie akumulator )
uk_ad.bmp (3.2 MB)


Ten zbiorniczek pośredni to taki zbiornik wyrównawczy ? i gdzie tego szukać bo nawet wujek google nie chce mi powiedzieć nic o tym urządzeniu
Ostatnio zmieniony sob lis 01, 2008 14:44 przez lordpop3, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lysiak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 19:09
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lysiak » ndz lis 02, 2008 12:37

lordpop3 pisze:oparłem się troszkę na innym schemacie widzisz każdy nazywa to inaczej :) (u mnie akumulator )
i tego bym sie trzymal, jest to akumulator cisnienia.

Najlepiej jakbys znalazl caly zespol (ten koszyczek co zamocowany jest pod autem)



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » ndz lis 02, 2008 15:00

Tak ten akumulator ciśnienia wygląda. U mnie był zamocowany za belką (mk1 gti). W KR siedzi razem z tym zestawem jak na rysunku pow.
Obrazek


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: lordpop3 » ndz lis 02, 2008 16:36

dzięki przynajmniej wiem czego szukać i jak to wygląda .... :) byłem dzisiaj w garażu i odpaliłem skurczybyka ,poczytałem troszkę mądrych rzeczy i doszedłem do tego że nie mam śrubki do regulacji "co" przy rozdzielaczu .... kolejny problem jest taki że ta blaszka przepływomierza jest luźna znaczy da się ją dokręcić ale niewiem jak to ma być bo teraz to ona wpadła do środka tam w strone filtra powinno tak być ?? jak ją troszkę przestawie i wyciągne do góry to odpala i ta klapka nie opada jak to zrobić żeby dobrze było ... dodam że studiuje Informatyke tak wiedz dla mnie to czarna magia



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 02, 2008 16:39

lordpop3 pisze:byłem dzisiaj w garażu i odpaliłem skurczybyka ,poczytałem troszkę mądrych rzeczy i doszedłem do tego że nie mam śrubki do regulacji "co" przy rozdzielaczu .... kolejny problem jest taki że ta blaszka przepływomierza jest luźna znaczy da się ją dokręcić ale niewiem jak to ma być bo teraz to ona wpadła do środka tam w strone filtra powinno tak być ?? jak ją troszkę przestawie i wyciągne do góry to odpala i ta klapka nie opada jak to zrobić żeby dobrze było ... dodam że studiuje Informatyke tak wiedz dla mnie to czarna magia
srubke masz tylko pewnei jeszcze pod ori zaślepką, mozę masz zderzak przestawiony i klapa za nisko opada?? Z tego co piszesz na to wygląda



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz lis 02, 2008 16:50

lordpop3 pisze:kolejny problem jest taki że ta blaszka przepływomierza jest luźna znaczy da się ją dokręcić ale niewiem jak to ma być bo teraz to ona wpadła do środka tam w strone filtra powinno tak być ??
luźna znaczy że śrubka niedokręcona czy jak? Powinno sie zatrzymywac na takim zderzaku jak toffic pisze... gdzies mam foto...zaraz poszukam i wrzuce

[ Dodano: 02 Lis 2008 15:59 ]
Obrazek

i to też Ci sie może przyda
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 02, 2008 17:46

nie ruszaj tej srubki ... przerywanie jest spowodowane tylko i wylacznie niedomaganiem ukladu paliwowego w tym zbyt slabej pompy paliwa... co do spadajacej blaszki pod nia masz sprezyne z blachy przesunela sie na bank wez ja ustaw i bedzie ok


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: lordpop3 » ndz lis 02, 2008 18:09

CSR_GTI, boże drogi co ja bym bez ciebie zrobił :) dzięki wielkie
ps. Tak była nie dokręcona ja chcę ją dokręcić ale niewiem jak ale twoje materiały mi w tym pomogą

A o którą śrubkę(której niema) mi chodzi ....
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz lis 02, 2008 18:24 przez lordpop3, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 02, 2008 18:52

A o którą śrubkę(której niema) mi chodzi ....
uwierz, że jest :bigok:



lordpop3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:30
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: lordpop3 » ndz lis 02, 2008 21:19

powiadam że niema sprawdziłem małego imbusa wsadzając , otóż ruszyła się klapa przepustnicy....



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości