TDI (1Z) - czy to normalne ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wyniki przy dystrybutorze pokrywaja sie z MFA? Jesli tak to jest masakra. Mi pali w miescie do 7,5, a na trasie z wlaczona klima nie przekracza 5,5 l.flog pisze:Witam. Jesli codzi o dym przy odpalaniu mam to samo. tez mam motor 1Z i mam pytanie mój mk jest z MFA jak u was ze spalaniem ja jestem trochę przerazony pokazuje mi po mieście 10,11 l/100km na trasie zchodzi do 6,5 7,5 l/100km macie podobnie? ajk nie to co moze byc nie taki z moim gofrem????
[b]Sprzęt PowerBass, μ-Dimension, Stinger, GroundZero, Hertz, Phonocar i inne[/b]
[url=http://tuninginside.pl][img]http://img504.imageshack.us/img504/4482/bannermalypz9.gif[/img][/url]
[url=http://tuninginside.pl][img]http://img504.imageshack.us/img504/4482/bannermalypz9.gif[/img][/url]
nie strasz mnie prosze to koszta 100zl. ale masz racje moze byc przepływka. a jesli chodzi o spalanie to czy MFA pokazuje własciwe spalanie czy raczej moze oszukiwac.
[ Dodano: 2005-11-20, 13:08 ]
poprawie sie 1000zl
[ Dodano: 2005-11-20, 13:09 ]
no chłopaki RATUJCIE co mam zrobic albo od czego zaczac :niewiem:
[ Dodano: 2005-11-20, 13:08 ]
poprawie sie 1000zl
[ Dodano: 2005-11-20, 13:09 ]
no chłopaki RATUJCIE co mam zrobic albo od czego zaczac :niewiem:
-------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=470113&start=28 <-------
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Najpierw
To bym zatankowal do pelna ----> pojezdzil ze 100km -----> i znowu do pelna ----> bo dycha /100km dla TDI to juz
Sprawdź to
Mi w wakacje jak jechalem spokojnie autostrada A4 do Wroclaw - Kraków spalil średnio 4,8
po miescie max 6 - 6,5(zima)
Sprawdź to
Mi w wakacje jak jechalem spokojnie autostrada A4 do Wroclaw - Kraków spalil średnio 4,8
po miescie max 6 - 6,5(zima)
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob maja 07, 2005 20:46
- Lokalizacja: Wrocław
Witam wszystkich,
Rano objaw mam taki sam, 5s niebieskawego dymku-dodam,że statyczny kąt wtrysku świeżo ustawiony przy wymianie rozrządu, wymienione 4 świece żarowe( podobno najlepiej wymienić kpl), wymieniona przepływka(90 Euro -serwis Niemcy), przebieg 180 Tkm-duże prawdopodobieństwo, że realny). Poza tym wszystko OK, spalanie miasto ok. 7l (bez pałowania, ale też nie PSJ).
Pozdrawiam !
Rano objaw mam taki sam, 5s niebieskawego dymku-dodam,że statyczny kąt wtrysku świeżo ustawiony przy wymianie rozrządu, wymienione 4 świece żarowe( podobno najlepiej wymienić kpl), wymieniona przepływka(90 Euro -serwis Niemcy), przebieg 180 Tkm-duże prawdopodobieństwo, że realny). Poza tym wszystko OK, spalanie miasto ok. 7l (bez pałowania, ale też nie PSJ).
Pozdrawiam !
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt paź 07, 2005 09:10
- Lokalizacja: podkarpackie
- Kontakt:
o to niezły ma apetyt!!flog pisze:Witam. Jesli codzi o dym przy odpalaniu mam to samo. tez mam motor 1Z i mam pytanie mój mk jest z MFA jak u was ze spalaniem ja jestem trochę przerazony pokazuje mi po mieście 10,11 l/100km na trasie zchodzi do 6,5 7,5 l/100km macie podobnie? ajk nie to co moze byc nie taki z moim gofrem????
ja głównie jeżdze w twrasie i nie szarżując zbytnio, ale też nie oszczędzając w 5 siemieszcze. Ostatnio na pełnym baku zrobiłem 1100km i jeszcze cos tam zostało więc twoje 6,5 -7,5 to chyba troszke za dużo
Panowie niema czym sie martwić....Na dworze jest juz o wiele chłodniej temp. powietrza rano około 0 stopni....wiec sie nie dziwcie ze wasze TDi rano delikatnie dymia na biało to jest para a nie dym. U mnie jest tak samo dopóki samochód delikatnie nie złapie temperaturki.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
no tak wiedz wszystko wskazuje ze poszła sie jeb..... przepływka zajebisty wydatek gupi czujnik i kupa. a jesli chodzi o spalanie to to do baku wchodzi 55 l. ropy na baku zrobiłem 800km wychodzi średnia 6,8 l/100km jazda po miescie predkosc max. jaka osiaga mój mk to 170 z bulem nie sadzicie ze za mało????
-------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=470113&start=28 <-------
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob maja 07, 2005 20:46
- Lokalizacja: Wrocław
flog pisze:no tak wiedz wszystko wskazuje ze poszła sie jeb..... przepływka zajebisty wydatek gupi czujnik i kupa. a jesli chodzi o spalanie to to do baku wchodzi 55 l. ropy na baku zrobiłem 800km wychodzi średnia 6,8 l/100km jazda po miescie predkosc max. jaka osiaga mój mk to 170 z bulem nie sadzicie ze za mało????
Jakby poszła przepływka, to miałbyś problem z osiągnięciem 130km/h, i trwało by to wieki :grin: Sprawdź zawór N-75 (ten cykający, koło filtra paliwa)-sterowanie ciśnieniem doładowania turbiny- V-max katalogowe dla tego motorku to 175km/h, czasem Vag nie pokazuje jego awarii -miałem to u siebie , auto szło ok 170,ale delikatnie przerywało na wyższych biegach pod obciążeniem- wymieniłem i jest ok-koszt w ASO ok 200PLN, polecam oryginał.
Pozdrowionka ...
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
mylisz sie. blad tego zaworu wychodzi na VAGu (chociaz niekoniecznie musi byc to N-75 rownie dobrze moga byc popekane wezyki idace do niego, u mnie tak bylo ze byl przerwany wezyk niebieski idacy do turbiny, wystarczylo go wymienic i smiga dalej i tylko niepotrzebnie kupowalem zaworek) poza tym objawy padnietego zaworu (przerwanych wezy) to rozpedzenie auta to ok 120 km i odciecie mocy przy ok 3 tys na 4 i 5 bieguMarcin1973 pisze:flog pisze:no tak wiedz wszystko wskazuje ze poszła sie jeb..... przepływka zajebisty wydatek gupi czujnik i kupa. a jesli chodzi o spalanie to to do baku wchodzi 55 l. ropy na baku zrobiłem 800km wychodzi średnia 6,8 l/100km jazda po miescie predkosc max. jaka osiaga mój mk to 170 z bulem nie sadzicie ze za mało????
Jakby poszła przepływka, to miałbyś problem z osiągnięciem 130km/h, i trwało by to wieki Sprawdź zawór N-75 (ten cykający, koło filtra paliwa)-sterowanie ciśnieniem doładowania turbiny- V-max katalogowe dla tego motorku to 175km/h, czasem Vag nie pokazuje jego awarii -miałem to u siebie , auto szło ok 170,ale delikatnie przerywało na wyższych biegach pod obciążeniem- wymieniłem i jest ok-koszt w ASO ok 200PLN, polecam oryginał.
Pozdrowionka ...
spalanie nieznacznie wzrasta, ale duzej roznicy nie ma.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 239 gości