Kilka problemów z rana i gdy pada.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
venomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 09:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Kilka problemów z rana i gdy pada.

Post autor: venomek » sob lis 01, 2008 12:02

Witam serdecznie.

Mam w golfie silnik ABU, czyli 1,6 benzyna 75KM. Ok. rok temu był robiony remont silnika a w chwili obecnej silnik rano chodzi tak jakby na 3 gary, tzn mocno "telepie" się i jest o wiele słabszy (nowe świece i kable). Zauważyłem jeszcze, że gdy mocno pada deszcz i w tym czasie jeżdżę samochodem to gdy przyśpieszam jest ok. ale gdy zatrzymam pedał gazu w jednej pozycji to silnik powolutku schodzi z obrotów i gaśnie. Nieraz do tego obroty skaczą z ok. 200 do 1200. Na komputerze nie ma żadnych błędów.
Ktoś może wie gdzie mam zajrzeć ?


Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.

Awatar użytkownika
Romek84_44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz gru 24, 2006 21:22
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontakt:

Post autor: Romek84_44 » sob lis 01, 2008 12:13

wymień kable zapłonowe



Awatar użytkownika
venomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 09:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: venomek » sob lis 01, 2008 12:16

Kable były wymieniane około 8 tyś. km, czyli ok. 6 miesięcy temu. Są to kable Bosch. Kwalifikują się już do wymiany ?


Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » sob lis 01, 2008 12:32

venomek pisze:Kable były wymieniane około 8 tyś. km, czyli ok. 6 miesięcy temu. Są to kable Bosch. Kwalifikują się już do wymiany ?
Jeśli mają przebicia to tak są do wymiany.

Ja bym podjechał do elektryka i sprawdził kable i cewkę zapłonową lub moduł zapłonowy. Kopułkę i palec jeszcze oblookaj dokładnie jak wygląda.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » sob lis 01, 2008 12:53

moga być fabrycznie uszkodzone w co wątpie no ale może byc. dziwne ze nic komputer nie pokazuje bo może to być przez przepłuwomierz albo silnik krokowy. z tym że komputer nie pokaże ci że przewody zapłonowe są uszkodzone więc możesz tylko podmienić np z kumplem i zobaczyć czy lepiej pozdro


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » sob lis 01, 2008 14:19

ja bym sprawdził kopułkę i palec zapłonowy, kiedyś u siebie miałem podobne objawy co się okazało kopułka było lekko pęknięta i zbierała się pod nią woda, wymieniłem palec i kopułkę i wszystko wróciło do normy. Koszt takiej wymiany to w sumie nie więcej niż 50zł


Obrazek

Awatar użytkownika
venomek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 09:53
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: venomek » ndz lis 02, 2008 12:01

Sprawdzałem przewody i kopułkę i wydaje się wszystko w porządku. Wczoraj pojechałem na myjnię ręczną i nie mogłem wyjechać :helm: Auto gasło jak tylko odpuściłem gaz.

Przygazowałem chwilkę i było wszystko ok.
Ostatnio zmieniony ndz lis 02, 2008 12:01 przez venomek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto się frajerem urodził kanarkiem nie zdechnie - niestety.

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » ndz lis 02, 2008 14:57

poważna sprawa a z cewka wszytsko ok? jak masz mozliwość to weż jakies kable od kumpla i cewke wybadasz sprawe skoro vag nie pomaga bo inaczej bedziemy gdybać i wymienisz pół silnika pokombinuj z zamianka ok kumpla


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
remi76
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt paź 28, 2008 21:02
Lokalizacja: okolice Hrubieszowa
Kontakt:

Post autor: remi76 » ndz lis 02, 2008 15:04

jezeli to nie są kable wysokiego napięcia to sprawdziłbym cisnienie w cylindrach może to byc coś z uszczelką pod głowicą moze zalewac jeden cylinder płynem, a czy coś sie dzieje z płynem moze za duze cisnienie w układzie chłodzenia czy cos takiego? radziłbym to sprawdzic, ale deszcz by na to nie miał wpływu.
Ostatnio zmieniony ndz lis 02, 2008 15:06 przez remi76, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 396 gości