Po wyczyszczeniu nastawnika bardziej KOPCI!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sgl2a14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn paź 06, 2008 23:25
Lokalizacja: Polska

Po wyczyszczeniu nastawnika bardziej KOPCI!!!

Post autor: sgl2a14 » ndz lis 02, 2008 14:28

Koledzy mam wielka proźbę a zarazem problem ponieważ wyczysciłem nastawnik w golfie 3 1,9 tdi 1z i wszystko ładnie chodzi nie szarpie ma dobre osiągi ale zaczoł mi bardziej kopcic czego to moze byc przyczyna ?? Może to byc coś przez nastawnik czy raczej inny problem go boli Licze na POMOC:)
Ostatnio zmieniony ndz lis 02, 2008 14:29 przez sgl2a14, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lis 02, 2008 14:35

a jaką dawkę paliwa ustawiłeś :?:



sgl2a14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn paź 06, 2008 23:25
Lokalizacja: Polska

Post autor: sgl2a14 » ndz lis 02, 2008 14:38

dawke zostawiłem taka jak była wszystko dałem tak jak było bo wczesniej poznaczyłem i tak samo poskładałem



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lis 02, 2008 14:39

hehe ustawiać nastawnik na mazaka :panna: dawkę masz za dużą

[ Dodano: Nie Lis 02, 2008 13:41 ]
a co z RSW :?: jedź na vag, ustaw wszystko precyzyjnie , na znaki nie ma co ustawiać ...



sgl2a14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn paź 06, 2008 23:25
Lokalizacja: Polska

Post autor: sgl2a14 » ndz lis 02, 2008 14:49

dawke sie zmniejsza tutaj?? Obrazek



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lis 02, 2008 14:54

nie , to jest RSW , jego wartość powinna wynosić 0.740V na właczonym zapłonie
dawkę zmieniasz przesuwając nastawnik



sgl2a14
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn paź 06, 2008 23:25
Lokalizacja: Polska

Post autor: sgl2a14 » ndz lis 02, 2008 15:06

a jak sprawdzić ta dawke RSW normalnym miernikiem zmerzę??? I mógł byś mi bardziej obiaśnic co to jest te RSW z góry dzieki:)
Ostatnio zmieniony ndz lis 02, 2008 15:10 przez sgl2a14, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz lis 02, 2008 15:10

pewnie się da, ale nie mam w tej chwili schematów, aby sprawdzić na jakich pinach we wtyczce to zmierzyć ...
masz dojście do vaga gdzieś :?: ustawianie na mazak, na słuch itd. to nie robota .. tutaj trzeba wszystko zrobić precyzyjnie , przesunięcie nastawnika o kilka setnym mm już zmienia znacznie dawkę



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz lis 02, 2008 18:07

damcio151 pisze:pewnie się da, ale nie mam w tej chwili schematów, aby sprawdzić na jakich pinach we wtyczce to zmierzyć ...
masz dojście do vaga gdzieś :?: ustawianie na mazak, na słuch itd. to nie robota .. tutaj trzeba wszystko zrobić precyzyjnie , przesunięcie nastawnika o kilka setnym mm już zmienia znacznie dawkę
dokładnie, gosc sie zna i wie co pisze.

ja po czyszczeniu założyłem tak jak było i sie okazało ze mam dawke 1,4.

podpiąłem vaga i dosłownie delikatne puknięcie w nastawnik na popuszczonych śrubach robi duza różnice, bez vaga nic nie zdziałasz.,
pozdro.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 136 gości