bolesny problem z filtrem oleju :( mk2 silnik JP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
bolesny problem z filtrem oleju :( mk2 silnik JP
Witam
Panowie poratujcie, ni jak nie mogę odkręcić filtra oleju męczyłem się ze 3 godziny i nic dojście jest tam fatalne jak Wy sobie z tym radzicie? próbowałem specjalnym kluczem do tego to nie miałem tyle siły żeby to ruszyć, posłużyłem się sztangą żeby to jakoś pchnąć to tylko się klucz wygiął próbowałem przebić śrubokrętem to jak już mi się udało to przy próbie kręcenia połamałem 3 dosyć mocne śrubokręty. A teraz samochód stoi i nie mogę nic poradzić. Proszę o pomoc. a i silnik to JP golf mk2.
Pozdrawiam
Panowie poratujcie, ni jak nie mogę odkręcić filtra oleju męczyłem się ze 3 godziny i nic dojście jest tam fatalne jak Wy sobie z tym radzicie? próbowałem specjalnym kluczem do tego to nie miałem tyle siły żeby to ruszyć, posłużyłem się sztangą żeby to jakoś pchnąć to tylko się klucz wygiął próbowałem przebić śrubokrętem to jak już mi się udało to przy próbie kręcenia połamałem 3 dosyć mocne śrubokręty. A teraz samochód stoi i nie mogę nic poradzić. Proszę o pomoc. a i silnik to JP golf mk2.
Pozdrawiam
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Filre zawsze dokręca się rką a nie na ... trzeba zwilżyć uszczelke też pożycz od kogoś klucz do filtrów
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Golfa mam od niedawna, odkręcam tzn. staram się w lewo(od spodu filtra) czyli wydaje mi się, że dobrze. Wiem jak założyć nowy filtr, ale nie mam pojęcia jak to odkręcić. Nie wiem jak dawno filtr nie był zmieniany dlatego chciałem się za to wziąć.
[ Dodano: 31 Paź 2008 23:34 ]
Udało mi się przekręcić ten filtr o ok. 1/4 obrotu czymś jak łom łapiąc filtr u dołu za takie metalowe coś ^^ potem to się urwało i dalej nie idzie go ruszyć...
[ Dodano: 31 Paź 2008 23:34 ]
Udało mi się przekręcić ten filtr o ok. 1/4 obrotu czymś jak łom łapiąc filtr u dołu za takie metalowe coś ^^ potem to się urwało i dalej nie idzie go ruszyć...
banzai54, to powimn ci ze mozesz miec gwint zrabany bojak poszo i juz niechce isc to ;/
u mnie zawsze bezproblemu szlo ale u mnei chlopaki na koparcelekko go mlotkiem poobijali i odkrecilo sie rekami. od spodu. wiem ze mk2 to nie koparka ale w tym przypadku to bez znaczenia. zwyczuciem w dolne czesci jego po obwodzie
u mnie zawsze bezproblemu szlo ale u mnei chlopaki na koparcelekko go mlotkiem poobijali i odkrecilo sie rekami. od spodu. wiem ze mk2 to nie koparka ale w tym przypadku to bez znaczenia. zwyczuciem w dolne czesci jego po obwodzie
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Panowie, ale tam nie ma w ogóle miejsca, żeby to jakoś porządnie złapać. Myślę czy by chłodnicy nie zdjąć, może wtedy by się dało złapać takim kluczem z łańcuchem chyba do tego właśnie jest. A jeśli mi się zerwał gwint to co mnie teraz czeka? I czy ciężko zdjąć tą chłodnicę?
[ Dodano: 01 Lis 2008 10:18 ]
tak dla pewności mam kręcić w tą stronę?
[ Dodano: 01 Lis 2008 10:18 ]
tak dla pewności mam kręcić w tą stronę?
jak masz taki problem to lepiej ci chyba odkręcic od bloku całą obudowę razem z filtrem i się spokojnie na zewnątrz przyjżec czemu tak jest będą chyba dwie śruby na imbus jak sie nie myle .ja bym się tak nie męczył skoro próbowałes róznycch narzędzi. Jka będzie zwalony gwint to i tak może czekac cię wymiana całej tej aluminiowej obudowy.
jak chcesz ale z chłodnicą masz więcej do roboty spuścic płyn wymontować potem wsio po składac .sam ocen co jest dla ciebie najlepsze jabym postawił na obudowe i odkręcił bym całośc masz mało roboty w td by było więcej bo jest chłodnica oleju .a w jp dwie śruby jak sie nie myle ipo robocie masz tego filtra i widzisz czemu sie tak upiera.
w ponieidzlael spróbuje kolego dzięki za radę:) dzisiaj chciałem to zrobić, ale wypiliśmy za tych co już nie mogą wypić:) więc w poniedziałek spróbuje, albo poproszę teścia żeby wpadł i mi to zrobił jakoś:) sry za błędy ale jestem trochę w złym stanie, ale sami rozumiecie, niektórzy już nie mogą się napić... więc trzeba było napić się za nich...
[ Dodano: 02 Lis 2008 11:05 ]
przyjrzałem się dzisiaj temu, żeby odkręcić tą obudowę od bloku silnika to trzeba najpierw odkręcić filtr oleju ^^ bo jedna śruba jest za filtrem . Więc ponowie pytanie o chłodnicę czy ciężko ją zdjąć?
[ Dodano: 02 Lis 2008 11:05 ]
przyjrzałem się dzisiaj temu, żeby odkręcić tą obudowę od bloku silnika to trzeba najpierw odkręcić filtr oleju ^^ bo jedna śruba jest za filtrem . Więc ponowie pytanie o chłodnicę czy ciężko ją zdjąć?
cholera to niemasz wyjścia tylko wytachać tą chłodnicę niebedzie z nią problemu dobrze przyjżyj sie gdzie ma uchwyty .Nieżle ci sie ten filtr zakotwiczył ja bym go chyba ze złosci przecioł w samochodzie na pół .kurcze nie raz odkrecałem filtr który stawiał mocny opór i jakos poszło do tego miałem dwa klucze do ściągania filtrów jeden łańcuszkowy z regulacją a drugi taki zaciskowy z ząbkami.metalowy .powodzenia w demontażu .
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 61 gości