Pompka paliwowa sie wylancza, golf na sprzedaz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Tommek-GTI
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
- Lokalizacja: Elblag
Pompka paliwowa sie wylancza, golf na sprzedaz
Witam.
Mam znow problem (mam nadzieje ze maly) z moim NZ-tem, 1,3 90rok.
Otoz silnik gasnie podczas jazdy jak i na wolnych obrotach, poczym nie chce odpalic. Jak przekrece stacyjke to nie slychac brzeczenia pompki paliwowej usytuowanej z tyly kolo baku paliwa. Po paru minutach znow zaskakuje i moge jechac, ale tylko jakies 10 min, i znow to samo.
Bez roznicy czy na zimnym czy na cieplym silniku, jest to samo. Czy to wada paliwa, pompki czy tez kostki rozdzielajacej napiecie do pompki. A moze jeszcze cos innego. Naprwde juz mam dosc. Zastanawiam sie nad zezlomowaniem auta!!!! Choc troche mi go szkoda, bo stan jest bardzo dobry, ale brak mi slow na tego typu problemy.
Mam nadzieje, ze ktos mi pomoze......
Z gory dzieki!!!!
Mam znow problem (mam nadzieje ze maly) z moim NZ-tem, 1,3 90rok.
Otoz silnik gasnie podczas jazdy jak i na wolnych obrotach, poczym nie chce odpalic. Jak przekrece stacyjke to nie slychac brzeczenia pompki paliwowej usytuowanej z tyly kolo baku paliwa. Po paru minutach znow zaskakuje i moge jechac, ale tylko jakies 10 min, i znow to samo.
Bez roznicy czy na zimnym czy na cieplym silniku, jest to samo. Czy to wada paliwa, pompki czy tez kostki rozdzielajacej napiecie do pompki. A moze jeszcze cos innego. Naprwde juz mam dosc. Zastanawiam sie nad zezlomowaniem auta!!!! Choc troche mi go szkoda, bo stan jest bardzo dobry, ale brak mi slow na tego typu problemy.
Mam nadzieje, ze ktos mi pomoze......
Z gory dzieki!!!!
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 14:18 przez Tommek-GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
Moj na Keskinach, oraz MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149
- Tommek-GTI
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
- Lokalizacja: Elblag
Jak na moje to będziesz musiał raczej wymienić pompke paliwa,ja miałem podobne objawy,próbowałem ją ratować,wyciągałem czyściełem sitko i tylko pomagało na krótką mete,ojciec też tak miał,fakt że ma Golfa3 ale zasada ta sama.Z tego co wiem to takie pompy mają swoją zywotność i kończy się to takimi objawami.
- Tommek-GTI
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
- Lokalizacja: Elblag
Trudno chyba nic innego mi nie pozostaje jak wymiana pompki, ale jak to nie bedzie ona to juz sam nie wiem i chyba nie znajde przyczyny.........najgorsze ze jestem za granica i nie kupie tu zadnego zamiennika, tylko oryginal w VW, a tam niezle kasuja.....
Moj na Keskinach, oraz MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Podłączałeś na krótko pompy do sprawdzenia??? A poza tym mieszkasz w Uzbekistanie? Bo akurat wpisałem kraftstoffpumpe golf II na niemieckim ebay-u i wyskoczyło mi całe mnóstwo po 20-30 Euro
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Tommek-GTI
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
- Lokalizacja: Elblag
Kraftstoffpumpe hin oder her, ale czy do NZ ??? Golf 2 to dlugo nie golf 2 1,3. Trz juz sprawdzalem ale nie ma ani jednej nowej do mojego....niestety
[ Dodano: 31 Paź 2008 14:32 ]
Zanim sie zabiore za pompke to mam jeszcze jedno pytanie. Otoz bylem na warsztacie i koles powiedzial, ze raczej to nie jest pompka bo dziala, tylko wylancza sie bo nie dostaje pradu......mowi ze moze byc komputer. Czy to mozliwe??? Slyszalem takze o jakims zerowaniu (reset) go poprzez odlaczenie, czy to moze cos dac?
[ Dodano: 31 Paź 2008 14:32 ]
Zanim sie zabiore za pompke to mam jeszcze jedno pytanie. Otoz bylem na warsztacie i koles powiedzial, ze raczej to nie jest pompka bo dziala, tylko wylancza sie bo nie dostaje pradu......mowi ze moze byc komputer. Czy to mozliwe??? Slyszalem takze o jakims zerowaniu (reset) go poprzez odlaczenie, czy to moze cos dac?
Moj na Keskinach, oraz MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Reset nie pomoże, komputer uruchamia pompy wysyłając sygnał na przekaźnik. Więc awaria może być w samym sterowniku, lub na drodze kopmputer przekaźnik, - sam przekaźnik - kable do pompy od przekaźnika i masy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Lentin
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 21:47
- Lokalizacja: Starogard Gd.
- Kontakt:
Cześć Tommek-GTI
miałem podobny problem z identycznym samochodem i silnikiem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ght=lentin
pewnego razu zgasł na dobre... pojechał do elektryka i elektryk grzebał cos w cewce wysokiego napięcia i od tamtego czasu chodzi bez problemu.
Powyżej masz link do mojego tematu...
Mam nadzieje że pomogłem...
Pozdrawiam.
miałem podobny problem z identycznym samochodem i silnikiem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ght=lentin
pewnego razu zgasł na dobre... pojechał do elektryka i elektryk grzebał cos w cewce wysokiego napięcia i od tamtego czasu chodzi bez problemu.
Powyżej masz link do mojego tematu...
Mam nadzieje że pomogłem...
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony sob lis 01, 2008 08:55 przez Lentin, łącznie zmieniany 1 raz.
Z tego co wiem,to cewka jest nierozbieralna,wiem bo zmieniałem cewke bo miała przebicie,była pęknięta obudowa i iskra dawała niezły pokaz i silnik przerywał to prawda,aż w końcu wypaliła sie dzióra w obudowie i było po zabawie, silnik przestał chodzić,skończyło się na wymianie cewki,używana w oryginale 80zł na szrocie. Zaczeło się od deszczu,wilgoć,pęknięta obudowa no i się zaczeło
- Tommek-GTI
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
- Lokalizacja: Elblag
A weic tak: wymienilem komputer, cewke, zaplon, elektryke, przekazniki, ....wszystko oprocz pompki.....bylem u mechanika takiego wlasnie co tam mieszka, a on twierdzi, ze jeszcze nie mial takiego nz-ta co by mu sie pompka zepsula. Trudno. po wymianie wsyzystkiego samochod 2 dni dzialal, do momentu kiedy to jechalem autostrada 140km/h i poprostu zgasl. Akurat jechalem srodkowym pasem, z lewej ktos mnie wyprzedzal, a po prawej tir! Wszyscy wiedza czym to grozi.....poprostu jak bardzo go lubialem teraz nienawidze i samochod zostaje oddany na zlom. Szkoda bo w sumie ladnie wyglada i calosc jest w b dobrym stanie..zero rdzy itp, ale coz do Polski nie bede nim jechal bo mi nerwow brak, a z kolei wynajmowac lawete sie chyba nie oplaci. Jutro jade ogladac nowy samochod do kupna, a golf niestety powedruje na zlom. Najgorsze ze jeszcze bede musial za to zaplacic......wszystkim dziekuje za pomoc
Moj na Keskinach, oraz MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134149
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Tommek-GTI, nie możesz podpiąć tej pompki kawałkiem kabla i tak przyjechać? Podepnij plus pod kabel od żarówki postojowej z tyłu już, zgasisz światła to się wyłączy na postoju. Ale pewnie mój pomysł na nic bo jednak pompa padła, tylko szkoda żebyś go tam złomował, tu ktoś bez problemu by to zrobił i miał.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 244 gości