Instalacja zegarów z MK4 w golfie MK3...
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Instalacja zegarów z MK4 w golfie MK3...
Ostatnio zmieniony czw paź 23, 2008 18:00 przez ygd, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Przerobienie wnęki i podłączenie to jeszcze nie jest problem i gdyby się na tym skończyło juz dawno bym to zrobił. Schody się zaczynają przy wskażniku paliwa, którego czujnik działa na odwrót i na dodatek ma inne wartości :
MK3 40 => 300 Ohm (pełny => pusty)
MK4 330 =>90 Ohm (pełny => pusty)
pewnie można to załatwić jakimś układem elektronicznym, lub tak jak pisał YGD wstawic pływak z czujnikiem od MK4, ale czy on pasuje bez kombinowania tego nie wiem.
MK3 40 => 300 Ohm (pełny => pusty)
MK4 330 =>90 Ohm (pełny => pusty)
pewnie można to załatwić jakimś układem elektronicznym, lub tak jak pisał YGD wstawic pływak z czujnikiem od MK4, ale czy on pasuje bez kombinowania tego nie wiem.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Od uzytkownika na forum dostałem link do instrukcji po niemiecku jak wszystko przerobić
http://gprs.ravis.com.pl/~mkosiba/zegary.pdf
Z tego co ja zrozumiałem sposób podłączenia czujnika również został tam podany.Chyba dam sobie spokój z tą zamianą, jak tak mocno przerobię furkę to komu ją potem sprzedam?Takiemu samemu wariatowi
http://gprs.ravis.com.pl/~mkosiba/zegary.pdf
Z tego co ja zrozumiałem sposób podłączenia czujnika również został tam podany.Chyba dam sobie spokój z tą zamianą, jak tak mocno przerobię furkę to komu ją potem sprzedam?Takiemu samemu wariatowi
Zgadza się, temat już oblukałem na wszystkie sposoby i niestety jest trochę dłubania - szczególnie ze wskaźnikiem paliwa. Tylko jeszcze jedna sprawa - te zegary, które masz to są takie jak w MK4 czy takie jak MK3 podswietlane na niebiesko/czerwono? Oglądałem trochę fotek i wychodzi z tego, że były wkładane 2 typy do cabrio (te z MK4 i te z MK3). Na niemieckim e-bayu znalazłem trochę pierdółek z MK4 cabrio - wszystkie oryginalnie podświetlane na czerwono - część oczywiście można zrobić samemu, ale już np. takiej zapalniczki nie bardzo. Z ciekawszych rzeczy widziałem np. przycisk świateł awaryjnych montowany w konsoli środkowej, a nie jak w MK3 przy kierownicy. W ogóle ta edycja golfa jest dość interesująca ze względu na możliwości modyfikacji MK3 jeśli ktoś ma takie autko to może warto by było zrobić trochę fotek.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Corvax pisze:Przerobienie wnęki i podłączenie to jeszcze nie jest problem i gdyby się na tym skończyło juz dawno bym to zrobił. Schody się zaczynają przy wskażniku paliwa, którego czujnik działa na odwrót i na dodatek ma inne wartości :
MK3 40 => 300 Ohm (pełny => pusty)
MK4 330 =>90 Ohm (pełny => pusty)
pewnie można to załatwić jakimś układem elektronicznym, lub tak jak pisał YGD wstawic pływak z czujnikiem od MK4, ale czy on pasuje bez kombinowania tego nie wiem.
rozwiazanie jest banalnie proste :
wystarczy przegiac pret plywaka tak aby byl sam plywak byl z drugiej strony opornika dajacego sygnal i odpowiednio ustawic zeby nie wadzil o nic w zbiorniku oraz wysokosciami sie zgadzał
pozdrawiam
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- lolo_golf
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Wyjmij żarówki i święto... chyba ze nie da rady...nie wiem jak tam jestSknerus pisze:Zrobilem sobie takie zegarki. mam pytanko odnosnie palacych sie kontrolek okladzin hamulcowych, pasy i airbag. co zrobic zeby nie swiecily? wystarczy je podpiac do 12V lub masy czy jest wiecej zabawy? troche to denerwujace
[ Dodano: Czw Lis 24, 2005 15:17 ]
A one pasują bez zmiany kostki do zwyklego mk3? :>tucek pisze:mam zegary do IV cabrio
jesli ktoś jest zainteresowany to za 200 zł odsprzedam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości