Pytanie o turbo w AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Pytanie o turbo w AAZ

Post autor: konrad141 » czw paź 30, 2008 23:12

Tak jak w opise tematu

Obrazek

do czego powiniern isc ten wezyk od tej gruszki i czy ma on wpływ na wartosc doładowania jezeli nie bedzie podpiety do tego co potrzeba... ?

pozdr :pub:

[ Dodano: 30 Paź 2008 22:13 ]
bo chodzi o to ze mam silnik aaz ale starszy niz ten co był aaz orginalny i nie wiem czy dobrze ten wezyk jest podpiety bo doładowanie ma bardzo niska wartosc 0,3 bara:/

[ Dodano: 30 Paź 2008 22:14 ]
sory za zdjecie ale to na szybko wszytsko :grrr:
Ostatnio zmieniony czw paź 30, 2008 23:14 przez konrad141, łącznie zmieniany 1 raz.


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw paź 30, 2008 23:30

Chodzi ci o wężyk od zaworu upustowego turbiny? Tu masz zdjecie turbiny silnika AAZ




Obrazek



Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Post autor: konrad141 » czw paź 30, 2008 23:33

Tak, turbo to kkk03 . skoro to upustowy to nie ma chyba wpływu na wartosc doładowania ? pytam sie bo dzis na sztandze podkreciłem na maxa i mam zaledwie 0,55 bara:/ a seria niby jest 0,7-0,8 :grrr: wiec cos chyba po przełozeniu jest nie za bardzo :(
Ostatnio zmieniony czw paź 30, 2008 23:35 przez konrad141, łącznie zmieniany 1 raz.


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw paź 30, 2008 23:37

Do tego przewodu idzie cisnienie z turbiny- jak przekracza wartosc to spuszcza cisnienie zaworem, jak masz go odłączonego do tak jakbys miał nieszczelnosc w dolocie bo czesc cisnienia dołądowania uchodzi tym przewodem



Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Post autor: konrad141 » czw paź 30, 2008 23:43

aha, ale dalej nie wiem do czego on ma isc :/ bo jest jeszcze taka akcja ze po tamtym silniku co miał automatyczne ssanie zostały jakies dwa zaworki(chyba) pod filtrem paliwa

Obrazek

moze to do tego ma gdzies isc... sorka ze tak pytam jak głupek jakis ale naprawde nie mam pojecia gdzie ma to isc zeby dobrze te cisnienie trzymało, a nie pamietam ani nie mam dokładnej fotki starego silnika i gdzie co szło bo wiadomo nikt nie przewidział by tego ze sie zatrze :grrr:

[ Dodano: 30 Paź 2008 22:47 ]
widze ze kolega PinkFloyd, ma taki silnik jak ja miałem orginalenie:P ze ssaniem automatycznym.

[ Dodano: 30 Paź 2008 22:52 ]
chociaz nie inny troche jescze:P


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw paź 30, 2008 23:53

Z tego co pamietam w silnikach po 95r z automatycznym przyspieszaczem zaowrek ten było do EGR jeden szedł z podcisnienia a drugi do gruchy EGR, w autach bez EGR nie było chyba tego zaworku.



Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Post autor: konrad141 » czw paź 30, 2008 23:57

tez tak podejzewam. juz rece mi opadają z tym samochodem :(


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw paź 30, 2008 23:57

Tu masz z EGR AAZ



Obrazek



Tu bez EGR



Obrazek












[ Dodano: Czw 30 Paź, 2008 ]
Musisz skumac sie z kims kto ma AAZ bez EGR i wszystko podłączyc jak bys go nie miał , po drugie wyeleminowac nieszczelnosci w dolocie i powinno byc :bigok: jezeli suszarka jest dobra
Ostatnio zmieniony pt paź 31, 2008 00:00 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pt paź 31, 2008 00:03

konrad141 pisze:aha, ale dalej nie wiem do czego on ma isc
przy turbnie jest wyjscie na wężyk, który idzie do gruszki ( WG ) jeżeli jest odpiety ucieka powietrze i może być mniejsze ciśnienie doładowania .

2 zaworki to sterowanie EGR-rem ( zawór który wpuszcza spaliny z powrotem do silnika na wolnych obrotach , najlepiej odłączyć , wywalić :) )


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Post autor: konrad141 » pt paź 31, 2008 00:04

no własnie dlatego pisze na forum :P bo nie moge znalesc narazie w okolicy kogos z AAZ ale bede szukał :) a co do tych fot to mam teraz silnik taki jak na drugiej focie a orginalnie miałem taki :
Obrazek

[ Dodano: 30 Paź 2008 23:07 ]
czyli z egr ale jeszcze inny troche niz twój (chodzi o pompe:P ) a z tym egr powalcze i go wywale bo miałem w plana przywrocic ssanie automatyczne ale pompa sie troche rozni i pozatym z tymi wezykami nie wiem ocb wiec przerobie na ssanie manualne i bez egr bedzi:P

[ Dodano: 30 Paź 2008 23:08 ]
poleciały punkty dzieki za zainteresowanie :bigok:


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości