Długo kręci przy odpalaniu !!

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
daro0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 18:18
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Długo kręci przy odpalaniu !!

Post autor: daro0 » śr paź 29, 2008 20:39

Mam problem z odpalaniem Vr-a ! Mianowicie czasami zapali normalnie a czasami trzeba pokręcic triche i chodzi nierówno na poczatku ! Po wymianie przewodów(Beru) i świec(NGK 2 elektrody) nic się nie poprawiło ! Reset kompa tez nic nie pomógł !



Masac81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt paź 14, 2008 11:26
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Post autor: Masac81 » czw paź 30, 2008 00:00

Witam!Ja mialem podobny problem.Rano po odpaleniu chodzil jakby nie na wszystkie gary.Nie zawsze tak bylo,ale sie zdarzalo.Diagnoza mechanika-uszczelka pod glowica.Od czasu wymiany problem zniknal.


[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » czw paź 30, 2008 00:22

A stacyjke sprawdzałes.



Awatar użytkownika
burbazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw sie 17, 2006 21:29
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: burbazi » czw paź 30, 2008 12:40

ja miałem to samo, właśnie była to stacyjka, po włączeniu zapłonu i przekręceniu żeby rozrusznik kręcił gasneły kontrolki i trzeba było mocniej dopchnąć kluczyk to ponownie się zaświecały i od razu palił, po wymianie tych styków przy stacyjce wszystko już chodzi cacy


NIE ZAJMUJ LEWEGO PASA NADEREMNIE!!!
Obrazek

Awatar użytkownika
daro0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 18:18
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: daro0 » czw paź 30, 2008 19:33

No mi kontrolki nie gasną tylko troszkę słabiej świecą przy rozruchu co jest chyba normalne . Rano jak jest trochę chłodniej to troszkę białego dymu wylatuje ! W płynie chłodniczym nie widać żadnych śladów oleju , ani na bagnecie płynu ! Masła pod korkiem niema , oleju raczej dużo nie znika ! Jedyne objawy jakie mam to ten rozruch , nierówne obroty na początku i troszkę dymu !

Jakie koszty by mnie czekały gdyby to była uszczelka pod głowicą ?
Wiem ze uszczelka ze 150 zł , planowanie głowicy tez trzeba by było zrobić pewnie ? Jaki to koszt i ile za robociznę no i może ktoś polecić jakiś warsztat z lubelskiego albo podkarpackiego ??



Masac81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt paź 14, 2008 11:26
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Post autor: Masac81 » czw paź 30, 2008 20:43

U mnie olej wydobywal sie na zewnatrz,tzn.plynal po silniku.Nie dostawal sie ani olej do wody ani woda do oleju.Dopiero po sciagnieciu glowicy bylo widac na uszczelce,ze juz byl malutki przedmuch.A co do kosztow to powiem tyle,ja mam 1,6 a Ty przyjacielu 2,8.To i bedzie drozsza uszczelka pod glowice,pod kolektor ssacy i wydechowy.U mnie to wszystko,wraz z planowaniem glowicy to byl koszt 450pln :crazy:


[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » pt paź 31, 2008 09:32

daro0, Ja mam u siebie podobnie. Tzn. na cieplym lub ruszanym w tym dniu silniku zapala od razu. Ale po nocy, nawet latem, musze chwilke pokrecic, oczywiscie zapala za pierwszym razem, ale wal musi zrobic kilka obrotow(2-3s). Uszczelke wykluczam, mialem wczesniej to podejrzenie ale okazalo sie nietrafne.

Jakies inne propozycje jeszcze ?


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
burbazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw sie 17, 2006 21:29
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: burbazi » pt paź 31, 2008 11:46

przepływomierz??


NIE ZAJMUJ LEWEGO PASA NADEREMNIE!!!
Obrazek

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » pt paź 31, 2008 11:50

burbazi, przeplywka sprawna, nowe swiece i nowe kable maja mniej niz 10k km, modul sprawny


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
burbazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw sie 17, 2006 21:29
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: burbazi » pt paź 31, 2008 11:52

a jak ją odepniesz to gaśnie prawie, u mnie miałem 2 walnięte i było to samo, jak odpinałem to zwiększały się obroty albo na drugiej troszkę rapował, po wymiane wszystko git i spalanie dużo spadło


NIE ZAJMUJ LEWEGO PASA NADEREMNIE!!!
Obrazek

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » pt paź 31, 2008 11:54

burbazi, zaraz pojde sprawdzic, co powinno sie dziac jak odepne przeplywke na zapalonym silniku, zeby stwierdzic ze na pewno jest OK ?


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
burbazi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw sie 17, 2006 21:29
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: burbazi » pt paź 31, 2008 11:57

powinien prawie zgasnąć

[ Dodano: 31 Paź 2008 10:57 ]
tylko potem będzie błąd do wykasowania


NIE ZAJMUJ LEWEGO PASA NADEREMNIE!!!
Obrazek

Awatar użytkownika
wozo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: wt lip 18, 2006 09:13
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: wozo » pt paź 31, 2008 13:18

burbazi, odpialem przeplywke i nic w sumie sie nie stalo,silnik nie zgasl, obroty minimalnie spadly ale od razu wrocily do normalnych dla biegu jalowego


MK5 GTI++ viewtopic.php?f=90&t=565944" onclick="window.open(this.href);return false;
IBIZA na bonusie viewtopic.php?t=245433" onclick="window.open(this.href);return false;
MK3 VR6 viewtopic.php?t=57882" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
daro0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 18:18
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: daro0 » pt paź 31, 2008 18:32

No ja dzisiaj tak na szybkości z zimnego silnika sprawdzałem i jak odpiąłem przepławkę to zero reakcji (silnik jeszcze nie był nagrzany) przy podpięciu delikatnie spadły i zaraz powróciły na swój poziom !



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości