KE-Jetronic, obsługa i konserwacja, co i jak?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
- Lokalizacja: Legnica
KE-Jetronic, obsługa i konserwacja, co i jak?
Witam wszystkich. Ponawiam swój post, gdyż ostatnim razem nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi. Czy konserwuje się jakoś (lub coś w tym sensie) przepływomierz mechaniczny w układzie KE-Jetronic? (silnik 1,8 GX). Wiadomo, że są tam elementy mechaniczne, ruchome. Chodzi to bezawaryjnie już 20-ty rok, stąd pytanie, czy należy się jakaś konserwacja, czyszczenie? Jak obsługa pozostałych elementów tego układu? Kolejne pytanie. Spotkałem się z opinią, że te silniki powinny pracować na oleju półsyntetycznym. Mój lata na pełnym syntetyku (Mobil 1 Rally 5W50). Bierze jakieś 0,3 l/10 tyś. Więc jak to jest?
Syntetyk w niczym nie przeszkadza.
Co do konserwacji, to jeśli tłoczek się nie zacina i płytka nie jest skrzywiona to praktycznie nie trzeba nic robić. Mogą jeszcze lać wtryski ale jeśli silnik działa OK to nic nie trzeba robić.
W jetronicu bardzo ważna jest szczelność dolotu, więc można się przyjrzeć stanom gum i wężyków.
Co do konserwacji, to jeśli tłoczek się nie zacina i płytka nie jest skrzywiona to praktycznie nie trzeba nic robić. Mogą jeszcze lać wtryski ale jeśli silnik działa OK to nic nie trzeba robić.
W jetronicu bardzo ważna jest szczelność dolotu, więc można się przyjrzeć stanom gum i wężyków.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 255 gości