KE-Jetronic, obsługa i konserwacja, co i jak?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ozzman1979
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 11:49
Lokalizacja: Legnica

KE-Jetronic, obsługa i konserwacja, co i jak?

Post autor: ozzman1979 » czw paź 30, 2008 00:22

Witam wszystkich. Ponawiam swój post, gdyż ostatnim razem nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi. Czy konserwuje się jakoś (lub coś w tym sensie) przepływomierz mechaniczny w układzie KE-Jetronic? (silnik 1,8 GX). Wiadomo, że są tam elementy mechaniczne, ruchome. Chodzi to bezawaryjnie już 20-ty rok, stąd pytanie, czy należy się jakaś konserwacja, czyszczenie? Jak obsługa pozostałych elementów tego układu? Kolejne pytanie. Spotkałem się z opinią, że te silniki powinny pracować na oleju półsyntetycznym. Mój lata na pełnym syntetyku (Mobil 1 Rally 5W50). Bierze jakieś 0,3 l/10 tyś. Więc jak to jest?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw paź 30, 2008 08:52

Syntetyk w niczym nie przeszkadza.

Co do konserwacji, to jeśli tłoczek się nie zacina i płytka nie jest skrzywiona to praktycznie nie trzeba nic robić. Mogą jeszcze lać wtryski ale jeśli silnik działa OK to nic nie trzeba robić.
W jetronicu bardzo ważna jest szczelność dolotu, więc można się przyjrzeć stanom gum i wężyków.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 260 gości