Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt paź 28, 2008 00:35

Szumal pisze:no widzisz matijas - tak sie sklada ze zderzaka od r32 nie chce, a w seryjny bez mocnego wyciecia malo co wejdzie. do tego dochodzi caly dzien roboty i znaajc zycie drugi dzien poprawek - zawsze cos bedzie nieszczelne, cos gdzies bedzie uderzac ocierac, a to opaska spadnie od cisnienia. Dobrze wiem ze to wcale nie takie proste bo montowalem z kolega FMICa od ARLa w ibizie ASV i szczerze mowiac nie chcialbym tego przechodzic na swoim autku...
no nic decyzja nalezy do Ciebie :bigok: aj jezdze juz jakos ponad rok na FMIC`u i jedyne co mi sie stalo to ostatnio przy turbo rure zsadzilo, zmienilem opaske i smiga jak ta lala :bigok: :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » wt paź 28, 2008 00:38

no wlaśnie - decyzja nalzey do mnie a ja zdecydowalem ze wtsraczajacy bedzie dla mnie customowy SMIC :) to jak Panowie moze ma ktoś serie na zbyciu? :grin:



andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » śr paź 29, 2008 00:57

siemanko wszyscy wiemy ze w mk4 malo miesca na fmic a slyszalem ze idzie przesunac chlodnice troche - wiecie moze o ile i jak to zrobic?? pozdrawiam



Awatar użytkownika
Kaktus_dj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Kaktus_dj » śr paź 29, 2008 22:28

przeszperaj kilka stron wczesniej tam masz jak zamonotowac IC w mk4



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw paź 30, 2008 09:49

Mozna w MK4 zamontowac ori FMIC z ARLa, potrzeba ori rury, ori mocowania IC do pasa, trzeba troche przyciac pas przedni tak zeby weszly rury.
IC montujemy miedzy chlodnica cieczy a klimy przesuwajac chlodnice cieczy razem z wentylatorami do tylu.

Na wiosne bede robil u siebie to zapodam foty.

P.S. Tego rozwiazania nie ma jeszcze tu w poradzie.

Pozdr


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » czw paź 30, 2008 22:54

koledzy, mam golfa IV tdi z klimą i chciałbym wsadzić tam FMIC-a, do tej pory chciałem tego uniknąć bo kupiłem SMIC-a by Ali i liczyłem że się nada, niestety mam spryski reflektorów i coś tam jeszcze przez co cooler nie pasuje. przeczytałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi jaki IC wybrać żeby było najmniej cięcia.
prośba do tych co już rzeźbili w Golfie IV z klimą , żeby podpowiedzieli który IC wybrać, ewentualnie zaproponowali jakiś inny. moc docelowa do 180-190KM

1
http://www.allegro.pl/item471865797_int ... er_t5.html
2
http://www.allegro.pl/item456196657_chl ... 9_dci.html
3
http://www.allegro.pl/item464634626_ope ... ooler.html
4
http://www.allegro.pl/item469321335_int ... er_vw.html
5
http://www.allegro.pl/item463586068_bmw ... ooler.html
6
http://www.allegro.pl/item470990049_ren ... 5_rok.html
7
http://www.allegro.pl/item468974711_int ... ovano.html
8
http://www.allegro.pl/item470286468_oka ... ivaro.html

dodam, że zależy mi na seryjnym wyglądzie samochodu, oraz na tym by nie ciąć za bardzo zderzaka i by pozostał seryjny.
Ostatnio zmieniony czw paź 30, 2008 22:56 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt paź 31, 2008 17:31

odp masz post wyzej ;)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » pt paź 31, 2008 18:53

dla niektorych ( w tym tez dla mnie ) podcinanie pasa pzredniego to zbyt drastyczne srodki...



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pt paź 31, 2008 19:00

dla niektorych ( w tym tez dla mnie ) podcinanie pasa pzredniego to zbyt drastyczne srodki...
nie ma w tym nic drastyczneg;) ja mam baaardzo mocno podciety i juz rok tak smigam ponad. Wszystko ok :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt paź 31, 2008 20:20

Musisz wybrac albo lekkie podciecie pasa przedniego, przesuniecie chlodnicy wody z went do przodu i zamontowanie ic z ARL, albo wymiana zderzaka na R32 i FMIC customowy.

Jest jeszcze jedno wyjscie: bardzo mocne podciecie ori zderzaka i fmic z renault megane lub czegos podobnego.

Moim zdaniem najlepsze wyjscie to IC z ARL, bo jest najbardziej wydajny.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pt paź 31, 2008 23:16

dzięki :bigok:
będę próbował tak jak mówisz, czy ktoś mógłby wkleić w tym miejscu schemat z ETKI
jak to wygląda w seri 150KM? czy IC w seri 150KM jest pomiędzy chłodnicami?

czy taki pas przedni wejdzie P&P (nie licząć rur)?


http://www.allegro.pl/item469708987_pas ... 50_km.html
ewentualnie które części potrzebuje?
wolałbym wymienić ten plastikowy pas przedni na ten z ARL(jeżeli podejdzie P&P) niż rzeźbić w seri 90km



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob lis 01, 2008 09:28

Ja bym nie wymienial pasa bo to dodatkowy koszt ok 1-1,5k pln.

IC w ARL jest miedzy chlodnica wody a klimy.

Potrzebujesz: IC z ARL, kompletne orurowanie cisnieniowe miedzy tiurbo a ic, i ic a kolektorem, ori mocowania dolne IC.

Ten pas powinien podejsc pnp, tylko nie wiem czy klima w 90km jest taj samo jak w pd.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lis 03, 2008 11:53

Dario84 pisze: IC w ARL jest miedzy chlodnica wody a klimy
o tego nie wiedzialem... myslalem ze jest z przodu



andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » śr lis 05, 2008 01:35

podlacze sie pod pytanie :
mam axr po virusie i planuje wiecej mocy i moge kupic ic z orurowaniem od arl'a z tym ze od leona czy te rury podejda bez prblemu?? co jeszcze musze kupic ??

jaka moc ten IC ogarnie??
Ostatnio zmieniony śr lis 05, 2008 21:42 przez andy_czarny, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości