MK II GTI (VR6 T ) by Krisvr6-78 Aktual Test& Track 11.1 ET
Moderator: G0 Karcio
- Krisvr6-78
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: wt cze 12, 2007 23:16
- Lokalizacja: Gubin Racing Team
- Kontakt:
MK II GTI (VR6 T ) by Krisvr6-78 Aktual Test& Track 11.1 ET
Witam wszystkich!
W koncu zebralem sie zeby opisac mojego golfa ktorego wlascicielem jestem juz 4 lata. Dosc dlugo zwlekałem z opisem ale głównymi przyczynami był kompletny brak czasu, (praca inne zajecia itp. itp.) A gdy już można było już co nie co opisac to niestety ale z powodow złośliwości rzeczy martwych zniszczeniu ulegly fotki które gromadziłem od zakupu golfa w 2004 roku. Na szczescie chociaz kilka udalo się odnaleźć i jest jakas znikoma wizualna pamiatka z wcześniejszych lat posiadania..
Opis (stan wrzesień 2004r)
Golf 2 Gti rok prod. 1988
Silnik- 1.8 PF 107 KM
Kolor Oak Green metalic
Przebieg w dniu zakupu 211000km
Gril -4 lampy z przodu
Szyberdach, miekki kokpit.
Wspomaganie kierownicy
Czarna podsufitka
Seryjne zawieszenie
Zwykle 5 ramienne alufelgi z oponami 195/50/15
DLUGA HISTORIA( ZAKUPU, Itp.)
(mam nadzieje ze nie zbyt nudna i komus jednak będzie się chcialo przeczytac to
Jak by nie patrzyl od dawna (chorowałem) na golfy kiedy w koncu mozliwosci finansowe pozwolily zakupic odpowiedni model… ale po kolei:
Po odwiedzinach kilku pierwszych zlotow vw w Niemczech w 2003 roku m.in. Vwblasen w Luckau wiedziałem ze na bank chce kupic golfa 2. Brane pod uwage były tylko dwie wersje: G60 lub 16v KR lub PL i jak to pewnie nie jeden się z nas przekonal kupienie odpowiedniej wersji w dobrym stanie okazalo się graniczyc z cudem, to co się trafialo to totalnie zakatowany albo wyglądający w miare ale za kosmiczne pieniadze nie adekwatne do niby dobrego stanu. Z powodu braku ciekawych egzemplarzy pojawil się pomysl żeby szukac Mk II z karoseria w idealnym stanie bez rdzy i dziur w podłodze oraz z zadbanym wnętrzem. ( stan silnika w sumie miał być nie wazny bo przeciez docelowo i tak to ma być szybki golf wiec plany ze swapem na cos mocniejszego coraz bardziej wydawaly się rzeczywistością, Sytuacje poprawiala możliwość sprowadzania w 2004r wszystkich aut z uni europejskiej,
Jest wrzesień 2004 na kolejny trop naprowadza mnie kolega Piotras
Wyjazd blisko bo golf był w Gubinie kilka ulic dalej, sprowadzony z Niemiec przez handlarza. I okazalo się ze chyba cos z tego oglądania będzie, srodek ladny mimo 16 lat, kokpit nie zniszczony w sumie prawie jak nowy, fotele z wyjątkiem kierowcy igla, z zewnatrz tylko kilka malych bojek i rysek, zawieszenie seryjne, Niemiec zalozyl jakies alusy 5 ramienne, Wszystko ok. zdrowa buda ale silnik? Silnik jak wyzej wspomniany 1.8 GTI – ale praktycznie padniety, zatarty (Matoly zakatowali silnik zaraz po sprowadzeniu)
Ale dzieki temu handlarz zrobil bardzo promocyjna cene i tym spodobem udalo sie w koncu znaleźć obiekt godny zrobienia tego o czym dawno marzyłem.
Golf był już w domu, dlugie oczekiwanie na rejestracje (wtedy kolejki to norma)
pozwolilo na szukanie dawcy za przyzwoite pieniadze który będzie materialem na swapa. Brane były 4 wersje silnikow 16v, G60, 1.8T i VR6 i co się okazalo?
Nic ciekawego nie było pod reka, a na szybkiego nic nie chciałem kupowac. Przy okazji przekonałem się ze kupienie dawcy z silnikiem 1.8T w wersji 180KM lub 225KM przekraczalo wówczas moje możliwości finansowe, dodatkowo z tej 4 silnikow coraz bardziej krecilo mnie posiadanie VR6 ( po kolejnej dawce zlotow w Niemczech w 2004 roku ( masa golfow 2 VR6) coraz wiecej MKII VR6 turbo)
I tak miesiąc po zakupie auto stalo ciagle bez silnika, az w koncu udalo się trafiac na okazje
‘Goly’ silnik PF niby o przebiegu 150tys km ( telefon, wyjazd z przyczepka do Wrocławia, i kilka dni pozniej golf śmigał z nowym silnikiem.
Hmmmm ktos powie czytając to! A takie plany były a tu PF z powrotem,
Niestety W listopadzie 2004 plany się się zmienily niekorzystnie i musialem cos znalez żeby golf wogole jeździł dlatego najrozsądniej i najtaniej było znaleźć PFa i przełożyć osprzęt i chwilowo mieć jeżdżącego golfa ale plany na cos większego były tylko zawieszone … czasowo….
Niestety jak wyzej wspominałem nie mam fotek z wymiany oryginalnego (zatartego) PF na (nowego, innego) 1.8 PF
Opis Auta po wymianie drugiego silnika: Wymiana uszkodzonego PF na zdrowego PF
-zmiana grila na pojedyncze lampy
_ BBS RS 070 7x15 et 16 (okazyjnie kupione, Handlarz nie wiedział na co się zamienia
- opony 195/45/15
- zawieszenie (gwint H&R) udalo się kupic w bardzo dobrym stanie.
Kierownica 30cm Raid HP
I w takim oto stanie z silnikiem PF golf jeździł w słoneczne dni do polowy roku 2007..
Początek maja 2007- jestem już 100% zdecydowany i przygotowany na zakup dawcy na swapa intensywne poszukiwania lekko rozbitego Golfa 3, Corrado, Passata tylko z silnikiem VR6 ida pelna para, codzienne oglądanie niemieckich stron, kilka wyjazdow nie przynosza nic nowego, (zawsze było cos nie tak ) Az do dnia 22.05.07 Na mobile.de jest cos w co ciezko uwierzyc… Golf 3 VR6 95r automat, jeden właściciel, w sumie miał wszystko z wyposażenia oprocz skory. Uszkodzony lewy przod. Przebieg 53900km…. Po rozmowie tel. szybki wyjazd tego samego dnia ktorego wyszlo ogłoszenie.
I cale 400km drogi od granicy rozmyslanie czy to wogole możliwe czy to nie jakis przekręt... Przyjazd na miejsce i maly szok wszystko jak w opisie przez telefon
(wielu z was może i tak nie wierzyć) ale ten golf 3 był jak nowy, żadnej bojki , żadnych rys, żadnych zniszczeń użytkowych, w środku samochodu czuć było salonowy zapach! Właściciel dbal wrecz pedantycznie o golfa, Silnik jak nowy z fabryki, po prawie 3 godzinach szukania czegos do czego można było się doczepic ze to jakis przekręt nie udalo się znaleźć nic! Po 3 godzinach golf był już na lawecie w drodze do domu.. Praktycznie po przywiezieniu każdy kto oglądał golfa nie mogl na początku uwierzyc ze można było znaleźć takie auto z takim przebiegiem! Sam wiem ile musialem na to czekac, to graniczylo z cudem. Zaczely się przygotowania do swapa. Szukanie brakujących czesci takich jak (skrzynia biegow manual, pedaly od golfa 3 vr6, lewarek zmiany biegow,Golf 3 vr6, kilka innych bez ktorych nie da rady trwaly kilka tygodni, do tego jeszcze miejsce było potrzebne żeby dokonac operacji i czas…
W miedzyczasie większość znajomych podzielila się i polowa z nich namawiala mnie żeby nie szlachtowac takiego Golfa 3 tylko zrobic takiego i jeździć .. Tak mi to namieszalo w glowie ze już sam zwątpiłem i nie wiedziałem co robic! Byłem zablokowany szkoda mi było rozebrac takiego golfa ale wiedziałem ze naprawa malowanie plus czesci i rejestracja tez by troche kosztowaly. Było Naprawde ciezko zdecydowac co robic, ale ze od dawna miał być Golf 2 VR6 a nie Golf3 wiec dopiero w sierpniu 2007 decyzja o swapie była ostateczna! Zreszta nie po to szukalem idealnego dawcy żeby po kupnie zrezygnowac ze swapa….
Golf 3 zostal rozebrany i czesci zostaly sprzedane, karoseria z kokpitem, szybami i poduchami poszla do handlarza kolo Warszawy który przerabial m.in. agielskie samochody.
23.08.2007 (wielki dzien)
Dwa golfy u kuzyna na warsztacie, szybkie wyjecie silnika PF i jeszcze tego samego dnia jeszcze cieply poszedł do kolegi o Nicku Robal ( ironia losu silnik wrócił do Wrocławia )
Tutaj chcilabym wymienic osoby ktore przyczynily sie do powstania tego projektu
Bambino- setki przegadanych motogodzin ( tyle lat ...zeby w dwa dni zrobic )
Piotras- Nigdy Cie nie zapomnimy.... brakuje Cie nam przyjacielu...
Ula- Za cierpliwosc i doping
Andre i Sztefan- pomogli zrobic kawal dobrej roboty
Jeszcze raz dzieki!!
Czuwajcie!- To jeszcze nie koniec... (przyjade w 10 sekund...)
I tak to mniej wiecej wszystko wygladalo:
Swap na VR6 23.08.07
silnik 1.8PF juz pojechal z nowym wlascicielem..
A tutaj dawca i zabawy ciag dalszy...
po wyciagnieciu silnika, czas na maly balagan w kabinie instatlacje ogarnial kolega Andreas..
drugi dzien: silnik coraz blizej pacjenta
A ponizej kilka foto jak juz Golf byl mniej wiecej poskladany i wiekszosc poprawek zrobiona.. Golf jest jeszcze na stalowych felgach (trwaja poszukiwania ciekawych felg z rostawem 5x100)
Pierwszy wyjazd do Luckau na 1/4 mili dla kazdego (wrzesien 2007) i sprawdzenie jak jezdzi Golf 2 z seryjnym VR6 ( w baku ok 25l paliwa, brak tylnej kanapay, zwykle opony dosc mocno podjezdzone GoodYear F1) kilka przejazdow i najlepsze ET 14.9s
Chodzilo glownie o przetestowanie czy wszystko chodzi jak nalezy, temp. wody, oleju, jak chodza biegi i czy latwo i szybko mozna zmieniac. Zanim przyjechalismy do Luckau byly testy na obwodnicy ale na torze jest troszke inny klimat...
W miedzyczasie trwaja poszukiwania jakis ciekawych felg o rozmiarze 16 cali ewntualnie 17 i bylem juz bliski zakupu pewnego modelu z audi TT i pomalowania w czarny mat ale jakos rozmyslilem sie w ostatniej chwili.. Pozniej jeszcze dlugo zastanawialem sie nad Porsche C2- byly za srednio przyzwoita cene w Zielonej Gorze. I tak przebierajac udalo sie trafic( rowniez dzieki pomocy kolegi o nicku Youri) na mysle dosc ciekawy egzemplarz jakim sa Winterrefelgen Phaeton. Praktycznie wszystkie w bardzo ladnym stanie, proste , oryginalny lakier, Wiec poszly do polerki....
do kompletu brakowalu tylko adapterow zmieniajacych rostaw z 5x100 na 5x112 i niskich opon...
Phaeton winterrefelgen 7.5 x16 et 40 rozstaw 5x112
Adaptery- przod 15mm firmy FK, tyl 45mm niemieckiej firmy HBM
Opony 4x Dunlop SP 9000 rozmiar 195/40/16
Tak oto wygladala jedna z czterech felg przed polerka ....
Na dzien dzisiejszy golf wyglada tak :
niektore fotki byly robione tel. komorkowym takze jakosc niektorych srednia...
Kolejna wyprawa do Luckau i kilka testow na 1/4 mili....
Kupilem opony Toyo R888 195/50/15 sa to semi slicki dopuszczone do ruchu o oznaczeniu SG, bardzo miekka mieszanka idealna do startow naprawde polecam, jezeli ktos zastanawia sie nad zakupem to mowie ze na maxa warto!
Na tych oponach 1,4 bar, ok 20- 25 litrow w baku, i dwa fotele z przodu udalo mi sie zrobic czas Et 14,5 sek. Uwazam ze jest to wynik bardzo ciekawy jak na zwyklego vr6 w budzie mk2..
Mysle ze jak nastepnym razem wyciagne fotel pasazera, i zostawie z 5 litrow paliwa, pocwicze z jakich najlepiej obrotow startowac to mysle ze niska 14 jest w zasiegu 14,3 moze 14,2
Z osiagow jestem bardzo zadowolony wiadomo ze 14,xx sekundowe auto uznaje sie jescze za wolne ale wszystko po koleji moze kiedys uda sie doladowac VR6 Narazie trzeba sie cieszyc z tego co sie ma , Jak ogolnie wiadomo urwanie sekundy na 400m to przepasc.. a co dopiero robic FWD np wysokie 11,xx lub niskie 12 i jezdzic bezawaryjnie... ale wszystko jest mozliwe jedyna przeszkoda to $
Narazie ciesze sie ze golf naprawde super jezdzi np seryjna Honda Type R 200KM zostala 2 razy w tyle, Bmw m3 286Ps leb w leb ale moja wygrana! (nie wiem ale moze kierownik zle wystartowal.. filmik ponizej) Oczywiscie przegrane tez sa w koncu to seryjny vr6..
kilka filmikow..
Golf vs Fiat coupe turbo:
[youtube][/youtube]
Golf vs Bmw m3 286ps:
[youtube][/youtube]
Golf vs Pontiac niby mial 300Ps jak sie pytalismy pozniej..
[youtube][/youtube]
Golf vs Audi s2 (12sek) nie ta kategoria
[youtube][/youtube]
a tutaj filmik z pierwszego wyjazdu do Luckau zaraz po swapie 2007 (opony- jakas lipa,dwie osoby w golfie 0:1 corrado wygralo o dlugosc sam. ..
Golf vs Corrado R32
[youtube][/youtube]
jescze raz fiat coupe i rewanz , kierownik fiata za wszelka cene chcial wygrac...
[youtube][/youtube]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ooo ale tutaj dawno nikogo nie było
ale to nie znaczy, że nic się nie działo
Warhammer 2014
na początek taki zestaw:
podłoga od golfa 2 syncro.. czyli przygotowania pod 4motion...
Dzięki firmie hpower.de udało się kupić zawieszenie KW V2 do Golfa 3 VR6 syncro w wersji inox
Przymiarki z tyłu
Prawie gotowe..
Precision czy Garrett
Ostatecznie wybór padł na Garretta GT40
silnik itd..
Aktualnie wygląda tak:
Golf 2 VR6 Turbo 3.0l 4motion
Garrett Gt40 paliwo E85...
Środek:
Fotele Recaro Pole Position z szynami Recaro oraz klatka stalowa Wiechers, pasy schroth
...............................................................................................................................................................................
W sobotę 19.04 wybraliśmy się na test &track koło Finsterwalde (DE). To były moje pierwsze starty golfem Po kilku próbach ciągle nie ogarniając auta udało się pojechać et 11.1 sek. na 1/4 mili prędkość końcowa 212km/h
Liczę,że następnym razem uda się zejść na upragnione 10 sekund
video z przejazdu:
[youtube][/youtube]
Track Test 2
Szkoda że na 1/4 mili w Wilczych Laskach tak mocno padało ale i tak udało się zrobić czas et 12.5 na mokrym torze i przywieźć pucharek do domu
Na następnej 1/4 mil pewnie gdzieś w DE dalej polujemy na czas 10.xx et Może się w końcu uda...
W koncu zebralem sie zeby opisac mojego golfa ktorego wlascicielem jestem juz 4 lata. Dosc dlugo zwlekałem z opisem ale głównymi przyczynami był kompletny brak czasu, (praca inne zajecia itp. itp.) A gdy już można było już co nie co opisac to niestety ale z powodow złośliwości rzeczy martwych zniszczeniu ulegly fotki które gromadziłem od zakupu golfa w 2004 roku. Na szczescie chociaz kilka udalo się odnaleźć i jest jakas znikoma wizualna pamiatka z wcześniejszych lat posiadania..
Opis (stan wrzesień 2004r)
Golf 2 Gti rok prod. 1988
Silnik- 1.8 PF 107 KM
Kolor Oak Green metalic
Przebieg w dniu zakupu 211000km
Gril -4 lampy z przodu
Szyberdach, miekki kokpit.
Wspomaganie kierownicy
Czarna podsufitka
Seryjne zawieszenie
Zwykle 5 ramienne alufelgi z oponami 195/50/15
DLUGA HISTORIA( ZAKUPU, Itp.)
(mam nadzieje ze nie zbyt nudna i komus jednak będzie się chcialo przeczytac to
Jak by nie patrzyl od dawna (chorowałem) na golfy kiedy w koncu mozliwosci finansowe pozwolily zakupic odpowiedni model… ale po kolei:
Po odwiedzinach kilku pierwszych zlotow vw w Niemczech w 2003 roku m.in. Vwblasen w Luckau wiedziałem ze na bank chce kupic golfa 2. Brane pod uwage były tylko dwie wersje: G60 lub 16v KR lub PL i jak to pewnie nie jeden się z nas przekonal kupienie odpowiedniej wersji w dobrym stanie okazalo się graniczyc z cudem, to co się trafialo to totalnie zakatowany albo wyglądający w miare ale za kosmiczne pieniadze nie adekwatne do niby dobrego stanu. Z powodu braku ciekawych egzemplarzy pojawil się pomysl żeby szukac Mk II z karoseria w idealnym stanie bez rdzy i dziur w podłodze oraz z zadbanym wnętrzem. ( stan silnika w sumie miał być nie wazny bo przeciez docelowo i tak to ma być szybki golf wiec plany ze swapem na cos mocniejszego coraz bardziej wydawaly się rzeczywistością, Sytuacje poprawiala możliwość sprowadzania w 2004r wszystkich aut z uni europejskiej,
Jest wrzesień 2004 na kolejny trop naprowadza mnie kolega Piotras
Wyjazd blisko bo golf był w Gubinie kilka ulic dalej, sprowadzony z Niemiec przez handlarza. I okazalo się ze chyba cos z tego oglądania będzie, srodek ladny mimo 16 lat, kokpit nie zniszczony w sumie prawie jak nowy, fotele z wyjątkiem kierowcy igla, z zewnatrz tylko kilka malych bojek i rysek, zawieszenie seryjne, Niemiec zalozyl jakies alusy 5 ramienne, Wszystko ok. zdrowa buda ale silnik? Silnik jak wyzej wspomniany 1.8 GTI – ale praktycznie padniety, zatarty (Matoly zakatowali silnik zaraz po sprowadzeniu)
Ale dzieki temu handlarz zrobil bardzo promocyjna cene i tym spodobem udalo sie w koncu znaleźć obiekt godny zrobienia tego o czym dawno marzyłem.
Golf był już w domu, dlugie oczekiwanie na rejestracje (wtedy kolejki to norma)
pozwolilo na szukanie dawcy za przyzwoite pieniadze który będzie materialem na swapa. Brane były 4 wersje silnikow 16v, G60, 1.8T i VR6 i co się okazalo?
Nic ciekawego nie było pod reka, a na szybkiego nic nie chciałem kupowac. Przy okazji przekonałem się ze kupienie dawcy z silnikiem 1.8T w wersji 180KM lub 225KM przekraczalo wówczas moje możliwości finansowe, dodatkowo z tej 4 silnikow coraz bardziej krecilo mnie posiadanie VR6 ( po kolejnej dawce zlotow w Niemczech w 2004 roku ( masa golfow 2 VR6) coraz wiecej MKII VR6 turbo)
I tak miesiąc po zakupie auto stalo ciagle bez silnika, az w koncu udalo się trafiac na okazje
‘Goly’ silnik PF niby o przebiegu 150tys km ( telefon, wyjazd z przyczepka do Wrocławia, i kilka dni pozniej golf śmigał z nowym silnikiem.
Hmmmm ktos powie czytając to! A takie plany były a tu PF z powrotem,
Niestety W listopadzie 2004 plany się się zmienily niekorzystnie i musialem cos znalez żeby golf wogole jeździł dlatego najrozsądniej i najtaniej było znaleźć PFa i przełożyć osprzęt i chwilowo mieć jeżdżącego golfa ale plany na cos większego były tylko zawieszone … czasowo….
Niestety jak wyzej wspominałem nie mam fotek z wymiany oryginalnego (zatartego) PF na (nowego, innego) 1.8 PF
Opis Auta po wymianie drugiego silnika: Wymiana uszkodzonego PF na zdrowego PF
-zmiana grila na pojedyncze lampy
_ BBS RS 070 7x15 et 16 (okazyjnie kupione, Handlarz nie wiedział na co się zamienia
- opony 195/45/15
- zawieszenie (gwint H&R) udalo się kupic w bardzo dobrym stanie.
Kierownica 30cm Raid HP
I w takim oto stanie z silnikiem PF golf jeździł w słoneczne dni do polowy roku 2007..
Początek maja 2007- jestem już 100% zdecydowany i przygotowany na zakup dawcy na swapa intensywne poszukiwania lekko rozbitego Golfa 3, Corrado, Passata tylko z silnikiem VR6 ida pelna para, codzienne oglądanie niemieckich stron, kilka wyjazdow nie przynosza nic nowego, (zawsze było cos nie tak ) Az do dnia 22.05.07 Na mobile.de jest cos w co ciezko uwierzyc… Golf 3 VR6 95r automat, jeden właściciel, w sumie miał wszystko z wyposażenia oprocz skory. Uszkodzony lewy przod. Przebieg 53900km…. Po rozmowie tel. szybki wyjazd tego samego dnia ktorego wyszlo ogłoszenie.
I cale 400km drogi od granicy rozmyslanie czy to wogole możliwe czy to nie jakis przekręt... Przyjazd na miejsce i maly szok wszystko jak w opisie przez telefon
(wielu z was może i tak nie wierzyć) ale ten golf 3 był jak nowy, żadnej bojki , żadnych rys, żadnych zniszczeń użytkowych, w środku samochodu czuć było salonowy zapach! Właściciel dbal wrecz pedantycznie o golfa, Silnik jak nowy z fabryki, po prawie 3 godzinach szukania czegos do czego można było się doczepic ze to jakis przekręt nie udalo się znaleźć nic! Po 3 godzinach golf był już na lawecie w drodze do domu.. Praktycznie po przywiezieniu każdy kto oglądał golfa nie mogl na początku uwierzyc ze można było znaleźć takie auto z takim przebiegiem! Sam wiem ile musialem na to czekac, to graniczylo z cudem. Zaczely się przygotowania do swapa. Szukanie brakujących czesci takich jak (skrzynia biegow manual, pedaly od golfa 3 vr6, lewarek zmiany biegow,Golf 3 vr6, kilka innych bez ktorych nie da rady trwaly kilka tygodni, do tego jeszcze miejsce było potrzebne żeby dokonac operacji i czas…
W miedzyczasie większość znajomych podzielila się i polowa z nich namawiala mnie żeby nie szlachtowac takiego Golfa 3 tylko zrobic takiego i jeździć .. Tak mi to namieszalo w glowie ze już sam zwątpiłem i nie wiedziałem co robic! Byłem zablokowany szkoda mi było rozebrac takiego golfa ale wiedziałem ze naprawa malowanie plus czesci i rejestracja tez by troche kosztowaly. Było Naprawde ciezko zdecydowac co robic, ale ze od dawna miał być Golf 2 VR6 a nie Golf3 wiec dopiero w sierpniu 2007 decyzja o swapie była ostateczna! Zreszta nie po to szukalem idealnego dawcy żeby po kupnie zrezygnowac ze swapa….
Golf 3 zostal rozebrany i czesci zostaly sprzedane, karoseria z kokpitem, szybami i poduchami poszla do handlarza kolo Warszawy który przerabial m.in. agielskie samochody.
23.08.2007 (wielki dzien)
Dwa golfy u kuzyna na warsztacie, szybkie wyjecie silnika PF i jeszcze tego samego dnia jeszcze cieply poszedł do kolegi o Nicku Robal ( ironia losu silnik wrócił do Wrocławia )
Tutaj chcilabym wymienic osoby ktore przyczynily sie do powstania tego projektu
Bambino- setki przegadanych motogodzin ( tyle lat ...zeby w dwa dni zrobic )
Piotras- Nigdy Cie nie zapomnimy.... brakuje Cie nam przyjacielu...
Ula- Za cierpliwosc i doping
Andre i Sztefan- pomogli zrobic kawal dobrej roboty
Jeszcze raz dzieki!!
Czuwajcie!- To jeszcze nie koniec... (przyjade w 10 sekund...)
I tak to mniej wiecej wszystko wygladalo:
Swap na VR6 23.08.07
silnik 1.8PF juz pojechal z nowym wlascicielem..
A tutaj dawca i zabawy ciag dalszy...
po wyciagnieciu silnika, czas na maly balagan w kabinie instatlacje ogarnial kolega Andreas..
drugi dzien: silnik coraz blizej pacjenta
A ponizej kilka foto jak juz Golf byl mniej wiecej poskladany i wiekszosc poprawek zrobiona.. Golf jest jeszcze na stalowych felgach (trwaja poszukiwania ciekawych felg z rostawem 5x100)
Pierwszy wyjazd do Luckau na 1/4 mili dla kazdego (wrzesien 2007) i sprawdzenie jak jezdzi Golf 2 z seryjnym VR6 ( w baku ok 25l paliwa, brak tylnej kanapay, zwykle opony dosc mocno podjezdzone GoodYear F1) kilka przejazdow i najlepsze ET 14.9s
Chodzilo glownie o przetestowanie czy wszystko chodzi jak nalezy, temp. wody, oleju, jak chodza biegi i czy latwo i szybko mozna zmieniac. Zanim przyjechalismy do Luckau byly testy na obwodnicy ale na torze jest troszke inny klimat...
W miedzyczasie trwaja poszukiwania jakis ciekawych felg o rozmiarze 16 cali ewntualnie 17 i bylem juz bliski zakupu pewnego modelu z audi TT i pomalowania w czarny mat ale jakos rozmyslilem sie w ostatniej chwili.. Pozniej jeszcze dlugo zastanawialem sie nad Porsche C2- byly za srednio przyzwoita cene w Zielonej Gorze. I tak przebierajac udalo sie trafic( rowniez dzieki pomocy kolegi o nicku Youri) na mysle dosc ciekawy egzemplarz jakim sa Winterrefelgen Phaeton. Praktycznie wszystkie w bardzo ladnym stanie, proste , oryginalny lakier, Wiec poszly do polerki....
do kompletu brakowalu tylko adapterow zmieniajacych rostaw z 5x100 na 5x112 i niskich opon...
Phaeton winterrefelgen 7.5 x16 et 40 rozstaw 5x112
Adaptery- przod 15mm firmy FK, tyl 45mm niemieckiej firmy HBM
Opony 4x Dunlop SP 9000 rozmiar 195/40/16
Tak oto wygladala jedna z czterech felg przed polerka ....
Na dzien dzisiejszy golf wyglada tak :
niektore fotki byly robione tel. komorkowym takze jakosc niektorych srednia...
Kolejna wyprawa do Luckau i kilka testow na 1/4 mili....
Kupilem opony Toyo R888 195/50/15 sa to semi slicki dopuszczone do ruchu o oznaczeniu SG, bardzo miekka mieszanka idealna do startow naprawde polecam, jezeli ktos zastanawia sie nad zakupem to mowie ze na maxa warto!
Na tych oponach 1,4 bar, ok 20- 25 litrow w baku, i dwa fotele z przodu udalo mi sie zrobic czas Et 14,5 sek. Uwazam ze jest to wynik bardzo ciekawy jak na zwyklego vr6 w budzie mk2..
Mysle ze jak nastepnym razem wyciagne fotel pasazera, i zostawie z 5 litrow paliwa, pocwicze z jakich najlepiej obrotow startowac to mysle ze niska 14 jest w zasiegu 14,3 moze 14,2
Z osiagow jestem bardzo zadowolony wiadomo ze 14,xx sekundowe auto uznaje sie jescze za wolne ale wszystko po koleji moze kiedys uda sie doladowac VR6 Narazie trzeba sie cieszyc z tego co sie ma , Jak ogolnie wiadomo urwanie sekundy na 400m to przepasc.. a co dopiero robic FWD np wysokie 11,xx lub niskie 12 i jezdzic bezawaryjnie... ale wszystko jest mozliwe jedyna przeszkoda to $
Narazie ciesze sie ze golf naprawde super jezdzi np seryjna Honda Type R 200KM zostala 2 razy w tyle, Bmw m3 286Ps leb w leb ale moja wygrana! (nie wiem ale moze kierownik zle wystartowal.. filmik ponizej) Oczywiscie przegrane tez sa w koncu to seryjny vr6..
kilka filmikow..
Golf vs Fiat coupe turbo:
[youtube][/youtube]
Golf vs Bmw m3 286ps:
[youtube][/youtube]
Golf vs Pontiac niby mial 300Ps jak sie pytalismy pozniej..
[youtube][/youtube]
Golf vs Audi s2 (12sek) nie ta kategoria
[youtube][/youtube]
a tutaj filmik z pierwszego wyjazdu do Luckau zaraz po swapie 2007 (opony- jakas lipa,dwie osoby w golfie 0:1 corrado wygralo o dlugosc sam. ..
Golf vs Corrado R32
[youtube][/youtube]
jescze raz fiat coupe i rewanz , kierownik fiata za wszelka cene chcial wygrac...
[youtube][/youtube]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ooo ale tutaj dawno nikogo nie było
ale to nie znaczy, że nic się nie działo
Warhammer 2014
na początek taki zestaw:
podłoga od golfa 2 syncro.. czyli przygotowania pod 4motion...
Dzięki firmie hpower.de udało się kupić zawieszenie KW V2 do Golfa 3 VR6 syncro w wersji inox
Przymiarki z tyłu
Prawie gotowe..
Precision czy Garrett
Ostatecznie wybór padł na Garretta GT40
silnik itd..
Aktualnie wygląda tak:
Golf 2 VR6 Turbo 3.0l 4motion
Garrett Gt40 paliwo E85...
Środek:
Fotele Recaro Pole Position z szynami Recaro oraz klatka stalowa Wiechers, pasy schroth
...............................................................................................................................................................................
W sobotę 19.04 wybraliśmy się na test &track koło Finsterwalde (DE). To były moje pierwsze starty golfem Po kilku próbach ciągle nie ogarniając auta udało się pojechać et 11.1 sek. na 1/4 mili prędkość końcowa 212km/h
Liczę,że następnym razem uda się zejść na upragnione 10 sekund
video z przejazdu:
[youtube][/youtube]
Track Test 2
Szkoda że na 1/4 mili w Wilczych Laskach tak mocno padało ale i tak udało się zrobić czas et 12.5 na mokrym torze i przywieźć pucharek do domu
Na następnej 1/4 mil pewnie gdzieś w DE dalej polujemy na czas 10.xx et Może się w końcu uda...
Ostatnio zmieniony czw maja 15, 2014 23:32 przez Krisvr6-78, łącznie zmieniany 63 razy.
- Maciek23
- Forum Master
- Posty: 1814
- Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
- Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie
Bardzo fajny mk2. Widze ze vr upchaliscie do srodka Jedenz niewielu mk2 z vr6 silnikiem. Fela sluszna i pasuje do oglnej koncepcji wozu
A na stali i bez maski sie bardzo bojowo prezentuje
A na stali i bez maski sie bardzo bojowo prezentuje
Ostatnio zmieniony śr paź 29, 2008 12:11 przez Maciek23, łącznie zmieniany 1 raz.
no no gofer baaaardzo ładny, piękny kolorek felgi no i motor Tylko pozazdrośćic, duży plus za mody które dokonałeś pozdrawiam i będę często zaglądać w temat bo robi się ciekawie
moje dwa maleństwa :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2136155#2136155 - MK IV TDI 183PS/400NM 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=330672 - MK II 1.3NZ -> 2.0 16V ABF /WSZA/
- Krisvr6-78
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: wt cze 12, 2007 23:16
- Lokalizacja: Gubin Racing Team
- Kontakt:
Maciek23 pisze:Bardzo fajny mk2. Widze ze vr upchaliscie do srodka Jedenz niewielu mk2 z vr6 silnikiem. Fela sluszna i pasuje do oglnej koncepcji wozu
A na stali i bez maski sie bardzo bojowo prezentuje
Za te jezdzenie bez maski w pierwszy dzien jak juz bylo wszystko ogarniete dostalem 200zl za zaklucanie ciszy nocnej ( nie moglismy sie nacieszyc a trafilem na wyjatkowo upartych policjantow)
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Maciek23
- Forum Master
- Posty: 1814
- Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
- Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie
To szkoda, ale warto bylo chyba co??Krisvr6-78 pisze:Za te jezdzenie bez maski w pierwszy dzien jak juz bylo wszystko ogarniete dostalem 200zl za zaklucanie ciszy nocnej ( nie moglismy sie nacieszyc a trafilem na wyjatkowo upartych policjantow)
Jeszcze mam takie male zastrzezenie co do tylnych swiatel. Jak masz taki gangsta styl to i dymione na tyl by sie swiatla przydaly jakies
to połączenie tego silnika z ta budą jest najlepsze..
pomyśl nad zderzakami z czerwonym paskiem.
powiedz mi czy musiałeś dokupić jakieś części do swapu (oprócz części związanych z zmianą biegów)//?? co nie pasiło?
pomyśl nad zderzakami z czerwonym paskiem.
powiedz mi czy musiałeś dokupić jakieś części do swapu (oprócz części związanych z zmianą biegów)//?? co nie pasiło?
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Mój komentarz
Naprawdę bardzo dużą pracę włożyłeś,ale się chyba opłacało
To takie moje marzenia MK2 VR6 , mam nadziej że kiedyś mi też się spełni
PozdraVWiam
Naprawdę bardzo dużą pracę włożyłeś,ale się chyba opłacało
To takie moje marzenia MK2 VR6 , mam nadziej że kiedyś mi też się spełni
PozdraVWiam
Mój były Mk3 -> viewtopic.php?f=88&t=291213
- Tommek-GTI
- Ma gadane
- Posty: 204
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 19:22
- Lokalizacja: Elblag
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości