Witam!
Jak w temacie. Mam problemy z mk2 1.8 RP mojej .
Auto na zimno, dopoki nie lapnie troche temeratury chodzi masakrycznie.
Szapie, przerywa, brakuje mu mocy. Chodzi na 3 gary.
Problem wystepuje zarowno na benzynie i na lpg.
Na cieplo auto dziala idealnie. Odpala zarowno na cieplo i zimno od strzała.
Wymieniony zostal caly uklad WN. Wszystkie podcisnienia poprawnie podlaczone.
Jakies pomysly? Mam swoje dwa typy jeszcze, ale niechce nic sugerowac, wiec chetnie poslucham co wy macie do powiedzenia
Problemy z 1.8 RP - przerywa, brak mocy, szarpie...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
zmierz czujnik temperatury niebieski - obserwuj zmiany oporu wraz z rozgrzewaniem silnika. Gwałtowny skok wartości lub niska wartośc oporu na zimnym silniku może sugerowac jego uszkodzenie
Ostatnio zmieniony śr paź 29, 2008 01:51 przez Jacenty85, łącznie zmieniany 1 raz.
witam, oto wartosci dla niebieskiego czujnika temperatuey, spardz czy sie w nich miesci, jak nie to do wymiany :
Temparatura [ *C ] ..................... Rezystancja [ kOhm ]
-20 ............................................. 12 - 20
-10.............................................. 8 - 11
0 ................................................ 5 - 7,5
+20 .............................................2 - 3
+40 .............................................1,0 - 1,5
+60 .............................................0,50 - 0,70
+80 .............................................0,28 - 0,38
+100 ...........................................0,18 - 0,22
pozdro
Temparatura [ *C ] ..................... Rezystancja [ kOhm ]
-20 ............................................. 12 - 20
-10.............................................. 8 - 11
0 ................................................ 5 - 7,5
+20 .............................................2 - 3
+40 .............................................1,0 - 1,5
+60 .............................................0,50 - 0,70
+80 .............................................0,28 - 0,38
+100 ...........................................0,18 - 0,22
pozdro
Przyczyna gdzieś w układzie zapłonowym. Czujnik Halla jest bardzo wrażliwy na wilgoć jak jest zapsuty, może samochód stoi gdzieś w wilgotnym miejscu, później jak się silnik nagrzeje wilgoć wyparowuje i pracuje normalnie. Jak już silnik będzie ciepły popsikaj takim spryskiwaczem jak jest do mycia okien w okolice czujnika Halla, jak samochód zacznie wariować to już masz przyczynę.
pzdr
pzdr
Ostatnio zmieniony śr paź 29, 2008 11:34 przez nerlst, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0
Zupelnie zapomnialem o temacie, sczegolnie, ze napoczatku nikt nie odpisywal. Dzis , juz po naprawieiu problemu tu zagladnalem..
Wymiana czujnika poprawila prace motoru.
Jak wspominalem caly uklad WN byl wymieniony (kable, swiece, kopulka, palec)kyniuwlkp pisze:Otworz kopulke i zobacz czy palec nie upalony i jak tam to wszystko wyglada:)
Czujnik Halla powoduje totalny zgon motorowni, gdy wtedy brakuje pradu na cewce...nerlst pisze:Czujnik Halla jest bardzo wrażliwy na wilgoć jak jest zapsuty
Dokladnie. Czujnik niebieski mial kosmiczna rezystacje przy temperaturze otoczenia juz ponizej 10 stopni celjszusza - zupelnie jak dla temperatury -20 stopniJacenty85 pisze:zmierz czujnik temperatury niebieski - obserwuj zmiany oporu wraz z rozgrzewaniem silnika. Gwałtowny skok wartości lub niska wartośc oporu na zimnym silniku może sugerowac jego uszkodzenie
Wymiana czujnika poprawila prace motoru.
Ostatnio zmieniony śr paź 29, 2008 12:58 przez SToRM, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 270 gości