Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » ndz paź 26, 2008 21:32

Wczoraj mialem okazje pojezdzic troche MK4 ALH i stwierdzam, ze to mul :P



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz paź 26, 2008 21:41

Goofi a co się spodziewałeś po silniku z 90 kucami, sam taki miałeś (przed czipem) więc pewnie ten ALH trochę kulał z powodu przepływki lub innych niedomagań co ?


Obrazek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz paź 26, 2008 21:43

Goofi pisze:Wczoraj mialem okazje pojezdzic troche MK4 ALH i stwierdzam, ze to mul :P
Nie jest tak źle :grin: ma turbinke vnt i jak dobry przepływomierz i wszytsko dobrze ustawione to autko mile jeździ. Chyba nie jeździłeś SDI :hmm: Poza tym przyznam rację, że autko odżywa na podstawowym programie gdzie ma 118KM. Ja tam nie widziałęm różnicy w sprawnym ALH 90KM i wersja 101KM na pompo wtryskach. Ale wiemy jakie już ALH maja przebiegi :chytry: może dlatego takie masz wrażenie. Zauważyłem jak autko lepiej wyciszone i komfortowe to tak nie czuć przyspieszenia i predkosci. Kolega ma MKIII AFN i zawsze wydawało sie ze ma o wiele leprzego kopa niż mój. Jak jechaliśmy tak razem- a ja mam 118KM to szliśmy łeb w łeb ale dopiero powyżej 180KM/h AFN lekko spóchł i nie miał takiej v max ja ja.. Dlatego wiem ze subiektywne warażenia moga byc inne mimo ze osiagi takie same.



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » ndz paź 26, 2008 21:58

Raczej wszystko jest z nim OK, ale mniejsza moc i wieksza waga robia swoje ;) Poza roznica mocy na minus musze przyzac, ze przyjemnie sie tym jezdzi, lepiej wygluszone i sztywniejsze :)



Awatar użytkownika
chrisjar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: sob lut 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Radłów k/Tarnowa
Auto: Superb II 2.0 TDI 170 KM, Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG
Kontakt:

Post autor: chrisjar » wt paź 28, 2008 00:18

koledzy. udalo mi się wkońcu zbadać spalanie. średnie w cyklu mieszanym 5,7 l/100


Kiedyś było...
Golf MK3 1.6 75 KM
Golf IV ALH 135KM & 326Nm by ProjectXs & Masters
Octavia II 2.0 TDI BMM 140 KM
Golf Plus 1.9 TDI BLS 105 KM
Teraz:
Superb II 2.0 TDI 170 KM
Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG

krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » wt paź 28, 2008 18:05

ja właśnie sprawdziłem spalanie na 500km trasa przy gazie w podłodze non-stop ...
ostre wyprzedzanie i wysokie prędkości, średnio spalił niecałe 7,1L/100km



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » wt paź 28, 2008 19:00

krzysiu210 pisze:ja właśnie sprawdziłem spalanie na 500km trasa przy gazie w podłodze non-stop ...
ostre wyprzedzanie i wysokie prędkości, średnio spalił niecałe 7,1L/100km
Ja tez po kolejnych obliczeniach jestem :)
Rowniez 500 km przyjechane, generlanie troche maista, troche trasek krotkich, dynamicznie caly czas, w duzej ilosci "na wariata", w sobote dodtakowo na wyscigach bylem - spalanie w zasadzie identyczne jak Krzysia - niecale 7,1.. Przypomne ze setup taki sam jak u Krzysia, tyle ze dodatkowo turbo hybryda 130



krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » wt paź 28, 2008 23:25

to tak jak cowboy pisał o mocy ... te ALH są jak klocki ... wiesz ile mocy bedzie
miał jak coś dołożysz i wyglada na to że podobnie ze spalaniem ... hehehe

poprosimy jeszcze o wyniki spalania jak ktoś robił tylko wtryski i tylko program
wtedy jak ktoś będzie chciał lepsze osiągi a jeszcze bedzie mu zależało na spalaniu
będzie mógł sobie porównać ...

ja postaram się kolejne 500km przejechać "spokojniej" (będzie ciężko) :chytry:
i wtedy zobaczymy jakie będą wyniki spalania



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 29, 2008 10:19

moja ostatnia trasa rowniutko 1000km weszlo pod korek 51,3L

czyli 5,13 :)

nie cisnalem jakos sandała około 120 km/h ale za to w 3-4 osoby i załadowany, jak tak lece 130-140 to mam okolo 5,3-5,4

w cyklu mieszanym wychodzi mi 5,7-5,9

najwiecej wyszlo mi 6,4L z calego baku odkad mam golfa :) czyli od 70 tys km

zawsze tankuje pelny bak i zawsze BP Ultimate



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » śr paź 29, 2008 11:58

cowboy, czyzby Twoj 1zet na osprzecie z AFN'a zmienil magicznie oznaczenie na ALH ty spamerze? :helm: :bigok: :pub:



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » śr paź 29, 2008 12:05

SToRM pisze:cowboy, czyzby Twoj 1zet na osprzecie z AFN'a zmienil magicznie oznaczenie na ALH ty spamerze? :helm: :bigok: :pub:
no to by była niezła transformacja hehe


Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 29, 2008 12:12

SToRM pisze:cowboy, czyzby Twoj 1zet na osprzecie z AFN'a zmienil magicznie oznaczenie na ALH ty spamerze? :helm: :bigok: :pub:
z 1Z tylko blok

z AFNa to mam wał, tłoki, korby, głowice i pompe wtryskowa, sprzegło, alternator itd

więc jest to raczej AFN na bloku z 1Z :P

turbina AWX/ARL

wtryski AGR / AHY

kolektor AWX

IC AJM (Sharan)

Skrzynia biegów ASD (1Z - najdłuższa w mk III TDI) :)

no cóż temat powoli staje sie ALH na wtryskach 216 :helm:



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » śr paź 29, 2008 12:17

cowboy pisze:no cóż temat powoli staje sie ALH na wtryskach 216
a co to szkodzi - hehe dobre rozwinięcie - a skor to "co z tym ALH" to juz wiemy ze do alh dajemy 216-tki hehehe


Obrazek

figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » śr paź 29, 2008 16:55

krzysiu210 pisze: poprosimy jeszcze o wyniki spalania jak ktoś robił tylko wtryski
Dwa lata temu wymieniłem wtryski na ASV. Przy mocno dynamicznej jeździe na oryginalnych wtryskach średnia to 5,7, obecnie 6,1. Spalanie przetestowane na kilkudziesięciu tysiącach kilometrów, więc bardzo wiarygodne. Całkiem niedawno - gdy paliwko drożało - zmusiłem się wręcz do sprawdzenia ile pali przy emeryckim stylu jazdy, wyszło mi 5,5. Doszedłem do wniosku, że nie będę katował furki dla 0,6 litra paliwa oszczędności. Fura oddycha pełną piersią i na pewno jeździ jak przystało na 110-cio konne ASV, nie hamowana ale czuć. że ma zdecydowanie więcej mocy od ALH..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 68 gości