Czy ten wyciek jest niebezpieczny?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ironkorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sie 29, 2008 18:01
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Czy ten wyciek jest niebezpieczny?

Post autor: ironkorn » wt paź 28, 2008 06:51

Witam was mam pytanie , bo chodzi mi o to czy taki wyciek z pod tego elementu jest niebepieczny i czy cos moze spowodowac?Kupilem czarny silikon i objechalem nim na okolo tego elementu i przestalo cieknac na jakis czas ale zas sie pojawilo mokro wolo niego.
I czy pod nim jest jakas uszczelka i czy mozna ja kupic w sklepie? Obrazek



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt paź 28, 2008 10:48

Sprecyzuj o które miejsce Ci chodzi. Ja na tym zdjęciu żadnego wycieku nie widzę.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » wt paź 28, 2008 11:05

Raczej nie jest niebezpieczny, to tylko taka zaślepka, w niektórych wersjach głownie starszych jak była pompka wspomagania hebla z membraną to w to miejsce podłączało się wężyk.
Strumieniem olej raczej z tego nie poleci.
Papranie silikonem dookoła raczej nic nie da.
Musisz to odkręcić, wytrzeć do czysta, odtłuścić (np. benzyną ekstrakcyjną) i dopiero krawędzie styku delikatnie posmarować silikonem i przykręcić dekielek, i powinno być po kłopocie.


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt paź 28, 2008 13:14

Mlody_ndm pisze:to tylko taka zaślepka, w niektórych wersjach głownie starszych jak była pompka wspomagania hebla z membraną to w to miejsce podłączało się wężyk.
- mylisz się. W tym miejscu w silnikach gaźnikowych jest pompka paliwa napędzana od wałka pośredniego. Silnik na zdjęciu jest na wtrysku, w związku z tym pompkę ma w baku - elektryczną.
Pod spodem powinna być uszczelka - numer katalogowy 028127311A koszt ok. 6 zł (oryginał w ASO).


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

ironkorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sie 29, 2008 18:01
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: ironkorn » wt paź 28, 2008 13:31

Lipek a czy mogl bys mi podeslac linka z ta stronka gdzie jest ta uszczelka?



Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » wt paź 28, 2008 13:40

Lipek81 pisze:
Mlody_ndm pisze:to tylko taka zaślepka, w niektórych wersjach głownie starszych jak była pompka wspomagania hebla z membraną to w to miejsce podłączało się wężyk.
- mylisz się. W tym miejscu w silnikach gaźnikowych jest pompka paliwa napędzana od wałka pośredniego. Silnik na zdjęciu jest na wtrysku, w związku z tym pompkę ma w baku - elektryczną.
Pod spodem powinna być uszczelka - numer katalogowy 028127311A koszt ok. 6 zł (oryginał w ASO).
Może i tak, ale na 100% w Jettcie 1.6 fakt że Diesel którą jeszcze mam w charakterze stacjonarnej hodowli rdzy mam w tym miejscu taki dekielek z tym że wychodzi z niego króciec, a do niego podpięty jest wężyk idący do pompki wspomagania hamulców, na 100% - tyle razy z tym dziadostwem walczyłem - wymieniałem membranę że jestem pewien.

[ Dodano: Wto Paź 28, 2008 12:42 ]
ironkorn pisze:Lipek a czy mogl bys mi podeslac linka z ta stronka gdzie jest ta uszczelka?
Będę szybszy :P

http://sklep.gajos.com.pl


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt paź 28, 2008 15:56

Mlody_ndm pisze:Może i tak, ale na 100% w Jettcie 1.6 fakt że Diesel
- no właśnie diesel - w dieslu jest pompka podciśnienia do hamulców, która jest montowana zamast aparatu zapłonowego - czyli w nieco innym miejscu niż te zaznaczone strzałką na zdjęciu. Zobacz gdzie jest apatat zapłonowy na zdjęciu zamieszczonym przez ironkorn, a potem zerknij tutaj -
http://img180.imageshack.us/my.php?image=img04420bk.jpg - i zobacz, że w tym miejscu jest pompka podciśnienia.

Zarówno w dieslach, jak i w silniku benzynowym 1.8 RP była taka zaślepka, jak pokazana na zdjęciu, zaślepiająca otwór po mechanicznej pompce paliwa.
ironkorn pisze:Lipek a czy mogl bys mi podeslac linka z ta stronka gdzie jest ta uszczelka?
- tzn. jeżeli chodzi Tobie o miejsce montażu w silniku, to proszę:
Obrazek
- numer 9 na rysunku.

A jeżeli chodzi Tobie o kupno części, to w ASO VW - dużo nie kosztuje.
Przy wymianie nawet oleju nie trzeba spuszczać, jedynie możesz mieś problem z odkręceniem śrub trzymających zaślepkę, bo pewnie nigdy nie były ruszane.

A i tak mi przyszło do głowy - sprawdź odmę. Może być tak, że masz niedrożną, podczas pracy silnika rośnie wewnątrz niego ciśnienie - i puścił najsłabszy punkt. Bo to trochę dziwne, że stamtąd leci - tam przecież nic nie powinno się dziać, nie ma tam wysokiego ciśnienia, ani nie pracuje żaden element mechaniczny. Tak więc sprawdź odmę, bo jeżeli zapchana, to możesz w niedługim czasie mieć poważny problem z silnikiem.
Ostatnio zmieniony wt paź 28, 2008 16:07 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Mlody_ndm » wt paź 28, 2008 16:01

Lipek81 pisze:Może i tak, ale na 100% w Jettcie 1.6 fakt że Diesel
- no właśnie diesel - w dieslu jest pompka podciśnienia do hamulców, która jest montowana zamast aparatu zapłonowego - czyli w nieco innym miejscu niż te zaznaczone strzałką na zdjęciu. Zobacz gdzie jest apatat zapłonowy na zdjęciu zamieszczonym przez ironkorn, a potem zerknij tutaj -
http://img180.imageshack....=img04420bk.jpg - i zobacz, że w tym miejscu jest pompka podciśnienia.
Zgadza się ale w Dieslu były dwa rodzaje tych pompek, z czego jeden miał wyprowadzony w miejsce tej zaślepki wężyk, i faktycznie pompka była tam gdzie w benzynie aparat zapłonowy.
Tu jest zdjęcie z mojej starej Jetty, kiepsko to widać, ale widać, spójrz na tą pompkę, ten typ miał wyprowadzenie do tej zaślepki.



Jak coś to mogę aż nawet pojechać i zrobić zdjęcie jak to dokładniej wygląda ;)
Tylko mi się nie chce :PObrazek
Ostatnio zmieniony wt paź 28, 2008 16:02 przez Mlody_ndm, łącznie zmieniany 1 raz.


Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt paź 28, 2008 16:45

Sprawdzałem w ETCE i nic tagiego nie znalazłem. Ale jestem ciekaw - jakbyś miał okazję, to zrób te zdjęcia dokładniejsze.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » wt paź 28, 2008 17:12

po co sie meczysz z tym odkrec te 2 srubki klucz 6 albo8 imbus dotnij na kształt uszczelke z bodajze "krengielit" daj na sylikon i sprawa zalatwiona -w benzynie na gazniku jest w tym miejscu mechaniczna pompka paliwa -wiec spoko nic ci sie tam nie wyleje



ironkorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sie 29, 2008 18:01
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: ironkorn » pt paź 31, 2008 22:00

lipek81 napisal :A i tak mi przyszło do głowy - sprawdź odmę.
a gdzie sie sprawdza ta odme i jak to sie robi?
Ostatnio zmieniony pt paź 31, 2008 22:03 przez ironkorn, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt paź 31, 2008 22:07

Z pokrywy zaworów wychodzi taki wąż i idzie do kolektora ssącego. To jest właśnie to. W pokrywie zaworów jest jakby takie sitko przed tym wężem - może zasyfione. Ogólnie powinien być tam swobodny przepływ powietrza z i do silnika.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

ironkorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sie 29, 2008 18:01
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: ironkorn » pt paź 31, 2008 23:56

A czy mogl bys mi podeslac jakies zdjecie bo ja tak za bardzo sie nie orientuje



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob lis 01, 2008 00:04

Z jednej strony pokrywy zaworów masz korek do wlewania oleju. A z drugiej masz ten wąż. Widać go dokładnie na fotce zamieszczonej przez Mlody_ndm


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 408 gości